Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Elektroniczny urząd

Załatwianie spraw - procedury

Wydział Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki
ul. 11 Listopada 16D, 74-101 Gryfino, tel. 91-404-50-00

Wpis zmiany zarządu/komisji rewizyjnej do ewidencji stowarzyszeń kultury fizycznej nieprowadzących działalności gospodarczej oraz uczniowskich klubów sportowych

  1. PODSTAWA PRAWNA
  2. Podstawa prawna: art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz.U. 2010 r. Nr 127, poz. 857).

  3. WYMAGANE DOKUMENTY
    1. Wniosek o wpis zmiany zarządu/komisji rewizyjnej do ewidencji stowarzyszeń kultury fizycznej nieprowadzących działalności gospodarczej* oraz uczniowskich klubów sportowych «pobierz».
    2. Załączniki do wniosku:
      1. protokół walnego zebrania,
      2. podjęte uchwały w przedmiocie wyboru zarządu, komisji rewizyjnej wraz z opisem przebiegu głosowania lub oddzielnie uchwały te jako załączniki do protokołu walnego zebrania wraz z protokołem komisji skrutacyjnej,
      3. lista obecności na walnym zebraniu z podpisami członków uczestniczących w zebraniu,
      4. w przypadku gdy statut przewiduje ukonstytuowanie się zarządu, komisji rewizyjnej na jego pierwszym posiedzeniu należy dołączyć protokół z tego posiedzenia wraz z listą obecności, w sytuacji dokonania zmian w składzie zarządu, komisji rewizyjnej w trakcie trwania kadencji w trybie przewidzianym przez statut np. poprzez dokooptowanie nowych członków zarządu na miejsce członków, którzy zrezygnowali z pracy w zarządzie itp.) do wniosku należy dołączyć protokół posiedzenia zarządu, na którym dokonano kooptacji wraz z listą obecności.
  4. OPŁATY
  5. Nie pobiera się.

  6. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
  7. Od ręki

  8. TRYB ODWOŁAWCZY
  9. Nie przysługuje.

  10. MIEJSCE SKŁADANIA WNIOSKU WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI
  11. Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 lub pokój nr 205 (II piętro) w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D

data opublikowania: 2007-07-11 13:54:25
data ostatniej aktualizacji: 2012-01-10 12:57:04

Strona odwiedzona 4305 razy
Inf. przygotowana przez: Kinga Koeller
Inf. wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.