Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Starostwo Powiatowe

Zarządzenia Starosty Gryfińskiego

V Kadencja Odrodzonego Samorządu Powiatowego
16.11.2014 - 16.11.2018

Zarządzenie Nr 151/2017
Starosty Gryfińskiego
z dnia 2017-12-29

w sprawie utworzenia Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Powiatu Gryfińskiego

Na podstawie art. 38a ust. 1, 5 i 9 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1868) zarządzam co następuje:

§ 1. W celu realizacji zadań Starosty Gryfińskiego w zakresie zwierzchnictwa nad powiatowymi służbami, inspekcjami i strażami oraz zadań określonych w ustawach w zakresie porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli, tworzy się Komisję Bezpieczeństwa i Porządku Powiatu Gryfińskiego, zwaną dalej "Komisją" w następującym składzie:

  1. Zdzisław Malik - radny delegowany przez Radę Powiatu Gryfińskiego,
  2. Roman Rataj - radny delegowany przez Radę Powiatu Gryfińskiego,
  3. Andrzej Prokopski - powołany przez Starostę Gryfińskiego,
  4. Bożena Stawiarska - powołana przez Starostę Gryfińskiego,
  5. Waldemar Derkacz - powołany przez Starostę Gryfińskiego,
  6. Grzegorz Klimek - delegowany przez Komendanta Powiatowego Policji w Gryfinie,
  7. Robert Panna - delegowany przez Komendanta Powiatowego Policji w Gryfinie.

§ 2. W pracach Komisji uczestniczy prokurator Radosław Grabusiński, wskazany przez Prokuratora Okręgowego w Szczecinie.

§ 3. Naczelnika Wydziału Zarządzania Kryzysowego czynię odpowiedzialnym za:

  • opracowanie propozycji planów pracy Komisji na kolejne lata, które przedstawi mi do dnia 31 grudnia roku poprzedzającego,
  • przy opracowaniu projektu planu należy uwzględnić wnioski składane przez członków Komisji.

§ 4. W ramach czynności związanych z organizowaniem pracy Komisji upoważniam naczelnika Wydziału Zarządzania Kryzysowego do bezpośredniego kontaktowania się z członkami Komisji oraz osobami uczestniczącymi w jej pracach.

§ 5. Obsługę administracyjno - biurową Komisji zapewni Wydział Zarządzania Kryzysowego.

§ 6. Traci moc zarządzenie Nr 36/2014 Starosty Gryfińskiego z dnia 12 maja 2014 r. w sprawie utworzenia Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Powiatu Gryfińskiego.

§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

data opublikowania: 2018-02-09 08:48:57
data ostatniej aktualizacji: 2018-02-09 08:48:57

Strona odwiedzona 12 razy
Inf. przygotowana przez: Wioletta Glanc
Inf. wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.