Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Dostawa i montaż urządzenia dźwigowego oraz remont instalacji elektrycznej w budynku szkoły SOSW w Chojnie
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
- Zamawiający wybiera ofertę:
- na część I zamówienia: oznaczoną numerem 2 firmy Spółdzielnia Rzemieślnicza Budownictwa Ogólnego i Usług Różnych "UNIWERSAL", ul. Droga Zielona 7A, 74-400 Dębno Lubuskie z oferowaną ceną w wysokości: 159.166,69 zł brutto
- na część II zamówienia: oznaczoną numerem 2 firmy Spółdzielnia Rzemieślnicza Budownictwa Ogólnego i Usług Różnych "UNIWERSAL", ul. Droga Zielona 7A, 74-400 Dębno Lubuskie z oferowaną ceną w wysokości: 164.473,20 zł brutto
- Kryterium oceny ofert: 100 % - cena
- Wykonawcy , którzy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
|
Cena w zł brutto |
Punktacja |
1. |
PUHP PILAWA Eugeniusz Pilawa,
78-100 Kołobrzeg, ul. Tęczowa 1
|
Część I: 187.250,49
Część II: -
|
I część: 85 pkt.
II część: -
|
2. |
Spółdzielnia Rzemieślnicza Budownictwa Ogólnego i Usług Różnych "UNIWERSAL", ul. Droga Zielona 7A, 74-400 Dębno Lubuskie |
Część I: 159.166,69
Część II: 164.473,20
|
I część: 100 pkt
II część: 100 pkt
|
Dostawa i montaż urządzenia dźwigowego oraz remont instalacji elektrycznej w budynku szkoły SOSW w Chojnie
OGŁOSZENIE
Przetarg nieograniczony na: "Dostawa i montaż urządzenia dźwigowego oraz remont instalacji elektrycznej w budynku szkoły SOSW w Chojnie"
- Zamawiający: Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
- Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
- Przedmiot zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzenia dźwigowego do przemieszczania osób niepełnosprawnych wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi oraz remont instalacji elektrycznej budynku szkoły Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Chojnie, z podziałem na 2 części:
- Część I zamówienia: (kod CPV -45214200-2, 29221613-4, 45313100-5)
Dostawa i montaż urządzenia dźwigowego do przemieszczania osób niepełnosprawnych wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi:
- dostawa i montaż urządzenia dźwigowego o parametrach:
- napęd: śrubowy lub hydrauliczny
- sterowanie- elektroniczne
- powierzchnia kabiny: min. 110 cm x 140 cm
- wysokość kabiny: min. 200 cm
- udźwig: min 250 kg
- wysokość podnoszenia: min 6,8 m
- ilość przystanków: min. 3
- napięcie zasilania: 230 V
- wyposażenie kabiny: oświetlenie, poręcz,
- moc silnika: min. 1,5 kW
- wyposażenie awaryjne: awaryjny zjazd na przystanek po zaniku prądu, awaryjne oświetlenie, automatyczne zamki blokujące,
- podszybie: 120 mm
- konstrukcja; przeszklona szkłem bezpiecznym
- urządzenie ma posiadać niezbędne certyfikaty ISO.
- wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej
- wykonanie robót budowlanych towarzyszących
- opracowanie dokumentacji dla Urzędu Dozoru Technicznego oraz przeprowadzenie prac odbioru (opłacenie kosztów odbioru i rejestracji urządzenia - Zamawiający odbierze przedmiot zamówienia po dostarczeniu przez Wykonawcę protokołu UDT pozwalającego na użytkowanie urządzenia)
- Część II zamówienia: (kod CPV -45214200-2, 45310000-3, 45315700-5, 45312200-9, 45317000-2, 45312100-8)
Remont instalacji elektrycznej w budynku szkoły Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Chojnie:
- roboty w zakresie instalacji elektrycznych
- instalowanie rozdzielni elektrycznych
- inne instalacje elektryczne
- instalacja przeciwpożarowa
- Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH.
Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z późń. zm.) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą projektu stanowiącego zał. nr 9 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6, przedmiaru robót stanowiącego zał. Nr 7 .
- Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż ze względu na organizację pracy funkcjonującej jednostki oświatowej, w której odbywają się roboty, prace będą wykonywane kolejno w poszczególnych etapach (np. pomieszczeniach) w ustaleniu z kierującym placówką. Plac budowy robót wewnętrznych będzie przekazywany etapowo - pomieszczeniami. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przygotowanie pomieszczeń do prac budowlanych (np. wyniesienie mebli, zabezpieczenie wyposażenia). Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania ze specyfiką organizacji pracy jednostki i możliwościami etapowania prac w porozumieniu z dyrektorem jednostki.
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia:
- Część I zamówienia: 60 dni od daty zawarcia umowy
- Część II zamówienia: 60 dni od daty zawarcia umowy
- Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
- Warunki udziału:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
a w szczególności:
dla części I zamówienia:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum 1 zamówienie podobne zakresem do przedmiotu zamówienia tj. dostawą i montażem urządzenia dźwigowego do przemieszczania osób niepełnosprawnych.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby, której Wykonawca powierzy kierowanie instalowaniem urządzenia.
dla części II zamówienia
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia; wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 1 robotę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 100 000 zł za każdą oraz dotyczyła prac elektrycznych.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby, której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy.
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
- Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
- Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
- Szczegółowy kosztorys ofertowy.
dla części I zamówienia:
- Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonywania oraz odbiorców (zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ). Należy umieścić w wykazie minimum 1 wykonane zamówienie podobne zakresem do przedmiotu zamówienia.
- Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa i montaż urządzeń zostały wykonane należycie.
- Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (którym Wykonawca powierzy kierowanie instalowaniem urządzenia) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ).
- Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób lub podmiotów (uprawnienia do montażu urządzeń dźwigowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i dozoru urządzeń elektrycznych)
dla II części zamówienia:
- Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 100 000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania prac elektrycznych (zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ).
- Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz dotyczyły wykonania prac elektrycznych.
- Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ).
- Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa)
- Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
Inspektor Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Stojan Diakowski - tel. (091) 4045000 wew. 217
- Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 7 października 2008 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7 października 2008 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
- Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
Cena - 100 %
data opublikowania: 2008-09-15 14:17:24
data ostatniej aktualizacji: 2008-10-21 14:56:13
Strona odwiedzona 2067 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga