Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Modernizacja ewidencji gruntów, budynków dla gminy Gryfino przy pomocy programu EWID 2000
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym wpłynęły 4 oferty, Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
- Zamawiający wybiera ofertę nr 4 Wykonawcy: konsorcjum firm GEOSIT S.C. Usługi Geodezyjno-Informatyczne- K. Szczepański, R. Pasternak, D. Filipek S.C. Warzymice 62/8 72-005 Szczecin (lider), "GEODEZJA" S.C. Helena i Michał Kaznocha, ul. Sprzymierzonych 2, 74-100 Gryfino z oferowaną ceną w wysokości 293.776,00 zł brutto
- Kryterium oceny ofert: 100% - cena,
- Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena |
Uwagi |
1 |
Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne OPEGIEKA Sp. z o.o. 82-300 Elbląg, al. Tysiąclecia 11 |
485,560,00 |
- |
2 |
FOTOKART Sp. z o.o. ul. Cyryla i Metodego 9a, 71-541 Szczecin |
308.800,00 |
- |
3 |
Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno- Kartograficzne Sp. z o.o. ul. Zwycięstwa 140, 75-613 Koszalin |
424.560,00 |
- |
4 |
konsorcjum firm GEOSIT S.C. Usługi Geodezyjno-Informatyczne- K. Szczepański, R. Pasternak, D. Filipek S.C. Warzymice 62/8 72-005 Szczecin (lider), "GEODEZJA" S.C. Helena i Michał Kaznocha, ul. Sprzymierzonych 2, 74-100 Gryfino |
293.776,00 |
- |
Przetarg nieograniczony na: Modernizacja ewidencji gruntów, budynków dla gminy Gryfino w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali, polegających na uzupełnieniu i weryfikacji bazy danych EGBIL powiatu gryfińskiego, prowadzonej w relacyjnej bazie danych ORACLE przy pomocy programu EWID 2000
- Zamawiający: Starosta Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
- Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
- Przedmiot zamówienia (kod CPV: 74274300-3)
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja ewidencji gruntów, budynków dla Gminy Gryfino w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali, polegających na uzupełnieniu i weryfikacji bazy danych EGBiL powiatu gryfińskiego, prowadzonej w relacyjnej bazie danych ORACLE przy pomocy programu EWID 2000
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Wymagany termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia:
- ETAP I - termin realizacji 20 grudnia 2007 roku
- ETAP II - termin realizacji 20 grudnia 2008 roku
- Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
- Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
- wykażą się doświadczeniem w tej dziedzinie usług będących przedmiotem zamówienia tj. w okresie trzech lat od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali minimum 1 usługę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za usługi podobne Zamawiający uzna takie, które dotyczyły założenia ewidencji budynków i lokali o porównywalnym zakresie rzeczowym do niniejszego zamówienia.
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1, 2
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
- Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
- Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ)
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
- Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy podać minimum 1 usługę wykonaną w ww. okresie, która dotyczyła założenia ewidencji budynków i lokali o porównywalnym zakresie rzeczowym do niniejszego zamówienia (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ).
- Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyły usług założenia ewidencji budynków i lokali.
- Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
- Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób - uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1, 2 (poświadczone kserokopie uprawnień zawodowych)
- Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
Inspektor Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Stojan Diakowski- tel. (091) 4045000 wew. 217
- Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 29 października 2007 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 października 2007 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
- Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
Cena - 100 %
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie Art. 38, ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163), informuję, że zamawiający zmienia treści pkt 2 b) załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (formularz ofertowy).
Było:
b) etap II zamówienia - termin realizacji 20 marca 2008 r.
Jest po zmianie:
b) etap II zamówienia - termin realizacji 20 grudnia 2008 r.
data opublikowania: 2007-10-22 14:13:21
data ostatniej aktualizacji: 2007-10-31 11:48:57
Strona odwiedzona 1705 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki