Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Starostwo Powiatowe

Zarządzenia Starosty Gryfińskiego

IV Kadencja Odrodzonego Samorządu Powiatowego
21.11.2010 - 21.11.2014

Zarządzenie Nr 126/2011
Starosty Gryfińskiego
z dnia 2011-11-23

w sprawie powołania Komisji ds. zakwalifikowania do zniszczenia pojazdów stanowiących własność powiatu gryfińskiego

Na podstawie § 4 ust. 1 pkt 2 lit. b oraz § 11 ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lutego 2011 r. w sprawie rozciągnięcia stosowania przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. Nr 46, poz. 237) zarządzam, co następuje:

§ 1. Powołuję Komisję ds. zakwalifikowania do zniszczenia pojazdów, które stały się własnością powiatu gryfińskiego na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) w składzie:

  1. Julita Łoboda - Kakuła - inspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu,
  2. Agnieszka Figura - Dorawa - podinspektor w Wydziale Organizacji i Informacji,
  3. Wiktoria Bagińska - podinspektor w Wydziale Finansowo - Księgowym.

§ 2. Komisja kwalifikuje pojazd do zniszczenia w przypadku, gdy:

  1. jego likwidacja w sposób określony w § 7 lub 8 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lutego 2011 r. w sprawie rozciągnięcia stosowania przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. Nr 46, poz. 237) nie doszła do skutku, lub
  2. w opinii biegłego skarbowego pojazd nie przedstawia wartości,
  3. w opinii biegłego skarbowego stan techniczny pojazdu uniemożliwia jego dalszą eksploatację.

§ 3. Zniszczenia pojazdu dokonuje się komisyjnie poprzez przekazanie przedsiębiorcy prowadzącemu stację demontażu lub przedsiębiorcy prowadzącemu punkt zbierania pojazdów zgodnie z ustawą z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz. U. Nr 25, poz. 202 z późn. zm.), z czego sporządza się protokół.

§ 4. Komisja po dokonaniu zniszczenia pojazdu składa wniosek o wyrejestrowanie pojazdu.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

data opublikowania: 2012-01-04 15:00:59
data ostatniej aktualizacji: 2012-01-04 15:00:59

Strona odwiedzona 539 razy
Inf. przygotowana przez: Agnieszka Turek
Inf. wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.