Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń budynku internatu przy ZSP Nr 2 w Gryfinie na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Gryfinie
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń budynku internatu przy ZSP Nr 2 w Gryfinie na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Gryfinie”
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
- Zamawiający wybiera:
ofertę nr 7 Wykonawcy MAGNUM SERVICE Sp. z o.o. ul. Romera 14, 71-246 Szczecin z oferowaną ceną w wysokości 98.201,93 zł brutto
- Kryterium oceny i uzasadnienie:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium „cena” – 100%. Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
- Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena zł brutto |
Punktacja |
1. |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AB Marek Andrych 74-100 Gryfino, ul. Łużycka 87 |
121.729,67 |
80,67 |
2. |
FBR BRUKPOL-2 Andrzej Szyłow, 74-100 Gryfino, Żabnica, ul. Długa 12 A |
121.897,66 |
80,56 |
3. |
DERKON Sp. z o.o. Ul. Kadetów 1/1 71-227 Szczecin |
142.703,60 |
68,82 |
4. |
Firma Handlowo-Usługowa GEKO 74-200 Pyrzyce, ul. 2-go Marca 4 |
119.542,66 |
82,15 |
5. |
Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe STEMAR Zdzisław Biernat 70-850 Szczecin, ul. Tczewska 49 |
282.471,51 |
34,77 |
6. |
INTERBAU Sp. z o.o. ul. Flisacza 17/6 74-100 Gryfino |
132.708,59 |
74,00 |
7. |
MAGNUM-SERVICE Sp. z o.o. Ul. Romera 14 71-246 Szczecin |
98.201,93 |
100,00 |
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń budynku internatu przy ZSP Nr 2 w Gryfinie na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Gryfinie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
- RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń budynku internatu przy ZSP Nr 2 w Gryfinie na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Gryfinie
- Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na:
- remoncie sanitariatów,
- wymianie wykładzin z naprawą podłoża,
- wykonaniu gładzi na ścianach i sufitach,
- malowaniu,
- wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- wymianie instalacji: elektrycznej, sanitarnej (kan., c.w.u., z.w.)
- Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 4500000000-7, 45420000-7, 45400000-1, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45300000-0,
- Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
- Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
- CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 60 dni od daty przekazania placu budowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
- WADIUM
Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWZ, 2 000 PLN
- ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Analiza dokumentów potwierdzających wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia (roboty remontowe wewnątrz budynku użyteczności publicznej) na co najmniej 100.000 zł brutto
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi (funkcja kierownika budowy - branża ogólnobudowlana i elektryczna)
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
- KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
- CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
- ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zgodnie z SIWZ
- INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
- Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 29 marca 2010 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
- Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
- Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 12 marca 2010 r.
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
- Do załącznika nr 8 – specyfikacja techniczna dodaje się nową pozycje:
- specyfikacja techniczna wykonania dot. posadzek
- Do załącznika nr 9 – dokumentacja rysunkowa dodaje się nowe pozycje:
- rzut 3
- rzut 4
- rzut 5
data opublikowania: 2010-03-12 10:50:35
data ostatniej aktualizacji: 2010-04-16 14:28:35
Strona odwiedzona 2341 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki