Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na modernizację obiektu SPZOZ Zakład Psychiatryczny Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Nowym Czarnowie
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na modernizację obiektu SPZOZ Zakład Psychiatryczny Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Nowym Czarnowie"
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
- Zamawiający wybiera ofertę oznaczoną numerem 3 Biuro Projektów i Nadzoru Budowlanego mgr inz. Mirosław Strugarek z siedzibą przy ul. 11 Listopada 64/5, 74-100 Gryfino z oferowaną ceną w wysokości 45.140,00 zł brutto
- Kryterium oceny ofert: 100% - cena
- Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena |
Punktacja |
1. |
Termoprojekt Sp. z o.o. ul. Unii Lubelskiej 3, 61-249 Poznań |
57.706,00 zł brutto |
78,20 pkt |
2. |
REDAN Biuro Projektowo Inżynierskie Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 69,
70-382 Szczecin,
Metropolis, Pracownia Projektowa,
ul. Narutowicza 12, 70-240 Szczecin
|
507.520,00 zł brutto |
8,90 pkt |
3. |
Biuro Projektów i Nadzoru Budowlanego
mgr inż. Mirosław Strugarek,
ul. 11 Listopada 64/5, 74-100 Gryfino
|
45.140,00 zł brutto |
100,00 pkt |
4. |
Portal-PP Sp. z o.o. Sp. Komandytowa,
ul. Szarotki 9, 71-604 Szczecin
|
78.080,00 zł brutto |
57,80 pkt |
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na modernizację obiektu SPZOZ Zakład Psychiatryczny Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Nowym Czarnowie
Przetarg nieograniczony na: "Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na modernizację obiektu SPZOZ Zakład Psychiatryczny Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Nowym Czarnowie"
- Zamawiający: Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
- Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
- Przedmiot zamówienia: (kod CPV: 71220000-6)
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
- wykonanie projektu budowlano wykonawczego (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji elektrycznej, projekt wentylacji kanałowej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła, oraz wewnętrzną instalację sanitarną i c.o.) na modernizację obiektów w celu spełniania wymogów norm akustycznych w SPZOZ Zakład Psychiatryczny Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Nowym Czarnowie (w związku z utworzeniem obszaru ograniczonego użytkowania i przystosowaniem budynku do wymogów Rozporządzenia Nr 121/2006 Wojewody Zachodniopomorskiego z dnia 16.10.2006 r. - zał. nr 4 do zapytania) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- nadzór autorski nad realizacją inwestycji
- Przed przystąpieniem do prac należy uzgodnić wytyczne do projektowania i kosztorysowania z Zamawiającym oraz kierownikiem jednostki Powiatu Gryfińskiego objętej pracami projektowymi z uwzględnieniem tego, iż prace budowlane będą się odbywać w czynnym i zamieszkanym obiekcie.
- Zakres prac: (wszystkie dokumenty również w wersji elektronicznej):
- wykonanie projektu budowlano-wykonawczego
- wtórnik (o ile zaistnieje taka potrzeba)
- uzyskanie uzgodnień wymaganych przepisami prawa budowlanego,
- przedmiar robót wraz z kosztorysem inwestorskim zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi dot. zamówień publicznych (Dz.U.04.130.1389 z dn.08.06.04r z późn. zmianami),
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
- sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
- przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie
- nadzór autorski nad wykonaniem inwestycji (minimum jedna wizyta tygodniowo na placu budowy)
- Lokalizacja obiektów objętych przedmiotem zamówienia:
budynek SPZOZ Zakład Psychiatryczny Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Nowym Czarnowie (zał. nr 6 - mapka sytuacyjna bud. nr 51)
- Podstawy prawne do wykonania przedmiotu zamówienia:
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego Dz.U. Nr 202 poz 2072 z dnia 16 września 2004r.
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Dz.U. Nr 130 poz 1389 z dnia 08 czerwca 2004r.
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 - prawo budowlane, (tekst jednolity - Dz.U.z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie / Dz.U. Nr 75 poz.690 z 15 czerwca 2002r. z późniejszymi zmianami/.
- Pozostałe przepisy szczególne, w tym normy branżowe:
- Ustawa z dnia 27.04.2001 Prawo ochrony środowiska ( tj. Dz.U. 2001 nr 62 poz. 627)
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 22.06.2005 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U.Nr 116, poz. 985)
- Rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 19 października 2005 r. w sprawie domów pomocy społecznej (Dz.U.Nr 217, poz. 1837)
- przepisy szczegółowe dotyczące wymagań akustycznych dla budynków
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: 120 dni od daty zawarcia umowy.
- Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
- Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
a w szczególności:
- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia.
- wykażą się doświadczeniem w wykonywaniu prac projektowych podobnych do przedmiotu zamówienia tj. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 zamówienie podobne zakresem do przedmiotu zamówienia. Za prace podobne Zamawiający uzna takie, które dotyczyły projektu modernizacji, przebudowy lub budowy obiektu o kubaturze min. 1000 m3
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
- Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
- Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ)
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
- Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
- Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (poświadczone kserokopie)
- uprawnienia zawodowe w formie decyzji,
- aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych
- Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. (zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ). Należy podać minimum 1 zamówienie podobne zakresem do przedmiotu zamówienia. Za prace podobne Zamawiający uzna takie, które dotyczyły projektu modernizacji, przebudowy lub budowy obiektu o kubaturze min. 1000 m3
- Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane z należytą starannością.
- Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
Z-ca Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Andrzej Krzemiński - tel. (091) 4045000 wew. 217
- Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22 grudnia 2008 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 grudnia 2008 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
- Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
Cena - 100 %
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następujący sposób:
I. Część III punkt 1 lit a) SIWZ otrzymuje brzmienie:
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie projektu budowlano wykonawczego (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, projekt wentylacji kanałowej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła oraz związane z tym instalacje elektryczne oraz sanitarne i c.o) na modernizację obiektów w celu spełniania wymogów norm akustycznych w SPZOZ Zakład Psychiatryczny Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Nowym Czarnowie (w związku z utworzeniem obszaru ograniczonego użytkowania i przystosowaniem budynku do wymogów Rozporządzenia Nr 121/2006 Wojewody Zachodniopomorskiego z dnia 16.10.2006 r. - zał. nr 4 do zapytania) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
II. Część XVI punkt 1 i 2 SIWZ otrzymują brzmienie:
1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 6 stycznia 2009 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 6 stycznia 2009 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
data opublikowania: 2008-12-08 15:21:44
data ostatniej aktualizacji: 2009-02-03 14:38:36
Strona odwiedzona 1378 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga