Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Praca Rady i Zarządu

Porządki obrad

II Kadencja Odrodzonego Samorządu Powiatowego
27.10.2002 - 27.10.2006

175 posiedzenie Zarządu Powiatu

2006-08-01, godz.13:00

  1. SPRAWY ORGANIZACYJNE.
    1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum
    2. Przyjęcie porządku obrad.
  2. PION ETATOWEGO CZŁONKA ZARZĄDU.
    1. Wniosek Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych w sprawie zatwierdzenia protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie wolnej reki o wartości szacunkowej poniżej 60 euro pn: "Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku trwałego Powiatu Gryfińskiego" w celu zawarcia umowy z dotychczasowym dostawcą - PZU - na dotychczasowych warunkach na okres jednego miesiąca.
    2. Wniosek Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych w sprawie zatwierdzenia protokołu z unieważniania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro pn: "Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej oraz majątku trwałego Powiatu Gryfińskiego.
    3. Wniosek Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych w sprawie:
      1. zatwierdzenia protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego powyżej równowartości 60 000 euro pn: "Termomodernizacja budynku szkoły wraz z wykonaniem elewacji w ZSP w Mieszkowicach przy ul. Młodych Techników 1",
      2. Zapewnienia środków na sfinansowanie zadania "Termomodernizacja budynku szkoły wraz z wykonaniem elewacji w ZSP w Mieszkowicach przy ul. Młodych Techników 1" oraz nadzoru inwestorskiego nad wyżej wymienionym zadaniem.

data opublikowania: 2006-08-04 14:22:32
data ostatniej aktualizacji: 2006-08-04 14:22:32

Strona odwiedzona 806 razy
Inf. przygotowana przez: Marcin Wegner
Inf. wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.