Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
Treść główna

Elektroniczny urząd

Załatwianie spraw - procedury

Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego
ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, tel. 91-416-22-15

Wniosek w sprawie wyłączenia gruntów z produkcji rolnej

  1. PODSTAWA PRAWNA
    Ustawa z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1266 ze zmianami)
  2. WYMAGANE DOKUMENTY
    1. Wniosek pobierz o wyłączenie gruntów z produkcji rolniczej z określeniem numerów działek i ich położenia, podaniem w hektarach powierzchni planowanej do wyłączenia oraz wskazaniem celu przeznaczenia terenu wyłączanego z produkcji rolniczej.
    2. Decyzja o warunkach zabudowy, decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub wypis z planu zagospodarowania przestrzennego - dokumenty wydane przez wójta, burmistrza właściwego dla wnioskowanych nieruchomości gruntowych.
    3. Projekt zagospodarowania działki.
    4. Dokumentacja geodezyjna sporządzona przez uprawnionego geodetę, w przypadku wyłączenia części działki, lub projektanta z wyliczona powierzchnią wnioskowana do wyłączenia z równoczesnym oznaczeniem kolorem na planie zagospodarowania działki wyliczonej powierzchni.
    5. Oświadczenie o terminie rozpoczęcia inwestycji.
  3. OPŁATY
    Zgodnie z art.4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. - o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz.1635 ze zmianami) wniosek wraz z załącznikami nie podlega opłacie skarbowej.
    Zgodnie z art.4 ustawy o opłacie skarbowej opłata za udzielenie pełnomocnictwa wynosi 17 zł.
  4. TERMIN ODPOWIEDZI LUB WYDANIA DECYZJI
    Uzależniony jest od stopnia skomplikowania sprawy:
    • 30 dni od dnia złożenia wniosku,
    • 60 dni od dnia złożenia wniosku w sprawach szczególnie skomplikowanych.
  5. TRYB ODWOŁAWCZY
    Odwołanie od wydanej decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Starosty Gryfińskiego w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
    W przypadku informacji - brak trybu odwoławczego.
  6. MIEJSCE SKŁADANIA FORMULARZA WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI
    Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
    Jednostka odpowiedzialna:
    Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego
    pokój nr 33, tel. 091/4162215 wew. 48
    Godziny pracy:
    Poniedziałek - piątek od godz. 7.30 do 15.30.

data opublikowania: 2004-03-02 08:12:08
data ostatniej aktualizacji: 2017-10-03 14:13:42

Strona odwiedzona 6840 razy
Inf. przygotowana przez: Barbara Langer-Wiśniewska
Inf. wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.