Rozbiórka budynków gospodarczych w Starym Objezierzu
Rozstrzygnięcie:
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający wybiera: ofertę nr 2 Wykonawcy SPEC-MIN Sp. z o.o., ul. Wrzesińska 32, 70-835 Szczecin jako najkorzystniejszą i spełniającą wymagania stawiane Wykonawcom z oferowaną ceną w wysokości 29.158,00 zł brutto
Zamawiający wyklucza Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe OKMA M.J. Hrynkiewicz , Stare Objezierze 12 a, 74-503 Moryń na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 - Wykonawca nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
ZamawiajÄ…cy odrzuca oferty:
ZHiU Bogdan Chlebowicz ul. Wspólna 1, 66-400 Gorzów Wlkp. na podstawie art. art. 89 ust. 1 pkt 2) (treść oferty nie odpowiada treści SIWZ) - Wykonawca nie złożył szczegółowego kosztorysu ofertowego
Usługi Transportowo-Budowlane Bernard Baranowski, Glinna 4a, 74-106 Stare Czarnowo na podstawie art. art. 89 ust. 1 pkt 2) (treść oferty nie odpowiada treści SIWZ) - Wykonawca nie złożył szczegółowego kosztorysu ofertowego
PPHU DROP Paweł Drop, Kołowo, ul. Szkolna 11, 74-106 Stare Czarnowo na podstawie art. art. 89 ust. 1 pkt 2) (treść oferty nie odpowiada treści SIWZ) - Wykonawca nie złożył szczegółowego kosztorysu ofertowego
ofertÄ™ Wykonawcy wykluczonego.
Kryterium oceny ofert: 100% - cena
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena zł brutto
Punktacja / uwagi
1.
ZHiU Bogdan Chlebowicz ul. Wspólna 1, 66-400 Gorzów Wlkp.
74.283,32
Oferta odrzucona
2.
SPEC-MIN Sp. z o.o., ul. Wrzesińska 32, 70-835 Szczecin
29.158,00
100,00
3.
Wytwórnia Prefabrykatów Budowlanych "Transport" S.C. E. J. Zarembscy, ul. Pocztowa 6, 83-034 Trąbki Wielkie
40.994,00
71,18
4.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe OKMA M.J. Hrynkiewicz, Stare Objezierze 12 a, 74-503 Moryń
108.918,75
Oferta odrzucona
5.
Usługi Transportowo-Budowlane Bernard Baranowski,
Glinna 4a, 74-106 Stare Czarnowo
33.596,79
Oferta odrzucona
6.
PPHU DROP Paweł Drop
Kołowo, ul. Szkolna 11, 74-106 Stare Czarnowo
59.999,60
Oferta odrzucona
7.
WILKOCKI Przedsiębiorstwo Budowlane
Henryk Wilkocki, ,71-042 Szczecin, ul. Spiska 22
181.484,58
16,07
Przetarg nieograniczony na: "Rozbiórka budynków gospodarczych w Starym Objezierzu"
Zamawiający: Starosta Gryfiński ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: kod CPV - 45110000-1, 45111213-4) Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynków gospodarczych wraz z uporządkowaniem terenu, zlokalizowanych na dz. 154/2 w Starym Objezierzu , gmina Moryń
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia: 45 dni od przekazania pozwolenia na rozbiórkę.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
wykażą się doświadczeniem w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 1 robotę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 100.000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania robót rozbiórkowych.
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ). Należy podać minimum 1 robotę na kwotę minimum 100.000 zł brutto Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 100.000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania robót rozbiórkowych .(zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz dotyczyły wykonania robót rozbiórkowych wraz z podaniem daty i wartości zamówienia.
Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa oraz dokumenty uprawniające do prowadzenia prac związanych z usuwaniem azbestu)
Polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na minimum 200.000 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Szczegółowy kosztorys ofertowy.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000 zł
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Inspektor Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pani Agnieszka Madejak-Saków- tel. (091) 4045000 wew. 217
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28 sierpnia 2009 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 sierpnia 2009 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Urzędu zamówień Publicznych: 07.08.2009 r.
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
Dokonuje modyfikacji treści SIWZ poprzez dodanie załączników nr 6 - SST , zał. nr 11 - Projekt , zał. nr 12 - Mapa.
Zapis we wzorze umowy w §2 pkt 1 jest: "Cena kosztorysowa robót, będących przedmiotem niniejszej umowy wynosi: netto ..... zł słownie ...... podatek VAT w wysokości 7% , (...)." zmienia się na: "Cena kosztorysowa robót, będących przedmiotem niniejszej umowy wynosi: netto ..... zł słownie ..... podatek VAT w wysokości 22% , (...)."
data opublikowania: 2009-08-07 13:35:59 data ostatniej aktualizacji: 2009-09-28 13:22:47
Strona odwiedzona 1861 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Andrzej Krzemiński
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki