Zaproszenia do składania ofert na świadczenie publicznego transportu zbiorowego na terenie Powiatu Gryfińskiego
Rozstrzygnięcie:
Starosta Gryfiński informuję, że w wyznaczonym terminie na składanie ofert złożono 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Myśliborzu Sp. z o.o., ul. Królewiecka 45, 74-300 Myślibórz - cena 1 wkm/ 5,95 zł brutto .
Autokarowe Usługi Turystyczno - Osobowe Robert Caban Stare Łysogórki 53, 74-505 Mieszkowice - cena 1 wkm zł /4,50 zł brutto.
Wybrano ofertę nr 2 - Autokarowe Usługi Turystyczno-Osobowe Robert Caban Stare Łysogórki 53, 74-505 Mieszkowice z ceną najkorzystniejszą za 1 wkm/4,50 zł .
Gryfino, dnia 3 czerwca 2020 r.
KM.7140.8.2020.UP
Zaproszenie do składania ofert na świadczenie publicznego transportu zbiorowego na terenie Powiatu Gryfińskiego
Starosta Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, zaprasza do złożenia oferty na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz poniższych danych: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. - Dz.U. z 2019 r. poz. 2475) oraz art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. - Dz. U. z 2019 r., poz. 1843).
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przewozów w publicznym transporcie zbiorowym na linii komunikacyjnej: Moryń - Cedynia - Chojna w trybie art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 roku o publicznym transporcie zbiorowym ( t.j. - Dz. U. z 2019 r. poz. 2475).
Zakres zamówienia:
Zamówienie ma charakter przewozów regularnych na trasie Moryń - Cedynia - Chojna, zgodnie z podanym rozkładem jazdy.
Usługa będzie świadczona w okresie od 1 lipca 2020 r. do 31 sierpnia 2020 r., przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku nie będące świętem, 2 kursy dziennie TAM i POWRÓT.
Wymagany środek transportu: autobus max do 31 miejsc siedzących.
Wpływy ze sprzedaży biletów stanowić będą przychód Organizatora.
Opłaty za przejazd od pasażerów będą pobierane zgodnie z uchwałą Rady Powiatu w Gryfinie w sprawie ustalenia cen biletów, opłat i uprawnień do bezpłatnych przejazdów w przewozie autobusami w publicznym transporcie zbiorowym organizowanym przez Powiat Gryfiński - wzór uchwały w załączeniu.
Regulamin przewozu osób i rzeczy reguluje uchwała Zarządu Powiatu w Gryfinie w sprawie przewozu osób i bagażu w publicznym transporcie na terenie Powiatu Gryfińskiego - wzór uchwały w załączeniu.
Operatorowi przysługuje od Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego zwrot rekompensaty z tytułu utraconych przychodów w związku ze stosowaniem ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów w publicznym transporcie zbiorowym, na podstawie umowy, o której zawarcie Operator powinien wystąpić do Marszałka na co około 2 tygodnie przed rozpoczęciem wykonywania Przedmiotu Umowy.
Operatorowi przysługiwać będzie od Organizatora rekompensata obejmująca stratę Operatora związaną z wykonaniem Przedmiotu Umowy na podstawie wniosku Operatora złożonego po wykonaniu umowy, w którym Operator wykaże, że podstawą poniesionej straty z tytułu realizacji usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego są utracone przychody i poniesione koszty.
Do wniosku o rekompensatę, Operator dołączy dokumenty potwierdzające wysokość utraconych przychodów i poniesionych kosztów.
Zapłata rekompensaty nastąpi po wykonaniu Przedmiotu Umowy.
Zgodnie z treścią załącznika do rozporządzenia Rady (WE) nr 1370/2007: Wysokość rekompensaty nie może przekroczyć kwoty odpowiadającej wynikowi finansowemu netto, który równoważny jest sumie wpływów, pozytywnych czy negatywnych, jakie wypełnianie zobowiązania z tytułu świadczenia usług publicznych wywiera na koszty i przychody podmiotu świadczącego usługi publiczne. Wpływ ten oceniany jest przez porównanie stanu, w którym zobowiązanie z tytułu świadczenia usług publicznych jest wypełniane, ze stanem, jaki istniałby w przypadku niewypełniania zobowiązania z tytułu świadczenia usług publicznych. Aby obliczyć wynik finansowy netto, właściwy organ kieruje się następującym systemem obliczania: koszty poniesione w związku ze zobowiązaniem z tytułu świadczenia usług publicznych lub pakietem takich zobowiązań nałożonym przez właściwy organ/właściwe organy i zawartym w umowie o świadczenie usług publicznych lub w zasadzie ogólnej, minus wszystkie dodatnie wpływy finansowe wygenerowane na sieci obsługiwanej w ramach danego(-ych) zobowiązania (zobowiązań) z tytułu świadczenia usług publicznych, minus przychody taryfowe i jakiekolwiek inne przychody wygenerowane podczas wypełniania danego zobowiązania lub zobowiązań z tytułu świadczenia usług publicznych, plus rozsądny zysk, równa się wynik finansowy netto.
Stosowanie kasy rejestrującej posiadającej pozytywną opinię ministra ds. finansów publicznych.
Inne informacje:
Operator określi wysokość kosztów poniesionych w świadczeniu przedmiotowej usługi powiększoną o rozsądny zysk w transporcie publicznym i poda szacowaną cenę za 1 wkm na podstawie zestawienia znajdującego się we wzorze oferty.
Z uwagi na krótki okres, w którym umowa ma być wykonywana (2 miesiące), Operator zobowiąże się, że wskazane w ofercie koszty stałe wykonywania publicznego transportu zbiorowego nie wzrosną przez cały okres obowiązywania umowy.
Termin podpisania umowy z Operatorem - czerwiec 2020 r.
Sposób składania ofert: Oferty oraz dokumenty należy złożyć na załączonym formularzu z propozycją odpłatności za 1 wkm autobusem do max 31 miejsc siedzących.
Miejsce i termin składania ofert: Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10 czerwca 2020 r. do godz. 15:00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, w Kancelarii Ogólnej pok. 11. W załączeniu wzór oferty.
Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcą: Osobą uprawnioną do kontaktów z Operatorami jest Urszula Przetak - z-ca naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gryfinie, tel. 40 45 000 wew. 204 lub adres mailowy: urszula.przetak@gryfino.powiat.pl
Kryteria oceny ofert
Cena za 1 wkm - 100 %
Pozostałe postanowienia:
Rozpatrywane będą tylko oferty, które wpłynęły w terminie i spełniły wymagania określone w niniejszym zaproszeniu.
Przed podpisaniem Umowy Operator przygotuje:
dokumenty potwierdzające zasady korzystania z przystanków komunikacyjnych i dworców z ich właścicielami lub zarządzającymi;
ubezpieczenie OC w związku z prowadzoną działalnością lub posiadanym mieniem na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000 zł. (słownie złotych: dwieście tysięcy zł).
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania dla Zamawiającego do zawarcia umowy.
W przypadku jeżeli Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą nie zatrudnia pracowników bądź nie zawiera umów ze zleceniodawcami Zamawiający zastrzega uzupełnienie umowy o zapisy gwarantujące minimalną stawkę za zlecenie i ewidencje czasu wykonania usługi.
data opublikowania: 2020-06-03 11:13:28 data ostatniej aktualizacji: 2020-06-19 12:28:24
Strona odwiedzona 1061 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Urszula Przetak
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga