Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Remont łazienki SPZOZ - Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Nowym Czarnowie
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. "Wykonanie remontu łazienki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Nowym Czarnowie"
Na podstawie Art. 92 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, informuję że w ww. postępowaniu, Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą ofertę firmy "ARTSON" S.C. Krzysztof Kwietniewski i s-ka, 70-777 Szczecin, ul. Struga 15.
Ww. oferty są ofertami z najniższymi cenami, przy kryterium wyboru - cena 100 %.
Do upływu terminu składania ofert złożono 5 ofert:
- Spółdzielnia Rzemieślnicza Budownictwa Ogólnego i Usług Różnych UNIWERSAL, Dębno, ul. Dr. Zielona 7a - 46.083,18 zł.
- FBR "BRUKPOL-2" Andrzej Szyłow, 74-100 Gryfino; Żabnica, ul. Długa 12A - 49.808,40 zł.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AB" Grzegorz Biel, 74-100 Gryfino, ul. Szczecińska 58 - 45.404,74 zł.
- "ARTSON" S.C. Krzysztof Kwietniewski i s-ka, 70-777 Szczecin, ul. Struga 15 - 44.952,82 zł.
- Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., 74-100 Gryfino, ul. Szczecińska 5 - 49.652,30 zł.
Remont łazienki SPZOZ - Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Nowym Czarnowie
Przetarg nieograniczony na: "Remont łazienki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Nowym Czarnowie"
- Zamawiający: SPZOZ Zakład Psychiatryczny Pielęgnacyjno - Opiekuńczy w Nowym Czarnowie.
Nowe Czarnowo 70, 74-115 Gryfino
- Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
- Przedmiot zamówienia: (kod CPV - 45211310-5 - roboty budowlane w zakresie łazienek)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Nowym Czarnowie.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- roboty rozbiórkowe
- roboty ogólnobudowlane
- roboty budowlano-montażowe
- roboty elektryczne
- roboty sanitarne
- roboty w zakresie wymiany stolarki budowlanej
Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH.
Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z późń. zm.). Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą rysunku stanowiącego inwentaryzację i projekt (zał. nr 6) i przedmiaru robót stanowiącego zał. Nr 7.
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że remont będzie przebiegał w funkcjonującej jednostce.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Termin realizacji zamówienia:
- Wymagany termin wykonania zamówienia: 60 dni od daty przekazania placu budowy
- W trakcie trwania umowy istnieje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu trudności organizacyjnych związanych z prowadzeniem robót na terenie budynku lub ze względu na roboty dodatkowe.
- Informacja o zamówieniach uzupełniających:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
- Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku SPZOZ Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Nowym Czarnowie.
- Warunki udziału w postępowaniu:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
a w szczególności:
- Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 2 roboty o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. 2 roboty dotyczące wykonania robót remontowych wewnątrz budynku - w tym roboty sanitarne (na kwotę co najmniej 50.000,00 zł).
- Wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby , której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy w branży sanitarnej.
- Dokumenty wymagane w ofercie.
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
- Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
- Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
- Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ). Należy podać minimum 2 roboty dotyczące wykonania robót remontowych wewnątrz budynku - w tym roboty sanitarne (na kwotę co najmniej 50.000,00 zł). Należy udokumentować wykonanie dwóch robót wentylacyjnych.
- Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz dotyczyły wykonania robót o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia wraz z podaniem daty i wartości zamówienia oraz danych tele-adresowych inwestorów.
- Dane osoby która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy branży sanitarnej) wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ).
- Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tej osoby (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa).
- Polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na minimum 100.000 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
- Szczegółowy kosztorys ofertowy.
- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1:
- ppkt 1.3 - 1.5, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
- dokumenty o których mowa w pkt 2 ppkt 1) lit a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1) lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Jeżeli w kraju pochodzenia lub w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionych w pkt. 2 dokumentów zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy o których mowa w pkt 2.1 stosuje się odpowiednio.
- Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy.
- Oferty wspólne składane przez dwie lub więcej firm występujących jako partnerzy powinny spełniać następujące wymagania (Uwaga! Dotyczy to również spółek cywilnych):
- oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ oraz zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty wszystkich partnerów (ppkt. 1.2-1.5) (oraz w celu potwierdzenia reprezentacji o ile to nie wynika z innych dokumentów; umowę konsorcjum lub spółki cywilnej)
- oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentacji Wykonawców,
- warunki i dokumenty wymagane przez Zamawiającego w SIWZ muszą być spełnione łącznie, (dokumenty wymienione w ppkt. 1.1 oraz 1.6-1.8) partnerzy podpisują razem lub podpisuje je upoważniony pełnomocnik),
- pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, on zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informację, korespondencję itp.
- Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
- Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości 1.500 zł.
Warunki dotyczące wniesienia wadium opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
Andrzej Krzemiński - tel. 603854593
- Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10 listopada 2009 r. do godz. 11.00 w budynku SPZOZ Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Nowym Czarnowie - w sekretariacie dyrektora jednostki.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 listopada 2009 r. o godz. 12.00 w budynku SPZOZ Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Nowym Czarnowie - w sekretariacie dyrektora jednostki.
- Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
Cena - 100 %
- Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
- Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.10.2009 r.
data opublikowania: 2009-10-21 15:22:16
data ostatniej aktualizacji: 2009-11-20 11:03:24
Strona odwiedzona 1697 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Andrzej Krzemiński
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga