Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Akty prawa miejscowego

Uchwały

IV Kadencja Odrodzonego Samorządu Powiatowego
21.11.2010 - 21.11.2014

149 posiedzenie Zarządu Powiatu

Uchwała Zarządu Powiatu
nr 520/2013 z dnia 2013-10-10

w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa soli drogowej kamiennej do zimowego utrzymania dróg"

Na podstawie art. 19 ust. 2 oraz art. 20 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, zm. poz. 984, poz. 1047), Zarząd Powiatu w Gryfinie uchwala co następuje:

§ 1. Powołuje się komisję przetargową w składzie:

  1. Przewodniczący komisji - Arkadiusz Durma - Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami.
  2. Sekretarz komisji - Stojan Diakowski - Inspektor w Wydziale Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych.
  3. Członek komisji - Piotr Brzęczek - Kontroler Techniczny w Wydziale Zarządzania Drogami

§ 2. Celem komisji przetargowej będzie przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa soli drogowej kamiennej do zimowego utrzymania dróg" i przedstawienie Zarządowi Powiatu w Gryfinie propozycji rozstrzygnięcia postępowania.

§ 3. Komisja ulega rozwiązaniu po wykonaniu zadania do jakiego została powołana.

§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podpisania.

  1. Przewodniczący Zarządu - Wojciech Konarski
  2. Członek Zarządu - Jerzy Miler
  3. Członek Zarządu - Jan Gładkow
  4. Członek Zarządu - Jan Podleśny
  5. Członek Zarządu - Roman Rataj


UZASADNIENIE

Komisję powołuje się w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa soli drogowej kamiennej do zimowego utrzymania dróg". Do zadań Komisji należy ocena ofert i przedstawienie Zarządowi Powiatu w Gryfinie propozycji rozstrzygnięcia postępowania.

Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami
inż. Arkadiusz Durma

data opublikowania: 2013-10-14 12:30:14
data ostatniej aktualizacji: 2013-10-14 12:30:14

Strona odwiedzona 268 razy
Inf. przygotowana przez: Magdalena Romankiewicz
Inf. wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.