Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum

Zaproszenie do składania ofert na "Świadczenie usług z zakresu całodobowego przechowywania na parking strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg na terenie Powiatu Gryfińskiego"

Rozstrzygnięcie:

Informacja dotycząca zakończenia postępowania w zakresie świadczenia usług całodobowego przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg na terenie Powiatu Gryfińskiego

Informuję, że postępowanie w zakresie wyłonienia przedsiębiorcy świadczącego usługi całodobowego przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg na terenie Powiatu Gryfińskiego pozostawia się bez rozstrzygnięcia.

W postępowaniu złożono jedną ofertę która nie spełniała wymogów formalnych.

Część I INFORMACJE O ZAMAWIAJACYM

Nazwa Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Gryfinie
Nazwa kierownika Zamawiającego: Starosta Gryfiński
Adres Zamawiającego: ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Telefon: (091) 415 31 82, fax (091) 416 30 02
www.gryfino.powiat.pl, bip.gryfino.powiat.pl

Część II TRYB POSTĘPOWANIA

Art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)

Część III OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. 1. Przedmiotem zamówienia jest: (kod CPV - 98351000-8 usługi zarządzania parkingami)
    Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu, polegająca na przechowywaniu na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg na terenie Powiatu Gryfińskiego na podstawie dyspozycji usunięcia pojazdu wydanej przez uprawnioną osobę, o której mowa w art. 129 ust. 4a, art. 130a ust. 4 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.) - zwanej dalej ustawą Prd oraz podmiot uprawniony zgodnie z art. 95 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 ze zm.).

    UWAGA! Doba przechowywania rozpoczyna się z chwilą umieszczenia pojazdu na parkingu, po upływie 24 godzin rozpoczyna się kolejna w pełni płatna doba.

    1. Opis standardu wyposażenia parkingu strzeżonego oraz czynności jakie musi wykonać Wykonawca w trakcie przechowywania pojazdu:
      1. Wykonawca powinien dysponować na terenie Powiatu Gryfińskiego parkingiem spełniającym poniższe kryteria (akt własności, umowa najmu, dzierżawy, użyczenia, pozwolenia na użytkowanie itp.):
        1. całodobowo strzeżony przez osoby fizyczne (pracownicy Wykonawcy lub zewnętrzna firma świadcząca usługi w zakresie całodobowej ochrony),
        2. utwardzony (nawierzchnia bitumiczna, betonowa, kostkowa, klinkierowa, brukowcowa, z płyt betonowych lub kamienno-betonowych),
        3. ogrodzony,
        4. zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd pojazdu bez zezwolenia osoby dozorującej,
        5. oświetlony w stopniu zapewniającym widoczność każdego pojazdu,
        6. minimum 15 miejsc parkingowych do parkowania wszystkich pojazdów, w tym 2 miejsca parkingowe dla pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton oraz 3 miejsca parkingowe w zadaszonym garażu dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 16 ton (w pierwszej kolejności pojazdy będą umieszczane w zadaszonym garażu).
      2. W zakres usługi całodobowego przechowywania pojazdu oraz jego elementów składowych na parkingu strzeżonym wchodzi:
        1. zabezpieczenie pojazdu oraz jego elementów składowych przed kradzieżą, dostępem osób nieupoważnionych, uszkodzeniem,
        2. zapewnienie dostępu do pojazdu oraz jego elementów składowych osobom legitymującym się upoważnieniem wydanym przez Zamawiającego, w celu dokonania oględzin lub ekspertyz,
        3. przechowywanie w zamkniętym i zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części składowych oraz innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłoby ulec zniszczeniu lub zaginięciu,
        4. przechowywanie pojazdu w taki sposób, by warunki atmosferyczne nie miały na niego negatywnego wpływu. Poprzez parkowanie stan techniczny pojazdu nie może ulec pogorszeniu, ponad stan wynikający z normalnego przechowywania (w pierwszej kolejności pojazdy powinny być umieszczone w zadaszonym garażu),
        5. zabezpieczenie pojazdu przed przedostaniem się opadów atmosferycznych do jego wnętrza, w szczególności komory silnika, kabiny kierowcy i pasażera, bagażnika oraz elementów składowych,
        6. uzupełnianie ciśnienia w ogumieniu, a w okresie jesienno-zimowym zabezpieczanie silnika przed skutkami oddziaływania niskich temperatur,
        7. w przypadku ujawnienia wody w układzie chłodzenia spuszczenie jej przed okresem jesienno-zimowym, umieszczenie informacji w widocznym miejscu od wewnętrznej strony podszybia pojazdu oraz powiadomienie o tym fakcie właściciela pojazdu w momencie jego odbioru, pod rygorem odpowiedzialności za wynikłą stąd szkodę,
        8. w dniu przyjęcia pojazdu na parking wykonanie dokumentacji fotograficznej z naniesioną datą, pozwalającej na określenie stanu technicznego pojazdu w chwili jego przyjęcia, spisanie formularza opisującego wyposażenie pojazdu oraz przesłanie tej dokumentacji na adres starostwa lub drogą mailową na adres urszula.przetak@gryfino.powiat.pl w terminie 7 dni od dnia przyjęcia pojazdu na parking,
        9. należyte zabezpieczenie pojazdu, w sposób niezagrażający środowisku, a jednocześnie tak, by jego stan poprzez parkowanie nie uległ pogorszeniu, ponad stan wynikający z normalnego przechowywania,
        10. ponoszenie pełnej odpowiedzialności finansowej za powierzony pojazd od momentu przejęcia go od holującego i umieszczenia na parkingu strzeżonym do dnia wydania,
        11. wydanie osobie uprawnionej pojazdu po dostarczeniu zezwolenia na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego, wystawionego przez podmiot który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu (jeżeli jest wymagane) oraz po wypełnieniu potwierdzenia wydania pojazdu z parkingu (załącznik nr 2 do umowy) - całodobowo przez 7 dni w tygodniu,
        12. prowadzenie ewidencji przechowywanych pojazdów w postaci rejestru zawierającego w szczególności następujące dane: liczbę porządkową, numer rejestracyjny, a w przypadku jego braku numer VIN, markę i model pojazdu, numer dyspozycji oraz datę jej wydania, datę i czas przyjęcia pojazdu na parking, datę i czas wydania pojazdu, imię, nazwisko i adres odbierającego pojazd, wysokość uiszczonej opłaty (w przypadku jej dostarczenia) oraz numer zezwolenia na odbiór pojazdu (jeżeli jest wymagane).

Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania na parkingu pojazdów usuniętych z drogi przed dniem zawarcia niniejszej umowy, przechowywanych przez dotychczasowego wykonawcę, co do których właściwy sąd nie wydał jeszcze postanowienia o przepadku na rzecz Powiatu. Na dzień ogłoszenia zaproszenia do składania ofert - 8 pojazdów z zastrzeżeniem, że ich liczba może ulec zmianie.

Część IV OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Część V TERMINY PŁATNOŚCI

Wg załączonego wzoru umowy.

Część VI INFORMACJA O PRZEWIDZIANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Część VII OFERTY WARIANTOWE

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

Część VIII TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1. Zamówienie będzie realizowane od dnia 1.12.2019 r. do dnia 31.12.2021 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania wcześniejszego rozpoczęcia świadczenia przez Wykonawcę usług określonych w niniejszej umowie. Wynikać to może ze zrealizowania przed końcem okresu na jaki została podpisana wcześniejsza umowa na przechowywanie pojazdów kwoty, na którą ją zawarto i koniecznością przeholowania pojazdów na nowo wybrany parking strzeżony.
Wykonawca ma obowiązek pozostawania w gotowości do rozpoczęcia świadczenia usług określonych w niniejszej umowie od chwili wyboru jego oferty.

Część IX WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

  1. Posiadania kompetencji i uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  2. Posiadania wiedzy i doświadczenia.
  3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    1. posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczył prowadzoną przez siebie działalność, w zakresie przechowywania pojazdów przez cały okres trwania umowy w towarzystwie ubezpieczeniowym powszechnie uznawanym za wypłacalne, od wszelkich zdarzeń, za które mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne. Kwota ubezpieczenia powinna wynosić minimum 200 tys. zł.

      Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły "spełnia / nie spełnia".

Część X DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE

  1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego Zał. nr 1 do zaproszenia.
    2. Oświadczenie Wykonawcy sporządzone według wzoru stanowiącego Zał. nr 2 do zaproszenia.
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    4. Oświadczenie o dysponowaniu zasobami ludzkimi (zatrudniani pracownicy lub zewnętrzna firma świadcząca usługi w zakresie całodobowej ochrony) niezbędnymi do prowadzenia całodobowego parkingu strzeżonego, sporządzone według wzoru stanowiącego Zał. nr 3 do zaproszenia.
    5. Zanonimizowaną umowę potwierdzającą świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony przez firmę zewnętrzną (jeśli dotyczy).
    6. Upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych złożonych wraz z ofertą dokumentów.
    7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczył prowadzoną przez siebie działalność, w zakresie przechowywania pojazdów przez cały okres trwania umowy w towarzystwie ubezpieczeniowym powszechnie uznawanym za wypłacalne, od wszelkich zdarzeń, za które mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne. Kwota ubezpieczenia powinna wynosić minimum 200 tys. zł.

