Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Elektroniczny urząd

Załatwianie spraw - procedury

Wydział Komunikacji i Transportu
ul. 11 Listopada 16D, 74-101 Gryfino, tel. 91-404-50-00

Wpis / wykreślenie zastawu rejestrowego

  1. PODSTAWA PRAWNA:
    • rozporządzenie MI z dnia 14 czerwca 2004r. w sprawie trybu dokonywania w dowodach rejestracyjnych pojazdów mechanicznych adnotacji o ustanowieniu zastawu rejestrowego (Dz.U. Nr 145, poz. 1542 z 2004r.)
  2. WYMAGANE DOKUMENTY: (kserokopia + oryginał)
    1. Wpis zastawu rejestrowego:
      1. Wniosek "Zgłoszenie zmiany" «pobierz»
      2. Załączniki:
        • pełny aktualny odpis z rejestru zastawów lub zaświadczenie wydane przez centralną informację o zastawach rejestrowych wskazujące, że dany podmiot jako zastawca przedmiotu jest wpisany do rejestru zastawów,
      3. Do wglądu:
        • polisa OC
        • dowód rejestracyjny
        • karta pojazdu jeśli była wydana.
    2. Wykreślenie wpisu o zastawie rejestrowym:
      1. Wniosek "Zgłoszenie zmiany" «pobierz»
      2. Załączniki:
        • odpis prawomocnego postanowienia sądu, prowadzącego rejestr zastawów, o wykreśleniu zastawu rejestrowego na pojeździe z rejestru zastawów lub pisemna informacja o wykreśleniu zastawu rejestrowego pod danym numerem pozycji rejestru zastawów wraz z podaniem daty wykreślenia oraz nazwy sądu, który wydał postanowienie o wykreśleniu tego zastawu.
      3. Do wglądu:
        • polisa OC
        • dowód rejestracyjny
        • karta pojazdu jeśli była wydana.
  3. OPŁATY:
    1. Opłata skarbowa:
      17,00 zł za ewentualne złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpisu, wypisu lub kopii:
      • wpłacamy na konto Urzędu Miasta i Gminy Gryfino Bank PKO SA I/O Gryfino nr 61124038551111001012416308 w przypadku złożenia dokumentów w Wydziale Komunikacji i Transportu w Gryfinie,
      • wpłacamy na konto Urzędu Miejskego w Chojnie Bank Spółdzielczy w Chojnie nr 43 9370 0007 0000 0664 2000 0058 w przypadku złożenia dokumentów w Wydziale Komunikacji i Transportu w Chojnie
  4. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
    • Od ręki.
  5. TRYB ODWOŁAWCZY:
    • Nie przysługuje.
  6. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
    1. Wydział Komunikacji i Transportu w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d - sala obsługi interesantów,
    2. Filia Wydziału Komunikacji i Transportu w Chojnie ul. Dworcowa 1- Sala Obsługi Interesantów

data opublikowania: 2007-01-25 09:09:54
data ostatniej aktualizacji: 2017-03-29 12:04:57

Strona odwiedzona 4309 razy
Inf. przygotowana przez: Aneta Płóciennik-Śmiałkowska
Inf. wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.