Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Praca Rady i Zarządu

Porządki obrad

III Kadencja Odrodzonego Samorządu Powiatowego
12.11.2006 - 12.11.2010

114 posiedzenie Zarządu Powiatu

2008-12-18, godz.11:00

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu Nr 113/III/2008 z dnia 12 grudnia 2008 r.
  4. Wniosek Naczelnika Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa w/s podpisania porozumienia ze Stowarzyszeniem "Dom z Sercem" dot. realizacji zadania "Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w Trzcińsku Zdroju".
  5. Wniosek Inspektora Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa w/s akceptacji odpowiedzi na pismo Starosty Kamieńskiego dot. projektu Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego.
  6. Podjęcie uchwały Zarządu Powiatu w Gryfinie w/s ustalenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie Powiatu Gryfińskiego.
  7. Wniosek Naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego dot. zajęcia stanowiska w/s zadłużenia z tytułu najmu lokalu w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Mieszkowicach.
  8. Sprawozdanie finansowe Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w likwidacji w Gryfinie sporządzone na dzień 30.11.2008 r. przedstawione przez Likwidatora.
  9. Podjęcie uchwały Zarządu Powiatu w Gryfinie w/s przesunięcia środków finansowych Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pomiędzy zadaniami.
  10. Wniosek Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie w/s przesunięcia w planie wydatków budżetowych na 2008 r.
  11. Wniosek Dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Gryfinie w/s zmiany w planie wydatków budżetowych na 2008 r.
  12. Wniosek Zastępcy Dyrektora Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Chojnie w/s umorzenia zaległości za pobyt dziecka w placówce w wysokości 3 563,92 zł.
  13. Wniosek Zastępcy Dyrektora Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Chojnie w/s umorzenia zaległości za pobyt dziecka w placówce w wysokości 1 000,00 zł.
  14. Wniosek Zastępcy Dyrektora Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Chojnie w/s umorzenia zaległości za pobyt dziecka w placówce w wysokości 4 888,38 zł.
  15. Wniosek Zastępcy Dyrektora Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Chojnie w/s umorzenia zaległości za pobyt dziecka w placówce w wysokości 3 578,01 zł.
  16. Wniosek Zastępcy Dyrektora Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Chojnie w/s umorzenia zaległości za pobyt dziecka w placówce w wysokości 500,00 zł.
  17. Wniosek Zastępcy Dyrektora Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Chojnie w/s umorzenia zaległości za pobyt dziecka w placówce w wysokości 514,58 zł.
  18. Wniosek Zastępcy Dyrektora Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Chojnie w/s umorzenia zaległości za pobyt dziecka w placówce w wysokości 1 000,00 zł.
  19. Wniosek Zastępcy Dyrektora Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Chojnie w/s umorzenia zaległości za pobyt dziecka w placówce w wysokości 1 700,00 zł.
  20. Podjęcie uchwały Zarządu Powiatu w Gryfinie w/s zmian budżetu powiatu na rok 2008 oraz zmian w układzie wykonawczym budżetu powiatu na 2008 rok.
  21. Podpisanie aneksu do porozumienia zawartego z Komendą Wojewódzką Policji w Szczecinie w dniu 24 września 2008 r. w sprawie przekazania środków finansowych na zakup wideorejestratora.
  22. Wniosek Zastępcy Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych w/s wniosku firmy "ROW-BUD" R. Rybki w sprawie podpisania aneksu do zawartej umowy Nr RI/10/08 przedłużającego termin zakończenia robót na zadaniu: "Przebudowa i zmiana użytkowania części internatu w ZSP Nr 2 w Gryfinie".
  23. Wniosek Zastępcy Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych w/s wyboru wykonawcy na pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjne pod nazwą "Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku nr 3-4 w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Chojnie".
  24. Wniosek Kierownika Referatu Informatyki w/s wyboru oferty i podpisanie umowy na "Dostawę trzech kserokopiarek" z firmą SSM Poland Sp. z o.o. oraz zbycia trzech używanych kserokopiarek Dialta (2x Di152, 1x Di181) będących na stanie Starostwa Powiatowego w Gryfinie.
  25. Bilans otwarcia i informacje finansowe dot. działalności Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy i Opiekuńczo-Leczniczy w Gryfinie w Likwidacji przedstawione przez Inspektora Koordynatora Ochrony Zdrowia.
  26. Sprawy różne, informacje, wolne wnioski.

data opublikowania: 2008-12-17 13:43:44
data ostatniej aktualizacji: 2008-12-17 13:43:44

Strona odwiedzona 588 razy
Inf. przygotowana przez: Agnieszka Małyszko
Inf. wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.