Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Przebudowa pomieszczeń w budynku po poradni psychologiczno - pedagogicznej na przychodnię przyszpitalną
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń w budynku po poradni psychologiczno - pedagogicznej na przychodnię przyszpitalną"
Informuję, że podstawie Art. 93 ust 1, pkt 4 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania i wykonania zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Podmiot współfinansujący zamówienie, pomimo wcześniejszego zagwarantowania środków niezbędnych na pełne finansowanie zamówienia publicznego, wycofał się z realizacji inwestycji. Przyczyną wycofania się z finansowania zamówienia był brak określenia ze strony Narodowego Funduszu Zdrowia warunków, co do zawierania kontraktów z zakresu ambulatoryjnej opieki specjalistycznej na kolejne trzy lata, a co za tym idzie brak możliwości zakontraktowania przez zamawiającego usług, dla których zamówienie miało być realizowane. W tych okolicznościach stwierdzić należy, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Jednocześnie z uwagi na powyższe, wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Brak zakontraktowanych usług z Narodowym Funduszem Zdrowia, uniemożliwiać będzie zamawiającemu możliwość użytkowania zaadoptowanego budynku. Ponadto doprowadzi również do strat finansowych po stronie zamawiającego.
Przebudowa pomieszczeń w budynku po poradni psychologiczno - pedagogicznej na przychodnię przyszpitalną
Przetarg nieograniczony na: Przebudowa pomieszczeń w budynku po poradni psychologiczno - pedagogicznej na przychodnię przyszpitalną
- ZamawiajÄ…cy: Szpital Powiatowy w Gryfinie Sp. z o.o.
ul. Parkowa 5, 74-100 Gryfino
- Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
- Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty ogólnobudowlane
- roboty zwiÄ…zane z instalacjÄ… sanitarnÄ…
- roboty zwiÄ…zane z instalacjÄ… wody i kanalizacji sanitarnej
- roboty zwiÄ…zane z instalacjÄ… c.o.
- roboty zwiÄ…zane z instalacjÄ… elektrycznÄ…
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty wewnętrzne i podjazd dla niepełnosprawnych (zgodnie z przedmiarem. Pozostałe roboty zewnętrzne objęte projektem nie są przedmiotem zamówienia.
Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH.
Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z późń. zm.) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 8 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6, przedmiaru robót stanowiącego zał. nr 7.
Lokalizacja zamówienia
Budynek którego remont stanowi przedmiot zamówienia znajduje się w Gryfinie, przy ul. Armii Krajowej 8.
Wykonawcy zainteresowani realizacją przedmiotu zamówienia mogą dokonać wizji lokalnej terenu przyszłych robót w dni robocze w godz. od 8.00 do 15.00.
Podane w projekcie i przedmiarach nazwy materiałów, urządzeń i technologii mają charakter informacyjny, a Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w projekcie.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: 60 dni od daty zawarcia umowy.
- Informacja o zamówieniach uzupełniających:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających .
- Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
- Warunki udziału:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 2 roboty o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 500.000 zł za każdą oraz dotyczyła robót remontowych wewnątrz budynku.
- Wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby, której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy.
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
- Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
- Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
- Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ). Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 500.000 zł za każdą oraz dotyczyła robót remontowo-budowlanych wewnątrz budynku. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz dotyczyły wykonania robót remontowo-budowlanych wewnątrz budynku
- Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa).
- Szczegółowy kosztorys ofertowy.
- Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest Andrzej Krzemiński - tel. 603854593
- Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 października 2009 r. do godz. 11.00 w budynku administracyjnym szpitala przy ul. Niepodległości 39 w Gryfinie, w sekretariacie Prezesa Zarządu.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 października 2009 r. o godz. 12.00 w budynku administracyjnym szpitala przy ul. Niepodległości 39 w Gryfinie, w sekretariacie Prezesa Zarządu.
- Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
Cena - 100 %
- Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 24 września 2009 r.
data opublikowania: 2009-09-24 15:00:18
data ostatniej aktualizacji: 2009-11-13 13:30:46
Strona odwiedzona 1480 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Andrzej Krzemiński
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga