Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Starostwo Powiatowe

Zarządzenia Starosty Gryfińskiego

IV Kadencja Odrodzonego Samorządu Powiatowego
21.11.2010 - 21.11.2014

Zarządzenie Nr 21/2011
Starosty Gryfińskiego
z dnia 2011-03-10

w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 64/2007 Starosty Gryfińskiego z dnia 24 września 2007 r. w sprawie ustalenia regulaminu wewnętrznego Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Gryfinie

Na podstawie § 66 ust. 3 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Gryfinie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr IV/52/2007 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 25 stycznia 2007 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Gryfinie, zmienionego uchwałą Nr IX/118/2007 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 28 czerwca 2007 r., uchwałą Nr XIII/152/2007 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 29 listopada 2007 r., uchwałą Nr XXI/229/2008 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 18 września 2008 r., uchwałą Nr XXIX/283/2009 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 17 kwietnia 2009 r. oraz uchwałą Nr XL/354/2010 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 25 marca 2010 r. zarządzam, co następuje:

§ 1. W Regulaminie wewnętrznym Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Gryfinie ustalonym Zarządzeniem Nr 64/2007 Starosty Gryfińskiego z dnia 24 września 2007 r. w sprawie ustalenia regulaminu wewnętrznego Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Gryfinie, zmienionego zarządzeniem Nr 29/2008 z dnia 08 maja 2008 r., zarządzeniem 7/2009 z dnia 03 lutego 2009 r., zarządzeniem Nr 23/2010 z dnia 24 marca 2010 r., zarządzeniem Nr 54/2010 z dnia 10 czerwca 2010 r. oraz zarządzeniem Nr 81/2010 z dnia 06 września 2010 r. wprowadza się następujące zmiany:

  1. w rozdziale 9 część V otrzymuje brzmienie:

