Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Akty prawa miejscowego

Uchwały

IV Kadencja Odrodzonego SamorzÄ…du Powiatowego
21.11.2010 - 21.11.2014

154 posiedzenie ZarzÄ…du Powiatu

Uchwała Zarządu Powiatu
nr 535/2013 z dnia 2013-11-14

w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Założenie inicjacyjnej bazy GESUT, założenie bazy BDOT500 oraz zobiektowanie budynków w bazie EGiB na terenie Miasta i Gminy Cedynia"

Na podstawie art. 19 ust. 2, art. 20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, zm. Dz. U. z 2013 r. poz. 984, poz. 1047), Zarząd Powiatu w Gryfinie uchwala co następuje:

§ 1. Powołuje się komisję przetargową w składzie:

  1. Przewodniczący komisji - Andrzej Krzemiński- Z-ca Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych
  2. Sekretarz komisji- Stojan Diakowski- Inspektor Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych
  3. Członek komisji- Grzegorz Downar- Geodeta Powiatowy
  4. Członek komisji- Wojciech Kowalski- Z-ca Naczelnika Wydziału Geodezji, Katastru i Kartografii

§ 2. Celem komisji przetargowej jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Założenie inicjacyjnej bazy GESUT, założenie bazy BDOT500 oraz zobiektowanie budynków w bazie EGiB na terenie Miasta i Gminy Cedynia"

§ 3.

  1. Do zadań komisji przetargowej należy przeprowadzenie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia:
    1. Ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
    2. Przygotowywanie propozycji odpowiedzi na pytania, które wpływają do Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
    3. Przygotowywanie propozycji modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    4. Sprawdzenie czy wykonawcy wpłacili wadia do przetargu.
    5. Otwarcie ofert.
    6. Złożenie przez wszystkich członków komisji przetargowej na ręce przewodniczącego komisji przetargowej oświadczeń o braku lub istnieniu okoliczności powodujących wyłączenie członka z prac komisji. Przewodniczący komisji przetargowej składa powyższe oświadczenie Zarządowi Powiatu.
    7. Przedstawienie Zarządowi Powiatu propozycji wyłączenia z prac komisji przetargowej członków komisji przetargowej podlegających wyłączeniu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
    8. Dokonanie oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocena ofert zgodnie z kryteriami opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    9. Wystąpienie do wykonawców o ewentualne uzupełnienie ofert lub wyjaśnienie wątpliwości co do złożonych ofert.
    10. Przedstawienie Zarządowi Powiatu propozycji wyboru najkorzystniejszych ofert, odrzucenia ofert, wykluczenia wykonawców, rozstrzygnięcia odwołań jak również, w zakresie, o którym mowa w 20 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, występowanie do Zarządu Powiatu z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia. Wniosek o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia powinien zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
    11. Ogłoszenie informacji o wyborze najkorzystniejszych ofert oraz przesłanie informacji oferentom zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
    12. Zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych informacji o zawarciu umowy.
    13. Przedstawienie do podpisania dwóm członkom Zarządu Powiatu uzupełnionego protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  2. Pracami komisji przetargowej kieruje przewodniczący komisji przetargowej, który rozdziela zadania poszczególnym członkom komisji przetargowej, sprawdza ich wykonanie oraz wyznacza terminy posiedzeń komisji przetargowej. W przypadku nieobecności przewodniczącego komisji przetargowej przy otwarciu ofert lub na posiedzeniu komisji przetargowej jego zadania wykonuje sekretarz komisji przetargowej, co jest odnotowane w protokole.
  3. Czynności prowadzone przez członków komisji przetargowej są dokumentowane w protokole z prac komisji przetargowej sporządzanym przez sekretarza komisji przetargowej.
    5. Protokół z prac komisji przetargowej powinien zawierać następujące informacje:
    1. Imiona i nazwiska członków komisji przetargowej biorących udział w poszczególnych posiedzeniach komisji przetargowej
    2. Data, godzina i miejsce poszczególnych posiedzeń komisji przetargowej.
    3. Wskazanie zadań powierzonych przez przewodniczącego członkom komisji przetargowej. Czynność wykonywane przez jednego z członków komisji przetargowej jest weryfikowana przez innego członka komisji przetargowej, wyznaczanego przez przewodniczącego komisji przetargowej.
    4. Opis wykonanych czynności ze szczególnym uwzględnieniem spraw dyskusyjnych i budzących wątpliwości. W przypadku różnych zdań poszczególnych członków komisji przetargowej w sprawach będących tematem prac komisji przetargowej w protokole należy zamieścić informację o rozbieżności stanowisk z informacją, które osoby optowały za jakimi rozwiązaniami.

§ 4. Komisja ulega rozwiązaniu po wykonaniu zadania do jakiego została powołana.

§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podpisania.

  1. PrzewodniczÄ…cy ZarzÄ…du - Wojciech Konarski
  2. Członek Zarządu - Jerzy Miler
  3. Członek Zarządu - Jan Gładkow
  4. Członek Zarządu - Jan Podleśny
  5. Członek Zarządu - Roman Rataj


UZASADNIENIE

Powołanie komisji jest konieczne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Założenie inicjacyjnej bazy GESUT, założenie bazy BDOT500 oraz zobiektowanie budynków w bazie EGiB na terenie Miasta i Gminy Cedynia". Do zadań Komisji należy ocena ofert i przedstawienie Zarządowi Powiatu w Gryfinie propozycji rozstrzygnięcia postępowania.

Zastępca Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych

data opublikowania: 2013-11-18 10:07:30
data ostatniej aktualizacji: 2013-11-18 10:07:30

Strona odwiedzona 682 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Magdalena Romankiewicz
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.