Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Akty prawa miejscowego

Uchwały

V Kadencja Odrodzonego Samorządu Powiatowego
16.11.2014 - 16.11.2018

79 posiedzenie Zarządu Powiatu

Uchwała Zarządu Powiatu
nr 243/2016 z dnia 2016-07-07

w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Przebudowa chodników oraz zjazdów położonych w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Mieszkowice"

Na podstawie art. 18 ust.1 oraz art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164) oraz § 3 ust.4 Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Starostwie Powiatowym w Gryfinie stanowiącym załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 18/2015 Starosty Gryfińskiego z dnia 17 marca 2015 r., zmienionego zarządzeniem Nr 54/2015 z dnia 12 czerwca 2015r., Zarząd Powiatu w Gryfinie uchwala co następuje:

§ 1. Powołuje się komisję przetargową w składzie:

  1. Arkadiusz Durma - przewodniczący komisji, Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami;
  2. Marzena Wieczorek - sekretarz komisji, Inspektor Wydziału Zarządzania Drogami
  3. Piotr Brzęczek - z-ca przewodniczącego, Specjalista Wydziału Zarządzania Drogami,
  4. Zdzisław Skrycki - członek komisji, Specjalista w Wydziale Zarządzania Drogami.

§ 2. Celem komisji przetargowej będzie przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Przebudowa chodników oraz zjazdów położonych w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Mieszkowice", w tym ocena ofert i przedstawienie Zarządowi Powiatu w Gryfinie propozycji rozstrzygnięcia postępowania.

§ 3. Pracami komisji przetargowej kieruje przewodniczący komisji przetargowej, który rozdziela zadania poszczególnym członkom komisji przetargowej, sprawdza ich wykonanie oraz wyznacza terminy posiedzeń komisji przetargowej. W przypadku nieobecności przewodniczącego komisji przetargowej przy otwarciu ofert lub na posiedzeniu komisji przetargowej jego zadania wykonuje z-ca przewodniczącego komisji przetargowej, co jest odnotowane w protokole.

§ 4. Komisja ulega rozwiązaniu po wykonaniu zadania do jakiego została powołana.

§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podpisania.

  1. Przewodniczący Zarządu - Wojciech Konarski
  2. Członek Zarządu - Jerzy Miler
  3. Członek Zarządu - Jan Gładkow
  4. Członek Zarządu - Henryk Kaczmar
  5. Członek Zarządu - Tomasz Siergiej

UZASADNIENIE

Powołanie komisji jest konieczne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Przebudowa chodników oraz zjazdów położonych w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Mieszkowice"

Do zadań Komisji należy ocena ofert i przedstawienie Zarządowi Powiatu w Gryfinie propozycji rozstrzygnięcia postępowania.

data opublikowania: 2016-07-08 14:14:05
data ostatniej aktualizacji: 2016-07-08 14:14:05

Strona odwiedzona 47 razy
Inf. przygotowana przez: Magdalena Romankiewicz
Inf. wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.