Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Praca Rady i Zarządu

Porządki obrad

III Kadencja Odrodzonego Samorządu Powiatowego
12.11.2006 - 12.11.2010

2 posiedzenie Zarządu Powiatu cd.

2006-12-14, godz.09:00

  1. Omówienie projektu budżetu Powiatu Gryfińskiego na rok 2007 - wydatki.
  2. Pismo Dyrektora SPZOZ Szpital Powiatowy w Gryfinie w/s powołania bezstronnej komisji mieszanej do przeprowadzenia wyceny sprzętu przeznaczonego do wydzierżawienia przez SPZOZ Szpital Powiatowy w Gryfinie.
  3. Wniosek Dyrektora DPS w Nowym Czarnowie w/s wprowadzenia do budżetu środków finansowych stanowiących dofinansowanie robót budowlanych polegających na przebudowie oraz zmianie sposobu użytkowania części pomieszczeń na węzły sanitarne oraz pracownie terapeutyczno - rehabilitacyjną w budynku DPS w Nowym Czarnowie pn. Modernizacja DPS w Nowym Czarnowie.
  4. Pismo Naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki informujące o kosztach wprowadzenia nowego regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe zasady przyznawania dodatków motywacyjnego, funkcyjnego za warunki pracy, mieszkaniowego oraz niektórych innych składników wynagrodzenia nauczycielom szkół i placówek prowadzonych przez Powiat Gryfiński w 2007.
  5. Wniosek Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych w/s przesunięcia środków na inwestycje w celu zawarcia umowy z wyłonionym Wykonawcą w postękaniu pn: "Wykonanie robót remontowo - adaptacyjnych pomieszczeń dla powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Gryfinie" w budynku Komendy Powiatowej PSP w Gryfinie.
  6. Wniosek Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych w sprawie zatwierdzenia protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania o cenę pn. "Dostawa sprzętu komputerowego".
  7. Wniosek Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych w sprawie zatwierdzenia:
    1. trybu postępowania - zapytanie o cenę,
    2. wartości szacunkowej,
    3. SIWZ do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa sprzętu komputerowego",
    4. Komisji przetargowej do w/w postępowania.
  8. Wniosek Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych w sprawie zatwierdzenia:
    1. trybu postępowania - przetarg nieograniczony,
    2. wartości szacunkowej,
    3. SIWZ do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją polegającą na zmianie sposobu użytkowania części budynku internatu ZSP Nr 2 w Gryfinie przy ul. Łużyckiej na budynek administracyjno - biurowy Starostwa Powiatowego w Gryfinie ",
    4. Komisji przetargowej do w/w postępowania.
  9. Wniosek Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych w sprawie zatwierdzenia protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Świadczenie usług serwisowych kserokopiarek cyfrowych".
  10. Pismo Likwidatora SPZZOZ w Gryfinie w/s odblokowania środków, które będą przeznaczone na realizację spłaty porozumienia z Urzędem Gminy Mieszkowice.
  11. Wniosek Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych w sprawie zatwierdzenia:
    1. trybu postępowania - przetarg nieograniczony,
    2. wartości szacunkowej,
    3. SIWZ do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa zespołu budynków, zagospodarowanie terenów rekreacyjnych i sportowych segregacja układu komunikacji kołowej i pieszej oraz odrestaurowanie murów obronnych w SOS-W w Chojnie ",
    4. Komisji przetargowej do w/w postępowania.
  12. Wniosek Koordynatora Ochrony Zdrowia w/s podwyżek uposażenia kierowników samodzielnych zakładów opieki zdrowotnej.
  13. Omówienie materiału dotyczącego przepływu środków pieniężnych budżetu powiatu w okresie od 13 grudnia 2006 r. do pierwszej dekady stycznia 2007 r.

data opublikowania: 2006-12-20 11:24:28
data ostatniej aktualizacji: 2006-12-20 11:24:28

Strona odwiedzona 735 razy
Inf. przygotowana przez: Marcin Wegner
Inf. wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.