Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją "Remont sali gimnastycznej ZSP w Chojnie przy ul. Dworcowej 3" w branżach sanitarnej oraz elektrycznej

Gryfino, dnia 18 lipca 2019 r.

Nr sprawy: RI.272.1.9.2019.MW

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

W związku z robotami budowlanymi w ramach zadania pn. "Remont sali gimnastycznej ZSP w Chojnie przy ul. Dworcowej 3" zwracamy się z prośbą o złożenie oferty na:

Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad ww. inwestycją
w branżach sanitarnej oraz elektrycznej

które, odbywać się będzie w oparciu obowiązki i uprawnienia określone w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

  1. Istotne informacje mogące mieć wpływ na ofertę:
    • wartość robót sanitarnych w/w zadania wg kosztorysu inwestorskiego: ok. 55,6 tys.zł brutto
    • wartość robót elektrycznych w/w zadania wg kosztorysu inwestorskiego: ok. 80,5 tys.zł brutto
    • szczegółowy zakres obowiązków inspektora określony jest we wzorze umowy,
    • zakres robót budowlanych w ramach zadania obejmuje:
      • branża sanitarna
        • kompleksowa modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, w tym: demontaże grzejników i rurociągów, montaż rurociągów i grzejników, montaż głowic termostatycznych, próby ciśnieniowe
      • branża elektryczna:
        • demontaż istniejących oraz wykonanie nowych tablic elektrycznych
        • wykonanie nowych instalacji kablowych obwodów odbiorczych
        • montaż nowego oświetlenia LED
        • demontaż i montaż osprzętu (gniazda / łączniki)
        • wykonanie pomiarów
    Szczegółowy opis przedmiotu robót objętych nadzorem określono w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do postępowania na wykonanie robót. Dokumentacja dostępna jest na stronie BIP Zamawiającego pod adresem:
    http://bip.gryfino.powiat.pl/oglosz/przetargi_inne/2019-06-07_ri_sala_dworcowa/2019-06-07_siwz_zalaczniki.zip
    W przypadku problemów z pobraniem dokumentacji należy zwrócić się do Zamawiającego o jej udostępnienie w formie elektronicznej zgodnie z formą kontaktu określoną w pkt. 5.
  2. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
    1. posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w przypadku inspektora nadzoru w branży sanitarnej
    2. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w przypadku inspektora nadzoru w branży elektrycznej
    3. są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i zgodnie z zaświadczeniem izby wpis jest aktualny
    Do oferty należy załączyć aktualne kopie uprawnień i zaświadczenie o wpisie osoby skierowanej do pełnienia funkcji w ramach przedmiotu zamówienia.
  3. Termin realizacji zamówienia:
    Nadzór inwestorski, stanowiący przedmiot umowy, Wykonawca będzie pełnił od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia robót i odbioru końcowego zadania potwierdzonego protokołem końcowym odbioru robót bez usterek. Planowany termin trwania robót: 15.07-14.10.2019 r. (3 miesiące od daty przekazania placu budowy)
  4. Termin płatności:
    21 dni licząc od daty wpływu faktury do Starostwa Powiatowego w Gryfinie.
  5. Wskazanie sposobu i osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
    Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami w przedmiotowej sprawie jest Zastępca Naczelnika Wydziału Remontów i Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Gryfinie Pan Marcin Wypchło tel. 91 40 45 000 wew. 249.
    Kontakt mailowy: przetargi@gryfino.powiat.pl
  6. Miejsce i termin składania ofert.
    Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24.07.2019 r. do godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, w Kancelarii Ogólnej, pok. 11 bądź przesłać w powyższym terminie e-mailem w formie skanu na adres: przetargi@gryfino.powiat.pl
  7. Kryterium oceny ofert:
    100% cena oferty
  8. Inne postanowienia
    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie jego trwania bez podawania uzasadnienia.
  9. Klauzula informacyjna RODO
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych) DZ.Urz.UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 dalej RODO, informuję, że:
    1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
      Starosta Gryfiński
      ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
    2. dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
      telefon: 91 40 45 000 wew. 215
      e-mail: iod@gryfino.powiat.pl
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 li. b RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie Prowadzenie nadzoru inwestorskiego inwestycją pn. "Remont sali gimnastycznej ZSP w Chojnie przy ul. Dworcowej 3".
    4. w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt 3), dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być:
      1. podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
      2. podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
    5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
    6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
    7. posiada Pani/Pan:
      1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
      2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
      3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
      4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ze przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
    8. nie przysługuje Pani/Panu:
      1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
      2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
      3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

W załączeniu:

  1. formularz oferty - zał. nr 1 ZIP
  2. wzór umowy - zał. nr 2 PDF

data opublikowania: 2019-07-18 13:45:02
data ostatniej aktualizacji: 2019-07-18 13:45:02

Strona odwiedzona 1132 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.