Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Przetargi inne

Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowa nawierzchni odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Gryfińskiego"

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Przebudowa nawierzchni odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Gryfińskiego", ogłoszonego w BZP nr 143901 - 2014.

CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 521.952,78 zł;
cena oferty najdroższej: 645.268,07 zł;

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 3
liczba odrzuconych ofert: - 0

KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA (brutto): 540.000,00 złotych.

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz.907 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 31.07.2014r. zatwierdził przetarg na "Przebudowę nawierzchni odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Gryfińskiego - gminy: Moryń, Mieszkowice i Cedynia", jako najkorzystniejszą przyjął ofertę Spółki z o.o. Sp.K. MALDROBUD, ul. Królewiecka 43, 74-300 Myślibórz, za kwotę brutto 521.952,78 zł (słownie: pięćset dwadzieścia jeden tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt dwa 78/100 zł);

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%.
Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:

Nr ofertyNazwa oferentaCena ofertowa
1.MALDROBUD Spółka z o.o. Sp.K. ul.Królewiecka 43, 74-300 Myślibórz521.952,78
2.Strabag Spółka z o.o. ul.Parzniewska 10, o5-800 Pruszków645.268,07
3.MUSING Spółka z o.o., ul.Sanatoryjna 5, 70-775 Szczecin612.569,64

*czcionką wytłuszczoną zaznaczono ofertę najkorzystniejszą

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz.907 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcą na wykonanie zadania pod nazwą "Przebudowa nawierzchni odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Gryfińskiego - gminy: Moryń, Mieszkowice i Cedynia", zostanie zawarta po 5 sierpnia 2014r.

Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowa nawierzchni odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Gryfińskiego"

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  1. NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
    Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
  2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
      "Przebudowa nawierzchni odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Gryfińskiego - gminy: Moryń, Mieszkowice i Cedynia".
    2. Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.
    3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
      Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni na niżej wymienionych odcinkach dróg powiatowych na terenie Powiatu Gryfińskiego:
      1. droga Nr 1412Z Witnica - Wisław na odcinku od drogi krajowej nr 31 w kierunku m.Wisław o długości 310mb, gmina Moryń;
      2. droga Nr 1418Z Mieszkowice - Gozdowice na odcinku przejście przez m.Rogaczewo o dł. 320mb, gmina Mieszkowice;
      3. droga powiatowa Nr 1430Z Czachów - Radostów - Michałów na odcinku od drogi wojewódzkiej Nr 124 w kierunku m. Niesułów o długości 750 mb..
        Zakres robót obejmuje:


        1. DP Nr 1412Z (Witnica) - przebudowa istniejącej nawierzchni bitumicznej, poprzez ułożenie warstwy ścieralnej i wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W i AC11S grubości po 4 cm po zagęszczeniu, średnia szerokość jezdni wynosi 5m;:
        2. obustronne odkrycie krawędzi drogi o pow. 310m2;
        3. oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni bitumicznej - 1.700 m2;
        4. remont istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym AC16W w ilości 5 ton,
        5. skropieniu nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową pod warstwę wyrównawczą na pow. 1.700 m2;
        6. wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy z betonu asfaltowego AC16W (100kg/m2) na pow. 1.700 m2.
        7. skropieniu nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową pod warstwę ścieralną na pow. 1.700 m2;
        8. ułożeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4,0 cm po zagęszczeniu (100 kg/m2) na pow. 1.700 m2;
        9. obustronne plantowanie i uzupełnienie poboczy na szer. 1 m, gruntem rodzimym wraz z obsianiem trawą na pow. 650 m2;
        10. regulacja 1 wpustu ulicznego.


          DP Nr 1418Z (Rogaczewo) - przebudowa istniejącej nawierzchni bitumicznej o długości 320 mb, poprzez ułożenie warstwy ścieralnej i wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W i AC11S grubości po 4 cm po zagęszczeniu, średnia szerokość jezdni wynosi 6m, z poszerzeniem na zakręcie 6,30 m:
        1. obustronne odkrycie krawędzi drogi o pow. 320m2;
        2. oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni bitumicznej - 1.940 m2;
        3. skropieniu nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową pod warstwę wyrównawczą na pow. 1.940 m2;
        4. wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy z betonu asfaltowego AC16W (100kg/m2) na pow. 1.940 m2.
        5. skropieniu nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową pod warstwę ścieralną na pow. 1.940 m2;
        6. ułożeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4,0 cm po zagęszczeniu (100 kg/m2) na pow. 1.940 m2;
        7. obustronne plantowanie i uzupełnienie poboczy na szer. 1 m, gruntem rodzimym wraz z obsianiem trawą na pow. 650 m2;


