Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Starostwo Powiatowe

Zarządzenia Starosty Gryfińskiego

II Kadencja Odrodzonego Samorządu Powiatowego
27.10.2002 - 27.10.2006

Zarządzenie Nr 49/2005
Starosty Gryfińskiego
z dnia 2005-08-02

w sprawie udzielania upoważnień do załatwiania spraw w ustalonym zakresie w imieniu Starosty

Na podstawie § 4 ust. 2 pkt 5 i 7 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Gryfinie stanowiącego załącznik do uchwały Nr III/30/2002 Rady Powiatu zarządzam co następuje:

§1.

Starosta może upoważnić wicestarostę, poszczególnych członków zarządu powiatu, pracowników starostwa, powiatowych służb, inspekcji i straży oraz kierowników jednostek organizacyjnych powiatu do załatwiania spraw w swoim imieniu i na swoją odpowiedzialność, w ustalonym zakresie, a w szczególności do wydawania decyzji administracyjnych.

§ 2.
    Zakres upoważnień udzielanych przez Starostę obejmuje:
  1. wydawanie decyzji administracyjnych,
  2. wydawanie postanowień,
  3. wydawanie zaświadczeń,
  4. załatwianie bieżących spraw
§ 3.
    Upoważnienia o których mowa w § 1 zawierają w szczególności:
  1. imię i nazwisko osoby upoważnionej,
  2. stanowisko służbowe,
  3. podstawę prawną udzielenia upoważnienia,
  4. zakres upoważnienia,
  5. wyszczególnienie ustaw i aktów wykonawczych dotyczących zakresu upoważnienia,
  6. wzór stempla podpisowego,
§ 4.

Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich prowadzi rejestr upoważnień Starosty Gryfińskiego, którego wzór stanowi załącznik nr 1.

§ 5.
  1. Projekty upoważnień wraz z uzasadnieniem przygotowują naczelnicy, kierownicy wydziałów/biur i przedkładają je w celu ich sprawdzenia pod względem formalno-prawnym do Wydziału Organizacji i Spraw Obywatelskich, który:
    1. nadaje nr upoważnienia,
    2. przedkłada sprawdzony uprzednio projekt upoważnienia do zaopiniowania radcy prawnemu.
    3. zaopiniowane przez radcę prawnego upoważnienie przedkłada w trzech egzemplarzach do podpisu Staroście Gryfińskiemu.
    4. po podpisaniu upoważnienia przez Starostę Gryfińskiego jeden egzemplarz zostaje przekazany za pokwitowaniem upoważnionemu pracownikowi, drugi dołączony do akt osobowych pracownika, trzeci pozostaje w ewidencji Wydziału Organizacji i Spraw Obywatelskich.
§ 6.

Każdorazowo zmiana upoważnienia następuje w wyniku zmian przepisów prawnych dotyczących zadań Starosty.

§ 7.
    Utrata mocy upoważnienia następuje w wyniku:
  1. rozwiązania stosunku pracy,
  2. przeniesienia upoważnionego pracownika na inne stanowisko służbowe,
  3. pisemnego odwołania upoważnienia przez Starostę,
  4. uchylenia lub wygaśnięcia podstawy prawnej jego wydania,
  5. zmian zachodzących w związku z § 6.
§ 8.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Starosta Gryfiński
mgr Ewa De La Torre


Załączniki do zarządzenia:

data opublikowania: 2005-08-17 09:14:31
data ostatniej aktualizacji: 2005-08-17 09:14:31

Strona odwiedzona 1455 razy
Inf. przygotowana przez: Izabela Jaworska-Florek
Inf. wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.