Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Starostwo Powiatowe

Zarządzenia Starosty Gryfińskiego

V Kadencja Odrodzonego Samorządu Powiatowego
16.11.2014 - 16.11.2018

Zarządzenie Nr 18/2016
Starosty Gryfińskiego
z dnia 2016-03-07

w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia weryfikacji kompletności i jakości oraz odbioru wyników prac, o których mowa w art. 12b ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 520, poz. 831, poz. 1137, poz. 2281, z 2016 r. poz. 65), wykonywanych w związku z realizacją zadań Starosty, określonych w art. 7d ww. ustawy, mających charakter zadań publicznych

Na podstawie art. 34 ust. 1 i art. 35 ust.2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 1445, poz. 1045 i poz. 1890) oraz §69 i §70 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego przyjętego uchwałą Nr 126/2015 Zarządu Powiatu w Gryfinie z dnia 1 października 2015 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Gryfinie, zarządzam, co następuje:

§1. Powołuję Komisję do przeprowadzenia weryfikacji kompletności i jakości oraz odbioru wyników prac, o których mowa w art. 12b ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, wykonywanych w związku z realizacją zadań Starosty, określonych w art. 7d ww. ustawy, mających charakter zadań publicznych, w składzie:

  1. Grzegorz Downar - Przewodniczący Komisji,
  2. Wojciech Kowalski - Zastępca Przewodniczącego Komisji,
  3. Marian Gąciarz - Członek Komisji,
  4. Czesław Głowacki - Członek Komisji,
  5. Sylwia Pietryka - Członek Komisji.

§2. Komisja, o której mowa w § 1, czynności związane z przeprowadzaniem weryfikacji wykonuje w terminie określonym w umowach na wykonanie prac mających charakter zadań publicznych w składzie co najmniej trzyosobowym, w tym Przewodniczący Komisji lub Zastępca Przewodniczącego Komisji.

§3. Wyniki weryfikacji, o której mowa w §2, Komisja utrwali w formie protokołu, który zawiera:

  1. Skład Komisji.
  2. Ustalenia.
  3. Wnioski z przeprowadzonej weryfikacji.
  4. Miejsce i datę sporządzenia protokołu.
  5. Podpisy członków Komisji.

§4. Zmiana składu Komisji lub jej rozwiązanie odbywa się poprzez Zarządzenie Starosty.

§5. Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.

§6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

STAROSTA
mgr inż. Wojciech Konarski

data opublikowania: 2016-03-07 15:05:05
data ostatniej aktualizacji: 2016-03-07 15:05:05

Strona odwiedzona 111 razy
Inf. przygotowana przez: Ewelina Zdziarska
Inf. wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.