          DP Nr 1430Z (Niesułów) - przebudowa istniejącej nawierzchni bitumicznej o długości 750 mb. o szerokości jezdni 3,50m, poprzez ułożenie warstwy ścieralnej i wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W i AC11S grubości po 4 cm po zagęszczeniu:
        1. obustronne mechaniczne ścinanie poboczy gr. w-wy 20 cm o pow. 3.300 m2;
        2. oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni bitumicznej - 2.625 m2;
        3. remont istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym AC16W w ilości 5 ton,
        4. skropieniu nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową pod warstwę wyrównawczą na pow. 2.625 m2;
        5. wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy z betonu asfaltowego AC16W (100kg/m2) na pow. 2.625 m2.
        6. skropieniu nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową pod warstwę ścieralną na pow. 2.625 m2;
        7. ułożeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4,0 cm po zagęszczeniu (100 kg/m2) na pow. 2.625 m2;
        8. obustronne plantowanie i uzupełnienie poboczy na szer. 1 m, gruntem rodzimym wraz z obsianiem trawą na pow. 1.500 m2;

        Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 7, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 8
    4. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
      Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
    5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9
    6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
    7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
  2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 15 października 2014r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

  1. WADIUM
    Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj. w:
    • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
    • gwarancjach ubezpieczeniowych,
    • gwarancjach bankowych,
    • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
      Wadium zostanie uznane za wniesione jeżeli wpłynie na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert.
  2. ZALICZKI
    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
  3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    2. Wiedza i doświadczenie
      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
      analiza dowodów dotyczących wykonanie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia:
      - minimum 3 roboty polegające na budowie lub przebudowie dróg publicznych o wartości nie mniejszej niż 1 mln. złotych brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
    3. Potencjał techniczny
    4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
      analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi.
    5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
      Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
  4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
      • wykaz wykonanych i również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
      • wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    3. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
      Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
      • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
    5. INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
    6. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
    7. INNE DOKUMENTY
      Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5).
      Wykonawca składa wraz z ofertą:
      1. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
      2. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia.
        Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
    2. KRYTERIA OCENY OFERT: cena - 100%.
    3. CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
    4. ZMIANA UMOWY
      Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
      Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
      1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy):
        1. obniżenie podanej w umowie ceny (np. roboty zaniechane, różnica w robotach zamiennych),
        2. zmiany polegającej na dopuszczeniu do wykonywania zamówienia podwykonawcy nie wymienionego w wykazie robót proponowanych do wykonania przez podwykonawców, po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego i spełnieniu wymagań specyfikacji dotyczących wykonywania wskazanego zakresu robót przez podwykonawców,
        3. wprowadzenia rozliczeń częściowych,
        4. ww. zmiany muszą być korzystne dla Zamawiającego i nie mogą zwiększać wysokości wynagrodzenia,
        5. ww. zmiany winny zostać zaakceptowane przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wykonawcę dokumentacji projektowej,
        6. aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia,
        7. zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron,
        8. zmiana stawki podatku VAT.
      2. Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu).
    5. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
      1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
        Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 103, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
      2. Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18 lipca 2014r. do godz. 10,00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
      3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
      4. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
      5. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
        Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 143901 - 2014 oraz na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 3 lipca 2014 r.
    MODYFIKACJA

    Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. Nr 907, ze zmianami) Zamawiający, wprowadza zmiany w taki sposób, że:

    W załączeniu przedkłada się uzupełnione i poprawione Szczegółowe Specyfikacje Techniczne:

    1. D-05.03.05a SST warstwa ścieralna,
    2. D-05.03.05b nawierzchnia z AC w-wa wiążąca i wyrównawcza,
    3. D-06.03.01 SST ścinanie i uzupełnianie poboczy,

    Na tym zakończono uzupełnienia i modyfikacje.


    data opublikowania: 2014-07-03 15:25:33
    data ostatniej aktualizacji: 2014-07-31 13:47:16

    Strona odwiedzona 1484 razy
    Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
    Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.