Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Elektroniczny urząd

Załatwianie spraw - procedury

Wydział Komunikacji i Transportu
ul. 11 Listopada 16D, 74-101 Gryfino, tel. 91-404-50-00

Uzyskanie wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów

  1. PODSTAWA PRAWNA:
    1. Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz.1137),
    2. Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 10 lutego 2006 r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów (Dz. U. z 2006 r. Nr 40, poz. 275),
    3. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie wzorów dokumentów wymaganych dla wykonywania działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia stacji kontroli pojazdów (Dz. U. Nr 223, poz. 2264),
    4. Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 672).
  2. WYMAGANE DOKUMENTY:
    • "Wniosek o wpis do rejestru pobierz PDF
    • Załączniki: Oświadczenie zawarte w art. 83a pkt 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym, że:
      1. "Dane zawarte we wniosku o wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów są kompletne i zgodne z prawdą;
      2. Znane mi są i spełniam warunki wykonywania działalności gospodarczej z zakresie prowadzenia stacji kontroli pojazdów, określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r.- Prawo o ruchu drogowym".
    • Oświadczenie powinno również zawierać:
      1. firmę przedsiębiorcy oraz jego miejsce zamieszkania albo siedzibę i adres;
      2. oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia;
      3. podpis osoby uprawnionej do reprezentowania przedsiębiorcy, ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji.
  3. OPŁATY:
    1. Opłata skarbowa:
    2. Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia wynosi: 412 zł.
    3. Opłata skarbowa 206 zł - od zmiany zaświadczenia

    za ewentualne upoważnienie 17,00 zł (opłata obowiązkowa tylko w przypadku upoważnienia przez właściciela innej osoby do załatwienia sprawy w urzędzie)

  4. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
  5. 7 dni

  6. TRYB ODWOŁAWCZY:
  7. Odwołanie nie przysługuje

  8. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
    1. Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4.
    2. Sekretariat Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16D - pokój nr 104.

data opublikowania: 2011-12-23 14:54:56
data ostatniej aktualizacji: 2015-12-14 12:59:29

Strona odwiedzona 3163 razy
Inf. przygotowana przez: Aneta Płóciennik-Śmiałkowska
Inf. wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.