Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Elektroniczny urząd

Załatwianie spraw - procedury

Powiatowy Rzecznik Konsumentów
ul. 11 Listopada 16D, 74-101 Gryfino, tel. 91-404-50-00

Prośba o udzielenie pomocy prawnej

Wypełnij wniosek on-line
Wniosek w PDF

Uwaga! Po kliknięciu na powyższy link otworzy się okno z formularzem, który można wypełnić klikając na wykropkowane miejsca a następnie wydrukować klikając na przycisk "DRUKUJ". Klikając od razu na przycisk "DRUKUJ" otrzymamy wydruk czystego formularza do wypełnienia ręcznego.
Czas wczytywania wniosku do edycji jest dłuższy niż w przypadku innych stron w serwisie.

  1. PODSTAWA PRAWNA
    1. Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331)
    2. Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1952 z późniejszymi zmianami).
    3. Ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 1964 r. Nr 43, poz. 296 z późniejszymi zmianami).
    4. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 5 marca 2002 r. w sprawie sposobu współdziałania organów Inspekcji Handlowej z powiatowym (miejskim) rzecznikiem konsumentów, organami administracji rządowej i samorządowej, organami kontroli oraz organizacjami pozarządowymi reprezentującymi interesy konsumentów (Dz. U. z 2002 r. Nr. 24, poz. 243).
  2. WYMAGANE DOKUMENTY
  3. Rzecznik udziela porad na wnioski konsumentów zgłaszane osobiście lub za pomocą środków porozumiewania się na odległość (telefon, fax., internet, listy) jednak dla podjęcia formalnej interwencji rzecznika w sprawie niezbędne jest wypełnienie i dostarczenie formalnego formularza oświadczenia - prośby o udzielenie pomocy prawnej.

    1. Wniosek (do wypełnienia on-line) - prośba o udzielenie pomocy prawnej,
    2. Inne wymagane dokumenty (jako załączniki do formularza) - kserokopie dokumentów dotyczące zgłaszanej sprawy.
  4. OPŁATY
  5. Nie pobiera się.

  6. TERMIN ODPOWIEDZI
  7. Do 7 dni roboczych.

  8. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
    1. Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Gryfinie, ul. 11 Listopada 16D, pok. nr 3, 74-101 Gryfino,
    2. Filia Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Chojnie przy ul. Dworcowej 1 (pok. nr 34).

data opublikowania: 2004-11-24 11:34:15
data ostatniej aktualizacji: 2012-01-10 10:25:26

Strona odwiedzona 6381 razy
Inf. przygotowana przez: Waldemar Mejna
Inf. wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.