Akty prawa miejscowego
Uchwały
II Kadencja Odrodzonego Samorządu Powiatowego
27.10.2002 - 27.10.2006
119 posiedzenie Zarządu Powiatu
Uchwała Zarządu Powiatu
nr 601/2005 z dnia 2005-08-17
w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne na: "Wykonanie robót remontowo-adaptacyjnych pomieszczeń dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Gryfinie" w budynku Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Łużyckiej 1 w Gryfinie.
Na podstawie art. 19 ust. 1 oraz art. 20 ust.1,2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. nr 19 poz. 177 z 2004r.) oraz § 4 i 7 Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, Zarząd Powiatu w Gryfinie uchwala co następuje:
§ 1
Powołuje się komisję przetargową w składzie:
- Józef Siwek - Przewodniczący komisji
- Waldemar Derkacz - Członek komisji
- Kazimierz Kaźmierczak- Członek komisji
- Andrzej Krzemiński - Członek komisji
- Agnieszka Madejak-Saków - Sekretarz komisji
§ 2
Celem komisji przetargowej będzie przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne na: "Wykonanie robót remontowo-adaptacyjnych pomieszczeń dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Gryfinie" w budynku Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Łużyckiej 1 w Gryfinie.
§ 3
Komisja ulega rozwiązaniu po wykonaniu zadania do jakiego została powołana.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Zarządu - Ewa De La Torre
Członek Zarządu - Józef Ruciński
Członek Zarządu - Adam Nycz
Członek Zarządu - Danuta Bus
Członek Zarządu - Bronisław Sakowski
data opublikowania: 2005-08-23 14:01:24
data ostatniej aktualizacji: 2005-08-23 14:01:24
Strona odwiedzona 1421 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Marcin Wegner
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki