Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Ogłoszenia

Archiwum - praca w samorządzie

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYNIKU NABORU Nr 3/2016
na stanowisko ds. ochrony przed powodzią i obrony cywilnej
w Wydziale Zarządzania Kryzysowego (3/4 etatu)
z obowiązkami Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych (1/4 etatu)
w Starostwie Powiatowym w Gryfinie
ul. Sprzymierzonych 4
74 - 100 Gryfino

W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko ds. ochrony przed powodzią i obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego (3/4 etatu) z obowiązkami Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych (1/4 etatu) wybrany został Pan Krzysztof Krawczyk, zamieszkały w Gryfinie.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Krzysztof Krawczyk zaprezentował wiedzę i doświadczenie zawodowe, które pozwoliły Komisji Rekrutacyjnej wysoko ocenić jego kwalifikacje na stanowisko ds. ochrony przed powodzią i obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego (3/4 etatu) z obowiązkami Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych (1/4 etatu).

Nabór na stanowisko ds. ochrony przed powodzią i obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego z obowiązkami Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 3/2016
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74 - 100 GRYFINO

Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko
ds. ochrony przed powodzią i obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego (3/4 etatu) z obowiązkami Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych (1/4 etatu)

  1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
    1. wykształcenie wyższe - kierunek (specjalność): zarządzanie kryzysowe, ochrona przeciwpożarowa, wojskowe, bezpieczeństwo publiczne, bezpieczeństwo narodowe, prawo, administracja
    2. odpowiednie poświadczenia bezpieczeństwa do prac z dokumentami niejawnymi wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wojskowego, Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, były Urząd Ochrony Państwa lub byłe Wojskowe Służby Informacyjne,
    3. zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzone przez Agencję Bezpieczeństwa Wojskowego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, albo byłe Wojskowe Służby Informacyjne,
    4. co najmniej 4 lata stażu pracy (do stażu wlicza się wykonywanie działalności gospodarczej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
    5. obywatelstwo polskie,
    6. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    7. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    8. nieposzlakowana opinia.
  2. WYMAGANIA DODATKOWE:
    1. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
    2. znajomość przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin, ustawy o stanie klęski żywiołowej, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym,
    3. umiejętność biegłej obsługi programów Word i Excel, znajomość systemu Windows,
    4. umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego,
    5. umiejętność opracowywania planów, kierowania ich realizacją oraz koordynowania działań różnych ogniw i podmiotów,
    6. umiejętność właściwej hierarchizacji zadań,
    7. umiejętność pracy w zespole,
    8. operatywność, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność, inicjatywa.
  3. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
    1. opracowanie, aktualizacja oraz realizacja planu operacyjnego ochrony przed powodzią,
    2. organizowanie sieci łączności radiowej Starosty dla potrzeb kierowania w czasie zagrożenia powodziowego,
    3. utrzymanie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego,
    4. udział w pracach Powiatowego Zespołu Zarzadzania Kryzysowego,
    5. opracowanie, aktualizacja oraz realizacja planów związanych z obroną cywilną,
    6. sporządzanie sprawozdań dotyczących obrony cywilnej,
    7. prowadzenie szkolenia w zakresie obrony cywilnej,
    8. utrzymywanie sprzętu łączności w sprawności technicznej oraz prowadzenie treningów łączności na terenie powiatu,
    9. prowadzenie magazynu obrony cywilnej,
    10. zapewnienie ochrony informacji niejawnych w Starostwie, jednostkach organizacyjnych powiatu oraz w Szpitalu Powiatowym w Gryfinie Sp. z o.o. i Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gryfinie,
    11. zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne,
    12. prowadzenie kontroli ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych,
    13. prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych,
    14. prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych w Starostwie, jednostkach organizacyjnych powiatu oraz w Szpitalu Powiatowym w Gryfinie sp. z o.o. i Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gryfinie, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych.
  4. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:
    Miejsce pracy: Praca w budynku urzędu i poza nim. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp, budynek wyposażony w podjazd i windę.
    Stanowisko pracy: Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa i konserwacja sprzętu w magazynie obrony cywilnej znajdującym się w piwnicy. Szkolenie oraz kierowanie powiatowymi formacjami obrony cywilnej w terenie. Całodobowe dyżury w sytuacji uruchomienia Stałego Dyżuru Starosty lub rozwinięcia Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego.
  5. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
  6. WYMAGANE DOKUMENTY:
    1. list motywacyjny,
    2. życiorys,
    3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    5. kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności,
    6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
    9. oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
    10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
    11. kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
    12. kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
    13. kopie opinii z zakładów pracy.
  7. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
    1. Dokumenty należy składać do dnia 28 czerwca 2016 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
      Starostwo Powiatowe w Gryfinie,
      ul. Sprzymierzonych 4,
      74 - 100 Gryfino
    2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:<
      "Nabór Nr 3/2016 na stanowisko ds. ochrony przed powodzią i obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego (3/4 etatu) z obowiązkami Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych (1/4 etatu)".

      Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.

      Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 11 lipca 2016 r.

data opublikowania: 2016-06-17 15:02:13
data ostatniej aktualizacji: 2016-07-07 14:19:34

Strona odwiedzona 1501 razy
Inf. przygotowana przez: Katarzyna Stalinger
Inf. wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.