Część XI INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

  1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o udzielenie wyjaśnień dotyczących warunków określonych w zaproszeniu, przy czym zapytanie winno być złożone, nie później niż na 6 dni przed końcem terminu składania ofert.
  2. Zapytania w formie elektronicznej należy kierować na adres: aneta.smialkowska@gryfino.powiat.pl. Zamawiający, bez ujawnienia źródła zapytania, udzieli niezwłocznie wyjaśnień zamieszczając je na stronie internetowej, na której znajduje się dokumentacja postępowania.
  3. W uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na zaproszenie.
  4. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana stanie się częścią zaproszenia. W takim przypadku Zamawiający rozważy kwestię istotności dokonanej zmiany i jej ewentualnego wpływu na treść, w kontekście możliwości przedłużenia terminu składnia ofert. Informacja o zmianie zostanie zamieszczona na stronie internetowej, na której znajduje się dokumentacja postępowania.
  5. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gryfinie pani Aneta Płóciennik-Śmiałkowska tel. 091 4045 000 wew. 202

Część XII WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Część XIII TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od dnia wyznaczonego do składania ofert.

Część XIV OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA FORMULARZA OFERTOWEGO

  1. Opis sposobu przygotowywania formularza ofertowego:
    1. Formularz ofertowy należy przygotować wg Załącznika nr 1 do zaproszenia w formie pisemnej nieścieralnym atramentem, na maszynie lub komputerowo, w sposób czytelny, niebudzący wątpliwości, w języku polskim, i zgodnie ze wskazaniami przedstawionymi w zaproszeniu.
    2. Oferta powinna zawierać:
      1. nazwę i dokładny adres Wykonawcy,
      2. miejscowość oraz datę sporządzenia oferty,
      3. ogólną kwotę wynagrodzenia ofertowego brutto (cyfrowo i słownie) - cena w tym podatek VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami - wynikającą z przemnożenia ilości z cenami jednostkowymi. Cena musi być wyrażona w złotych polskich, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku oraz zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz upusty i rabaty,
      4. adres pod którym realizowana jest usługa przechowywania pojazdów,
      5. wymagany termin realizacji zamówienia,
      6. oświadczenie, że zaproponowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymogi zaproszenia,
      7. oświadczenie, że Wykonawca w wypadku pozytywnego rozstrzygnięcia - wyboru jego oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy,
      8. oświadczenie, że wzór umowy stanowiący Zał. nr 4 do zaproszenia akceptuje bez zastrzeżeń,
      9. oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami określonymi w zaproszeniu do składania ofert i przyjmuje je bez zastrzeżeń,
      10. oświadczenie, iż Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że podane ilości dni są szacunkowe i Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania ich w całości,
      11. oświadczenie, że Wykonawca posiada wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i zgadza się z warunkami przedstawionymi w zaproszeniu,
      12. oświadczenie Wykonawcy, że oferowane ceny są cenami brutto i obejmują całą usługę bez jakichkolwiek opłat dodatkowych, oraz że nie ulegną zmianie w trakcie trwania umowy,
      13. oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
      14. oświadczenie, że Wykonawca podejmuje się całodobowej dyspozycyjności w zakresie usług objętych ofertą oraz deklaruje staranność, rzetelność oraz zachowanie wszelkich wymogów dotyczących bezpieczeństwa, warunków technicznych i organizacyjnych wynikających z odrębnych przepisów,
      15. oświadczenie, że Wykonawca deklaruje przechowywanie każdego pojazdu usuniętego z drogi w trybie art. 130a ust. 1-2 ustawy Prd na podstawie dyspozycji wydanej przez uprawnioną osobę, o której mowa w art. 129 ust. 4a, 130a ust. 4 ustawy Prd oraz podmiot uprawniony zgodnie z art. 95 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym,
      16. oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na wcześniejsze rozpoczęcie świadczenia usług (przed 1 grudnia 2019 r.) oraz, że od chwili wyboru jego oferty pozostaje w gotowości do rozpoczęcia świadczenia usług,
      17. oświadczenie, że składający ofertę pozostaje nią związany 60 dni licząc od daty wyznaczonej jako termin składania ofert,
      18. akceptację warunków płatności oraz nazwę i numer rachunku bankowego Wykonawcy,
      19. informację o łączności całodobowej oraz wykaz numerów telefonów.

Część XV. INFORMACJE ZWIĄZANE Z PRZYOTOWANIEM OFERT, MIEJSCEM ORAZ TERMINEM SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

  1. Wymagane dokumenty wymienione w części X Zaproszenia należy złożyć w formie oryginałów lub w formie kopii poświadczonych przez Wykonawcę "za zgodność z oryginałem".
  2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
  3. Każdy Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę. Wykonawca który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania.
  4. Wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej. Podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opatrzone pieczęcią imienną. Poprawki naniesione na dokumentach powinny być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
  5. Do czynności podejmowanych w trakcie postępowania przez Zamawiającego i Wykonawców stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
  6. Oferta winna zawierać oświadczenia zgodnie z wymogami zaproszenia.
  7. Oferta winna być zgodna w kwestii jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu zamówienia i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami zaproszenia.
  8. Zmówienie będzie udzielone wyłącznie Wykonawcy, który został wybrany na zasadach określonych w zaproszeniu.
  9. Ofertę należy umieścić w kopercie uniemożliwiającej odczytanie przed terminem otwarcia.
    Należy ją zaadresować: Starostwo Powiatowe w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino oraz oznaczyć hasłem:
    "ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT - PARKING STRZEŻONY".
  10. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28.10.2019 r. do godz. 15.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.10.2019 o godz. 8.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16D.
  12. Wybór najkorzystniejszej ofert nastąpi do dnia 15.11.2019 r.
  13. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu.
  14. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najwyższą liczbą punktów.
  15. W przypadku składania oferty drogą pocztową (poczta polska lub przesyłka kurierska) za termin jej złożenia przyjęty będzie dzień i godzina wpływu przesyłki do siedziby Zamawiającego.
  16. Badanie ofert zostanie przeprowadzone przez Komisję do przeprowadzenia oceny złożonych ofert powołaną zarządzeniem Starosty.
  17. Zamawiający dokona badania ofert i sprawdzenia ich pod względem formalnym. Oferty złożone po terminie oraz, które nie będą spełniać wymogów zaproszenia zostaną odrzucone.
  18. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści oferty, informując o tym Wykonawcę.
  19. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Gryfinie oraz na tablicach urzędowych.

Część XVI KRYTERIA WYBORU OFERT ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA ICH OCENY

  1. Kryterium - cena 100 % przy czym:
    Należy zaproponować dwie stawki cen:
    1. dla pojazdów przechowywanych na parkingu strzeżonym w pierwszych 3 miesiącach (90 dni) od dnia usunięcia,
    2. dla pojazdów przechowywanych na parkingu strzeżonym powyżej 3 miesięcy (powyżej 90 dni) od dnia usunięcia.

      Proponowana cena za przechowywanie pojazdu na parkingu strzeżonym powyżej 3 miesięcy od dnia usunięcia nie może być wyższa niż proponowana cena za przechowywanie pojazdu na parkingu strzeżonym w pierwszych 3 miesiącach od dnia usunięcia.

  2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
    Lp. Nazwa kryterium Waga
    1. Cena za dobę przechowywania w pierwszych 3 miesiącach (cena za dobę przechowywania powyżej 3 miesięcy) roweru lub motoroweru 5%
    2. Cena za dobę przechowywania w pierwszych 3 miesiącach (cena za dobę przechowywania powyżej 3 miesięcy) motocyklu 5%
    3. Cena za dobę przechowywania w pierwszych 3 miesiącach (cena za dobę przechowywania powyżej 3 miesięcy) pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t 75%
    4. Cena za dobę przechowywania w pierwszych 3 miesiącach (cena za dobę przechowywania powyżej 3 miesięcy) pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t 5%
    5. Cena za dobę przechowywania w pierwszych 3 miesiącach (cena za dobę przechowywania powyżej 3 miesięcy) pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t do 16t 5%
    6. Cena za dobę przechowywania w pierwszych 3 miesiącach (cena za dobę przechowywania powyżej 3 miesięcy) pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t 5%

    Kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby oferent przedstawił jak najniższy wskaźnik, zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:

    Liczba punktów = (CMIN/COF)*100*waga

    gdzie:
    CMIN - najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert
    COF - cena podana w ofercie

  3. Ocena oferty w powyższych kryteriach zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu Ofertowym stanowiącym Zał. nr 1 do zaproszenia.
  4. Po dokonaniu oceny oferty punkty przyznane przez komisję zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

Część XVII. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA

data opublikowania: 2019-10-17 12:11:32
data ostatniej aktualizacji: 2019-10-31 09:27:40

Strona odwiedzona 863 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Małgorzata Kuziemko
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.