Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego zagospodarowania terenu wokół budynku ZSP nr 1 w Chojnie z przeznaczeniem na budowę sali sportowej
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
- 1) Zamawiający wybiera ofertę oznaczoną numerem 3 Mazowieckie Biuro Projektów MAPRO Sp. z o.o., 09-402 Płock, ul. Dworcowa 2 z oferowaną ceną w wysokości 54.900,00 zł brutto
- 2) Kryterium oceny ofert: 100% - cena
- 3) Wykonawcy , którzy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena |
Punktacja |
1. |
PLAN IPRO POLSKA Sp. z o.o., 75-122 Koszalin, ul. Szcze4cińska 25a |
64.660,00 zł brutto |
84,91 |
2. |
TERMOPROJEKT Sp. z o.o., ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań |
158.356,00 zł brutto |
34,67 |
3. |
Mazowieckie Biuro Projektów MAPRO Sp. z o.o.,
09-402 Płock, ul. Dworcowa 2 |
54.900,00
zł brutto |
100,00 |
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego zagospodarowania terenu wokół budynku ZSP nr 1 w Chojnie z przeznaczeniem na budowę sali sportowej
Przetarg nieograniczony na: "Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego zagospodarowania terenu wokół budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Chojnie z przeznaczeniem na budowę sali sportowej"
- Zamawiający: Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
- Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
- Przedmiot zamówienia: (kod CPV: 71220000-6)
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano wykonawczego zagospodarowania terenu wokół Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Chojnie (kod CPV: 71220000-6)
W ramach projektu należy ująć:
- przebudowÄ™ istniejÄ…cych boisk,
- remont ciągów komunikacyjnych i placu apelowego,
- adaptację typowego projektu budowy Sali sportowej z widownią na ok. 300 miejsc z zapleczem socjalnym (wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę Sali), z projektem wszystkich przyłączy niezbędnych do funkcjonowania obiektu i ewentualnego dostosowania infrastruktury jednostki do wymogów sali.
- przebudowę instalacji sanitarnej jednostki (likwidacja istniejącego zbiornika na nieczystości płynne, który znajduje się pod powierzchnią boiska
- przebudowa ogrodzenia jednostki
- Przed przystąpieniem do prac należy uzgodnić wytyczne do projektowania i kosztorysowania z Zamawiającym oraz kierownikiem jednostki Powiatu Gryfińskiego objętej pracami projektowymi z uwzględnieniem tego, iż prace budowlane będą się odbywać na czynnym obiekcie.
- Zakres prac: (wszystkie dokumenty również w wersji elektronicznej):
- wykonanie projektu budowlano-wykonawczego
- wtórnik,
- uzyskanie niezbędnych dokumentów do wykonania projektu: m.in. decyzję o warunkach zabudowy,
- uzyskanie uzgodnień wymaganych przepisami prawa budowlanego,
- przedmiar robót wraz z kosztorysem inwestorskim zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi dot. zamówień publicznych (Dz.U.04.130.1389 z dn.08.06.04r z późn. zmianami),
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
- sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
- uzyskanie pozwolenia na budowÄ™.
- Lokalizacja obiektów objętych przedmiotem zamówienia:
Teren przy ZSP Nr 1 w Chojnie, ul. Dworcowa 3
- Podstawy prawne do wykonania przedmiotu zamówienia:
- a) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego Dz.U. Nr 202 poz 2072 z dnia 16 września 2004r.
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Dz.U. Nr 130 poz 1389 z dnia 08 czerwca 2004r.
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 - prawo budowlane, (tekst jednolity - Dz.U.z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75 poz.690 z 15 czerwca 2002r. z późniejszymi zmianami).
- Ustawa z dnia 27.04.2001 Prawo ochrony środowiska ( tj. Dz.U. 2001 nr 62 poz. 627)
- Pozostałe przepisy szczególne, w tym normy branżowe
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: 120 dni od daty zawarcia umowy.
- Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
- Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
a w szczególności:
- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia.
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
- Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
- Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ)
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
- Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
- Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób - (branże: architektoniczna, konstrukcyjn-budowlana, elektryczna, instalacyjna wod-kan. i c.o.) (poświadczone kserokopie)
- uprawnienia zawodowe w formie decyzji,
- aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych
- Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
Z-ca Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Andrzej Krzemiński - tel. (091) 4045000 wew. 217
- Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30 kwietnia 2009 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 kwietnia 2009 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
- Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
Cena - 100 %
- Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
data opublikowania: 2009-04-15 14:26:39
data ostatniej aktualizacji: 2009-05-07 15:13:05
Strona odwiedzona 1510 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga