Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Nabór na stanowisko ds. rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji i Transportu - Filia w Chojnie
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko ds. rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji i Transportu - Filia w Chojnie
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74 - 100 GRYFINO
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- WYMAGANIA DODATKOWE:
- co najmniej roczny staż pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność biegłej obsługi komputera,
- znajomość przepisów z zakresu ustawy Prawo o ruchu drogowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu,
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
- komunikatywność, życzliwość w kontaktach z interesantami, samodzielność.
- ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
- rejestracja pojazdów, wydawanie dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, tablic rejestracyjnych, nalepek kontrolnych i nalepek legalizacyjnych,
- rejestracja czasowa pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych, tablic rejestracyjnych tymczasowych i nalepek legalizacyjnych na tablice tymczasowe,
- egzekucja zwrotu tablic rejestracyjnych tymczasowych i pozwoleń czasowych w razie przekroczenia terminu ich zwrotu,
- przyjmowanie zawiadomień o nabyciu pojazdów zarejestrowanych,
- przyjmowanie zawiadomień o ustanowieniu lub zniesieniu zastawu rejestrowego na pojeździe oraz o dokonaniu zmian w pojeździe wymagających dokonania adnotacji urzędowej w dowodzie rejestracyjnym i dokonywanie odpowiednich wpisów w dowodach rejestracyjnych,
- wyrejestrowywanie pojazdów na wniosek właściciela lub z urzędu,
- czasowe wycofywanie pojazdów z ruchu, przedłużanie terminu czasowego wycofania i przywracanie do ruchu pojazdów czasowo wycofanych z ruchu,
- kierowanie do dodatkowego badania technicznego w razie powzięcia uzasadnionego przypuszczenia, że pojazd zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego,
- przyjmowanie i zwracanie zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i pozwoleń czasowych,
- przyjmowanie zawiadomień o utracie lub zniszczeniu dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów, o kradzieży, zagubieniu lub zniszczeniu tablic rejestracyjnych oraz o zniszczeniu nalepek kontrolnych i znaków legalizacyjnych,
- wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, tablic rejestracyjnych, nalepek kontrolnych i znaków legalizacyjnych,
- przyjmowanie zawiadomień o braku, utracie lub zniszczeniu numerów podwozi/nadwozi, tabliczki znamionowej oraz wydawanie nowych numerów podwozi/nadwozi, wydawanie skierowań na nabicie nowych numerów podwozi/nadwozi, wydawanie skierowań na wykonanie i zamontowanie tabliczek znamionowych zastępczych.
- WYMAGANE DOKUMENTY:
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru na stanowisko przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
- kopie opinii z zakładów pracy.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy składać do dnia 9 marca 2009 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
Starostwo Powiatowe w Gryfinie,
ul. Sprzymierzonych 4,
74 - 100 Gryfino
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Nabór Nr 2/ 2009 na stanowisko ds. rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji i Transportu - Filia w Chojnie ".
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 20 marca 2009 r.
data opublikowania: 2009-02-20 15:23:10
data ostatniej aktualizacji: 2009-04-09 14:36:51
Strona odwiedzona 3384 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki