Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców DPS w Nowym Czarnowie
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póxn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w którym wpłynęła 1 oferta Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
- Zamawiający wybiera ofertę nr 1 Wykonawcy Usługi Gastronomiczne, Pralnicze, Stanisław Kasjan ul. Parkowej 5, 74-100 Gryfino. Oferowana w niej cena wynosiła 9,63 zł brutto za jedno całodzienne wyżywienie, w tym 7,49 zł brutto cena wsadu do kotła.
- Kryterium oceny ofert:
80 % - cena oferty
20 % - cena wsadu do kotła
- Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena za jedno całodobowe wyżywienie |
Punktacja |
1 |
Usługi Gastronomiczne, Pralnicze, Stanisław Kasjan, ul. Parkowej 5, 74-100 Gryfino |
9,63 zł brutto |
100 pkt |
Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców DPS w Nowym Czarnowie
Przetarg nieograniczony na: Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
- Zamawiający: Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
- Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
- Przedmiot zamówienia (kod CPV: 55321000-6, 55520000-1)
Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla 123 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie, gmina Gryfino,
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Wymagany termin realizacji zamówienia:
12 miesięcy .
- Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
- Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
- Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia poprzez Dysponowanie osobą z dyplomem (lub innym dokumentem) dietetyka,
- wykażą się doświadczeniem w tej dziedzinie usług będących przedmiotem zamówienia tj. w okresie trzech lat od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali minimum 2 usługi o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za usługi podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 300.000 zł każda oraz dotyczyły sukcesywnego sporządzania i dostarczania posiłków.
- posiadają zgodę (w formie decyzji, pozwolenia) na podjęcie działalności kuchni udzieloną przez właściwego Inspektora Sanitarnego,
- dysponują środkiem transportu oraz termosami i pojemnikami spełniającymi właściwe wymogi sanitarne (potwierdzone przez właściwego Inspektora Sanitarnego),
- posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 400 000 zł
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
- Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
- Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ)
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
- Zgoda (w formie decyzji, pozwolenia) na podjęcie działalności kuchni udzielona przez właściwego Inspektora Sanitarnego
- Dokumenty potwierdzające że Wykonawca dysponuje środkiem transportu oraz termosami i pojemnikami spełniającymi właściwe wymogi sanitarne.
- Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy podać minimum 2 usługi wykonane w ww. okresie na kwotę 300.000 zł każda, dotyczącą sukcesywnego sporządzania i dostarczania posiłków (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ).
- Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wartość usług, oraz że usługi te zostały wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyły sukcesywnego sporządzania i dostarczania posiłków.
- Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ).
- Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (dietetyk - dyplom lub inne dokumenty)
- Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 400 000 zł.
- Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
Inspektor Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Stojan Diakowski- tel. (091) 4045000 wew. 217
- Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 08 września 2009 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08 września 2009 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
- Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
Cena - 80 %
Cena wsadu do kotła - 20 %
- Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
- Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21 sierpnia 2009 r.
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiamy, iż Zamawiający zmodyfikował treść ogłoszenia poprzez dodanie pkt. 22 w brzmieniu:
"22. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
- Zamówienie uzupełniające może polegać na sporządzaniu dodatkowo do 10 posiłków całodziennego wyżywienia.
- Zamówienie uzupełniające będzie zawarte w drodze nowej umowy na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych."
data opublikowania: 2009-08-21 14:52:53
data ostatniej aktualizacji: 2009-08-24 13:47:17
Strona odwiedzona 1182 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga