Akty prawa miejscowego
Uchwały
III Kadencja Odrodzonego Samorządu Powiatowego
12.11.2006 - 12.11.2010
42 posiedzenie Zarządu Powiatu
Uchwała Zarządu Powiatu
nr 214/2007 z dnia 2007-08-13
w sprawie przyjęcia informacji o przebiegu wykonania planu finansowego
w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w likwidacji
w Gryfinie za I półrocze 2007 roku
Na podstawie art.32, ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 o samorządzie powiatowym
(Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.1592 , z 2002r. Nr23, poz.220, Nr 62, poz. 558 , Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 200, poz. 1688, Nr 214, poz. 1806, z 2003r. Nr 162, poz. 1568, z 2004r. Nr 102, poz. 1055, Nr 167, poz. 1759) w związku z art. 197, pkt 1 ustawy o finansach publicznych z dnia 30 czerwca 2005r. ( Dz. U. Nr 249, poz. 2104 ze zm. Dz. U. z 2005r. Nr 169, poz. 1420, Dz. U. z 2006r. Nr 45, poz. 319, Nr 140, poz. 708, Nr 170, poz. 1217, Nr 187, poz. 1381, Nr 249, poz. 1832, Dz. U. z 2007r. Nr 88, poz. 587) Zarząd Powiatu w Gryfinie uchwala co następuje:
§ 1
Przyjmuje się informację o przebiegu wykonania planu finansowego za I półrocze 2007 roku w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w likwidacji w Gryfinie zgodnie z załącznikami do niniejszej uchwały od nr 1 do nr 6.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Zarządu Powiatu - Wojciech Konarski
Członek Zarządu Powiatu - Jerzy Miler
Członek Zarządu Powiatu - Jan Podleśny
Członek Zarządu Powiatu - Maciej Racinowski
Członek Zarządu Powiatu - Marek Hipsz
UZASADNIENIE
Zgodnie z art. 197 ustawy o finansach publicznych jednostki zaliczane do podsektora samorządowego ( art. 4, ust. 1, pkt 7 ww. ustawy ) do dnia 31 lipca roku budżetowego przedstawiają właściwemu zarządowi jednostki samorządu terytorialnego informację o przebiegu wykonania planu finansowego jednostki za pierwsze półrocze.
Powyższe podyktowane jest tym, że zgodnie z art. 198 uofp, Zarząd jednostki samorządu terytorialnego przedstawia organowi stanowiącemu jednostki samorządu terytorialnego i regionalnej izbie obrachunkowej informację o przebiegu wykonania planu finansowego jednostki za pierwsze półrocze w terminie do dnia 31 sierpnia.
Likwidator
Andrzej Bandurowski
INFORMACJA O PRZEBIEGU WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO
SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W LIKWIDACJI W GRYFINIE
ZA I PÓŁROCZE 2007r.
Rada Powiatu w Gryfinie uchwałą Nr III/33/2006 z dnia 29 grudnia 2006r. w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Gryfińskiego na rok 2007 przyznała dotację podmiotową w wysokości 3.000.000,00 zł. dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w likwidacji w Gryfinie.
Przyznana dotacja została potwierdzona w załączniku Nr 2 do uchwały Nr 76/2007 Zarządu Powiatu w Gryfinie z dnia 19 stycznia 2007r.
Uchwałą Nr 76/2007 Zarządu Powiatu w Gryfinie z dnia 20 marca 2007r. w sprawie udzielenia z budżetu Powiatu na rok 2007 dotacji podmiotowej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w likwidacji na działalność bieżącą likwidowanego podmiotu wydzielono kwotę 203.484,00 zł. Pozostałą kwotę 2.796.516,00 zł. przeznaczając na spłatę zobowiązań SPZZOZ.
Z przyznanej dotacji na dzień 30.06.2007r. SPZZOZ w likwidacji wykorzystał 618 775,82 zł.
W tym:
- na spłatę zobowiązań - 529.996,22 zł.
- na bieżącą działalność - 88.779,60 zł.
Opis kosztów rodzajowych
- wynagrodzenia - wykonanie 67,5 tyś. co stanowi 45,6% planu finansowego na rok 2007
- pochodne od wynagrodzeń - wykonanie 7,8 tyś. co stanowi 28.8% planu finansowego
- zużycie materiałów - wykonanie 1,9 tyś co stanowi 55,6% planu finansowego (w załączeniu zestawienie zakupionych materiałów)
- usługi obce - wykonanie 0,1 tyś. co stanowi 2.7% planu finansowego
- pozostałe koszty - wykonanie 0,7 tyś. co stanowi 1,9% planu finansowego
- koszty finansowe - wykonanie 12,5 tyś. zapłacone koszty sądowe
- pozostałe koszty operacyjne - 2,2 tyś.
Informacja o zobowiązaniach
Na dzień 30 czerwca 2007r. zobowiązania krótkoterminowe wynoszą 7.926.284,92 zł.
W porównaniu do roku ubiegłego zmniejszyły się o kwotę 1.540.439,95 zł.
Informacja o należnościach
Brak należności.
ZESTAWIENIE ZAKUPIONYCH MATERIAŁÓW BIUROWYCH, USŁUGI BANKOWE I POCZTOWE W I - PÓŁROCZU 2007 ROKU
- Listwa zbierająca do drukarki laserowej, Ilość: 1 szt., Cena: 15,01
- Atrament do drukarki atramentowej, Ilość: 1 szt., Cena: 40,00
- Proszek do drukarki laserowej, Ilość: 1 szt., Cena: 100,00
- Koperta A4, Ilość: 100 szt., Cena: 32,60
- Cienkopis 2/20, Ilość: 2 szt., Cena: 4,40
- Marker, Ilość: 2 szt., Cena: 8,00
- Toner F 1023, Ilość: 1 szt., Cena: 239,00
- Druki przelewu 3/00, Ilość: 6 szt., Cena: 18,00
- Długopis 2/90, Ilość: 4 szt., Cena: 11,60
- Długopis 3/00, Ilość: 4 szt., Cena: 5,78
- Koszulka A4, Ilość: 1 opak., Cena: 8,00
- Skoroszyt foliowy 0/80, Ilość: 20 szt., Cena: 16,00
- Ołówek 1/00, Ilość: 10 szt., Cena: 10,00
- Rolka barw. IR 40 T do kalkulatora, Ilość: 2 szt., Cena: 15,00
- Dyskietki 1/00, Ilość: 20 szt., Cena: 20,00
- Korektor mysz 3/60, Ilość: 2 szt., Cena: 7,20
- Zszywacz 6/50, Ilość: 1 szt., Cena: 6,50
- Papier samoprzylepny, Ilość: 2 szt., Cena: 3,20
- Informator - program księgowy, Ilość: 1 szt., Cena: 97,00
- Znaczki, Ilość: 412 szt., Cena: 1220,71
- Prowizje bankowe, Ilość: 4 szt., Cena: 12,00
- Opłaty sądowe, Ilość: 2 szt., Cena: 110,00
RAZEM: 2.000,00
Załączniki do uchwały:
data opublikowania: 2007-08-17 09:44:49
data ostatniej aktualizacji: 2007-08-17 09:44:49
Strona odwiedzona 1216 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Agnieszka Małyszko
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki