Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Ogłoszenia

Praca w samorządzie

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYNIKU NABORU
na stanowisko Starszego specjalisty ds. kadr i płac
Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Gryfinie

W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko Starszego specjalisty ds. kadr i płac Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Gryfinie wybrana została Pani Iwona Czarnecka - Wilk, zamieszkała w Gryfinie.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pani Iwona Czarnecka - Wilk spełniła wymagania formalne oczekiwane od kandydatów na ww. stanowisko oraz na podstawie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała bardzo wysoką punktację i ocenę swoich kompetencji do pracy na stanowisku Starszego specjalisty ds. kadr i płac Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Gryfinie.

Dyrektor
Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej
w Gryfinie
Ewa Urbańska

Nabór na stanowisko starszego specjalisty ds. kadr i płac w Powiatowym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Gryfinie

DYREKTOR POWIATOWEGO ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W GRYFINIE
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
STARSZY SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

  1. Miejsce zatrudnienia:
    Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Gryfinie, ul. Łużycka 91B, 74-100 Gryfino.
  2. Forma zatrudnienia:
    zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisku urzędniczym.
  3. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym:
    1. wymagania niezbędne:
      1. wykształcenie wyższe (preferowane prawo, administracja, ekonomia),
      2. posiadanie doświadczenie w pracy w zakresie kadr i płac min. 5 lat,
      3. obywatelstwo polskie,
      4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
      5. osoba kandydująca nie może być osobą skazaną prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
      7. nieposzlakowana opinia
    2. wymagania dodatkowe:
      1. znajomość przepisów prawa w szczególności z zakresu: kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, rozporządzenia w sprawie zakładów aktywności zawodowej oraz aktów wykonawczych
      2. umiejętność analizowania problemów i podejmowania decyzji,
      3. odpowiedzialność i dobra organizacja,
      4. wysoka kultura osobista,
      5. odporność na stres, samodzielność, terminowość, dokładność,
      6. praktyczna znajomość zagadnień kadrowo-płacowych,
      7. umiejętność pracy w zespole,
      8. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
      9. gotowość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  4. Zakres podstawowych obowiązków wykonywanych na stanowisku starszy specjalista ds. kadr i płac
    1. bieżące prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych ok. 53 osobowej grupy pracowniczej,
    2. prowadzenie wszelkich spraw osobowo-kadrowych,
    3. sporządzanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych z pracownikami/ zleceniobiorcami;
    4. czuwanie nad aktualizacją badań profilaktycznych pracowników oraz przepisów BHP;
    5. sporządzanie upoważnień i pełnomocnictw dla pracowników zakładu;
    6. przygotowywanie projektów Zarządzeń Dyrektora dot. spraw pracowniczych;
    7. współpraca z Głównym Księgowym w zakresie prawidłowego wdrażania dokumentacji kadrowo-płacowej;
    8. prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej /zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin, sprawy związane z ustaleniem kapitału początkowego;
    9. sporządzanie projektów regulaminów wg potrzeb zakładu oraz uaktualnianie obowiązujących regulaminów wewnętrznych a w szczególności: pracy, wynagradzania, organizacyjny, kontrola przestrzegania i stosowania regulaminów;
    10. prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
    11. przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia;
    12. sporządzanie sprawozdań - do Głównego Urzędu Statystycznego, Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego, PFRON-u;
    13. wykonywanie zadań związanych z organizacją i przebiegiem poboru na wolne stanowiska;
    14. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy i innymi instytucjami w celu znalezienia pracy na otwartym rynku dla osób niepełnosprawnych Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Gryfinie
    15. stały monitoring i nadzór nad utrzymaniem prawidłowego wskaźnika osób zatrudnionych, osób niepełnosprawnych ze znacznym i umiarkowanym stopniem zgodnie z zawartą umową z Województwem Zachodniopomorskim oraz innymi przepisami;
  5. Wymagane dokumenty:
    1. zgoda na przetwarzanie danych (klauzula informacyjna na potrzeby naboru na wolne stanowisko - dostępna pod ogłoszeniem o naborze)
    2. życiorys(CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej - opatrzony własnoręcznym podpisem,
    3. list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem,
    4. kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
    5. kopie dokumentów potwierdzających ewentualny staż pracy,
    6. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
    7. kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    8. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    9. podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  6. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymienione wyżej dokumenty należy składać w zaklejonej, podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem: "Nabór na stanowisko starszy specjalista ds. kadr i płac w PZAZ Gryfino" w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie, do dnia 08 listopada 2018r. do godz. 12.00 bądź przesłać pocztą na adres:
    Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej
    ul. Łużycka 91B
    74-100 Gryfino
    z dopiskiem na kopercie jak wyżej
    Dokumenty, które wpłyną po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
    Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 16 listopada 2018r.
    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.gryfino.powiat.pl/
  7. Klauzula informacyjna na potrzeby naboru na wolne stanowisko
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
      Dyrektor Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Gryfinie
      ul. Łużycka 91B
      74 -100 Gryfino
    2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
      Katarzyna Misiewicz - Staszak
      e-mail: k.staszak@rachmedia.pl
    3. Pani/Pana dane osobowe tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia przetwarzane są na podstawie art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) natomiast w zakresie nieprzewidzianym w niniejszym przepisie wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
    4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt. 3, dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych osobowych.
    5. Dane osobowe będą przechowywane jeden miesiąc od zakończenia rekrutacji, będą zwracane na pisemny wniosek, a po okresie 1 miesiąca niszczone. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
    6. W związku z przetwarzaniem przez administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
      1. prawo dostępu do treści danych oraz otrzymywania ich kopii na podstawie art. 15 RODO;
      2. prawo do żądania sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO;
      3. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) na podstawie art. 17 RODO;
      4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO;
      5. prawo do przenoszenia danych na podstawie art. 20 RODO.
    7. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym do wniesienia skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    9. Podanie danych osobowych tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia wynika z przepisów prawa tj. art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.), w pozostałych przypadkach ma charakter dobrowolny.
    10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

    Wyrażam zgodę/nie wyrażam zgody* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy i załączonych dokumentów dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w trybie art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1).

data opublikowania: 2018-10-31 15:27:41
data ostatniej aktualizacji: 2018-11-16 14:44:48

Strona odwiedzona 864 razy
Inf. przygotowana przez: Ewa Urbańska
Inf. wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.