    "V

    1. INFORMACJE OGÓLNE DOTYCZĄCE STANOWISKA PRACY
      Urząd: Starostwo Powiatowe w Gryfinie
      Wydział: Architektury i Budownictwa
      Stanowisko: stanowisko pracy do spraw obsługi interesantów
    2. MIEJSCE W STRUKTURZE ORGANIZACYJNEJ URZĘDU
    3. OGÓLNE CELE ISTNIENIA STANOWISKA
    4. Obsługa petentów: udzielanie informacji i wydawanie druków, wydawanie inwestorom przygotowanych decyzji administracyjnych, rejestracja dzienników budów, pobieranie opłat za dzienniki budów i wykonane kserokopie dokumentów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, wydawanie zaświadczeń, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane
    5. GŁÓWNE OBOWIĄZKI
      1. udzielanie informacji interesantom,
      2. odbieranie i wysyłanie korespondencji,
      3. przekazywanie spraw na poszczególne stanowiska,
      4. wydawanie inwestorom przygotowanych decyzji,
      5. sprzedaż i rejestracja dzienników budów,
      6. wydawanie zaświadczeń,
      7. prowadzenie rejestrów wniosków i dzienników budów, rejestrów spraw,
      8. przekazywanie kopii kart rejestrów do wojewody,
      9. wprowadzanie danych do informatycznego zbioru danych,
      10. kopiowanie i przekazywanie na stanowiska aktów prawnych.
      11. sprawdzanie kompletności dokumentacji technicznej,
      12. przygotowywanie projektów pism, postanowień i decyzji.
    6. PODEJMOWANIE DECYZJI (ROZSTRZYGNIĘĆ)
      1. decyzje samodzielne:
        • kontrola prawidłowości uiszczonych opłat skarbowych,
        • ustalanie treści wydawanych zaświadczeń, pism, postanowień i decyzji,
        • ocena kompletności i prawidłowości sprawdzanej dokumentacji,
      2. wkład w decyzje podejmowane przez innych:
        • przekazywanie posiadanych informacji i zdobytej wiedzy,
        • współudział w ocenie projektów o dużym stopniu komplikacji,
        • kolegialne oceny napotkanych problemów.
    7. KONTAKTY I REPREZENTACJA
      1. kluczowe kontakty wewnętrzne:
        • z pracownikami Kancelarii Ogólnej i Sekretariatu - sprawy korespondencji,
        • z pracownikami Wydziału Organizacji i Informacji - udostępnianie i kopiowanie aktów prawnych,
        • z pracownikami Wydziału Finansowo-Księgowego - rozliczanie kwitariuszy,
        • z pracownikami Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru - uzyskiwanie informacji, potwierdzanie danych, wgląd w zasoby mapowe,
        • z pracownikami Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego -uzgadnianie spraw związanych z wyłączeniami gruntów z produkcji rolnej i leśnej,
        • z pracownikami Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa - wymiana informacji i zasięganie opinii.
      2. kluczowe kontakty zewnętrzne:
        • z pracownikami urzędów gmin z obszaru powiatu - uzyskiwanie i wymiana informacji,
        • z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego - wymiana informacji, przekazywanie dokumentacji.
    8. WIEDZA, UMIEJĘTNOŚCI, DOŚWIADCZENIE
      1. wykształcenie: średnie lub wyższe
      2. wymagany profil: budowlany, architektoniczny, administracyjny, instalacyjny.
      3. obligatoryjne uprawnienia: nie występują.
      4. doświadczenie zawodowe:
        1. doświadczenie zawodowe poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności - nie wymagane,
        2. doświadczenie w pracy w urzędzie - nie wymagane.
      5. predyspozycje osobowościowe:
        • komunikatywność,
        • dokładność, rzetelność,
        • terminowość, systematyczność,
        • umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
        • odporność na stres,
        • umiejętność pracy w zespole.
      6. umiejętności zawodowe:
        • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
        • znajomość terminów i pojęć stosowanych w planowaniu przestrzennym i w budownictwie,
        • znajomość Prawa budowlanego, ustawy o opłacie skarbowej, Kodeksu postępowania administracyjnego,
        • umiejętność czytania rysunków technicznych i podkładów geodezyjnych,
        • znajomość procesów inwestycyjnych.
    9. ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACOWNIKA
      Pracownik odpowiada za fachowe i zgodne z przepisami prawa udzielanie informacji interesantom, prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zaświadczeń, spraw administracyjnych i opracowywanie projektów pism, postanowień i decyzji, wysyłanie i odbiór korespondencji, prowadzenie rejestrów i ewidencji, rozliczenia finansowe i zachowanie tajemnicy służbowej.
    10. WSPÓŁZALEŻNOŚĆ SŁUŻBOWA
      Bezpośredni przełożony - Zastępca Naczelnika Wydziału,
      Przełożony wyższego stopnia - Naczelnik Wydziału.
    11. ZASTĘPSTWA
      Osoba zatrudniona na tym stanowisku zastępuje pracowników na stanowiskach do spraw określonych ustawą Prawo budowlane oraz pracownika na stanowisku do spraw archiwizacji i ruchu budowlanego.
      Osoba zatrudniona na tym stanowisku zastępowana jest przez osobę zatrudnioną na stanowisku do spraw archiwizacji i ruchu budowlanego lub zatrudnioną na stanowisku do spraw określonych ustawą Prawo budowlane.
    12. UDZIAŁ W ZESPOŁACH ZADANIOWYCH I ROBOCZYCH
      Zgodnie z indywidualnymi powołaniami na podstawie zarządzenia Starosty.
    13. WYPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY
      1. sprzęt informatyczny: zestaw komputerowy z drukarką oraz osprzętem pozwalającym na pracę w sieci Starostwa,
      2. oprogramowanie: WORD, EXCEL, ARCHIT, LEX, program kancelaryjny,
      3. środki łączności: telefon stacjonarny, fax, Internet,
      4. inne urządzenia: kserokopiarka, niszczarka, bindownica, laminarka, kalkulator,
      5. środki transportu: w miarę potrzeb na podstawie zamówienia.
    14. FIZYCZNE WARUNKI PRACY
      Uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych - długotrwała praca przy komputerze.
    15. KRYTERIUM OCENY
      • komunikatywność,
      • stosunek do petentów, kultura osobista,
      • kompetentność, kreatywność,
      • odpowiedzialność, samodzielność,
      • odporność na stres,
      • dokładność, rzetelność,
      • terminowość, systematyczność,
      • umiejętność pracy w zespole."
  2. załącznik nr 1 otrzymuje brzmienie zgodnie załącznikiem do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Załączniki do zarządzenia:

data opublikowania: 2011-03-11 10:35:27
data ostatniej aktualizacji: 2011-03-14 09:37:59

Strona odwiedzona 1434 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Ewelina Zdziarska
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.