Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Praca Rady i Zarządu

Porządki obrad

IV Kadencja Odrodzonego Samorządu Powiatowego
21.11.2010 - 21.11.2014

127 posiedzenie Zarządu Powiatu

2013-04-25, godz.10:00

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu Nr 126/IV/2013 z dnia 18 kwietnia 2013 r.
  4. Podjęcie uchwały Zarządu Powiatu w Gryfinie w/s zatwierdzenia wyników otwartego konkursu ofert na wspieranie realizacji zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych zlecanych fundacjom oraz organizacjom pozarządowym w 2013 r.
  5. Wniosek Naczelnika Wydziału Zarządzania Drogami w/s zatwierdzenia wyboru Wykonawcy na opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy drogi powiatowej Nr 1404Z Trzcińsko-Zdrój - Białęgi na odcinku Trzcińsko-Zdrój - Gogolice i podpisania umowy w tym zakresie.
  6. Wniosek Naczelnika Wydziału Zarządzania Drogami w/s wyrażenia zgody na podpisanie umowy z Przedsiębiorstwem Usług Komunalnych w Gryfinie na koszenie terenów zielonych wchodzących w pasy dróg powiatowych w m. Gryfino.
  7. Wniosek Naczelnika Wydziału Zarządzania Drogami w/s zajęcia stanowiska do propozycji Gminy Gryfino dot. zawarcia porozumienia na współfinansowanie wykonania dokumentacji technicznej dla przebudowy dróg na terenie m. Żabnica i Gryfino - Mniszki.
  8. Wniosek Naczelnika Wydziału Zarządzania Drogami i Zastępcy Naczelnika Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa w/s wyrażenia zgody na zlecenie likwidacji dzikich wysypisk i usunięcia zanieczyszczeń z pasów dróg powiatowych na terenie Powiatu Gryfińskiego.
  9. Wniosek Naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki w/s wyrażenia zgody na dofinansowanie udziału przedsiębiorców z powiatu gryfińskiego uczestniczących w targach INKONTAKT 2013 w m. Schwedt.
  10. Wniosek Naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki w/s rozstrzygnięcia oferty organizacji pozarządowej z zakresu kultury fizycznej.
  11. Wniosek Naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki dot. wniosku Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie w/s zwolnienia z realizacji zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2012/2013.
  12. Wniosek Naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki w/s informacji o realizacji zalecenia dot. opracowania polityki kadrowej w jednostkach oświatowych.
  13. Wniosek Dyrektora Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Chojnie w/s zmian w harmonogramie realizacji wydatków budżetowych jednostki na 2013 r.
  14. Wniosek Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Gryfinie w/s zmiany w harmonogramie realizacji wydatków budżetowych jednostki na 2013 r.
  15. Wniosek Skarbnika Powiatu w/s wyrażenia zgody na podpisanie sprawozdania finansowego Powiatu Gryfińskiego za 2012 rok.
  16. Podjęcie uchwały Zarządu Powiatu w Gryfinie w/s zmiany uchwały nr 378/2013 Zarządu Powiatu w Gryfinie z dnia 10.01.2013 r. w sprawie wykonania uchwały budżetowej Powiatu Gryfińskiego na 2013 rok.
  17. Podjęcie uchwały Zarządu Powiatu w Gryfinie w/s zmiany uchwały nr 390/2013 Zarządu Powiatu w Gryfinie z dnia 24.01.2013 r. w sprawie harmonogramu realizacji wydatków budżetu Powiatu Gryfińskiego na 2013 rok.
  18. Sprawy różne, informacje, wolne wnioski.

data opublikowania: 2013-04-24 13:06:47
data ostatniej aktualizacji: 2013-04-24 13:06:47

Strona odwiedzona 266 razy
Inf. przygotowana przez: Magdalena Romankiewicz
Inf. wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.