Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Elektroniczny urząd

Załatwianie spraw - procedury

Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
ul. 11 Listopada 16D, 74-101 Gryfino, tel. 91-404-50-00

Rejestracja posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskania zezwoleń na transport odpadów

  1. PODSTAWA PRAWNA
    • art. 33 ust.5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami), w związku z art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21)
    • rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 grudnia 2001 r. w sprawie zakresu informacji podawanych przy rejestracji przez posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskania zezwoleń oraz sposobu rejestracji (D. U. Nr 152, poz. 1734)
    • rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206)
    • rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 grudnia 2003 r. w sprawie rodzaju odpadów, których zbieranie lub transport nie wymagają zezwolenia na prowadzenie działalności (Dz. U. Nr 16/04, poz. 154 wraz ze zmianami: Dz. U. Nr 23/08, poz. 136 oraz Dz. U. Nr 136/06, poz. 965)
  2. WYMAGANE DOKUMENTY

    Informacja musi zawierać dane zgodne z § 2 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 grudnia 2001 r. w sprawie zakresu informacji podawanych przy rejestracji przez posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń oraz sposobu rejestracji (Dz.U. Nr152, poz.1734) tj:.

    Przy prowadzeniu działalności w zakresie transportu odpadów:

    • imię i nazwisko lub nazwę posiadacza odpadów,
    • adres zamieszkania lub siedziby posiadacza odpadów,
    • numer REGON,
    • wyszczególnienie rodzajów odpadów przewidywanych do zbierania lub transportu, z podaniem ich kodu,
    • oznaczenie obszaru prowadzenia działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów,
    • wskazanie miejsca i sposobu magazynowania odpadów,
    • wskazanie sposobu i środków transportu odpadów.
  3. OPŁATY

    Zgłoszenie nie podlega opłacie skarbowej.

  4. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

    Nie później niż w ciągu miesiąca od dnia wszczęcia postępowania.

  5. TRYB ODWOŁAWCZY

    Nie przysługuje.

  6. MIEJSCE SKŁADANIA FORMULARZA WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI

    Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 lub ul. 11 Listopada 16D

  7. UWAGI

    Zgłoszenia należy dokonać u starosty właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania prowadzącego działalność w zakresie transportu odpadów.

data opublikowania: 2014-07-18 10:49:44
data ostatniej aktualizacji: 2014-07-18 10:49:44

Strona odwiedzona 657 razy
Inf. przygotowana przez: Lucyna Krzemińska
Inf. wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.