Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Dostawy mięsa drobiowego i wędlin - DPS w Moryniu

Rozstrzygnięcie:

Dom Pomocy Społecznej w Moryniu informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego, przedmiot zamówienia: dostawa mięsa i wędlin drobiowych w okresie 12 miesięcy, wybrał do realizacji zamówienia ofertę, którą złożyła firma:

HURTOWNIA MIĘSA WĘDLIN I DROBIU - "PIGGY"
A. Plata, A. Plata, M. Szczerbetka
Przecław 150 (ROLHURT)
72- 005 Szczecin

Cena ofertowa brutto: 22757,20 zł

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział IV "Środki ochrony prawnej".

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Moryniu ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60000 euro na dostawy mięsa drobiowego i wędlin w okresie 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.

    Wykaz towarów objętych zamówieniem (nazwa towaru / ilość / j.m.):
  1. Baton drobiowy 300 kg
  2. Polędwica drob. 120 kg
  3. Pieczeń drobiowa 400 kg
  4. Serdelki drobiowe 400 kg
  5. Szynka drobiowa 200 kg
  6. Filet z kurczaka 400 kg
  7. Kurczak świeży 700 kg
  8. Kurczak wędzony 200 kg
  9. Serca drobiowe 60 kg
  10. Wątróbka z kurczaka 240 kg
  11. Żołądki z kurczaka 60 kg
  • Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
  • Postępowanie nie zostało poprzedzone wstępną kwalifikacją.
  • Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
  • Ceny zaproponowane w ofercie będą wartością nieprzekraczalną w okresie obowiązywania umowy , która zostanie zawarta w konsekwencji rozstrzygnięcia niniejszego przetargu.
  • Dostawa towaru do magazynu Zmawiającego w m. Moryń odbywać się będzie środkami transportu Wykonawcy. Do cen poszczególnych artykułów Wykonawca wliczy koszt transportu.
  • Komplet dokumentów wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Domu Pomocy Społecznej; ul. Rynkowa 27; 74-503 Moryń.
  • Na pisemną prośbę Komplety dokumentów wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zostaną wysłane do osób zainteresowanych - za pobraniem pocztowym.
  • Wykonawca nie wpłaca wadium.
  • Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z oferentami jest p. Janusz Jackowski tel.: (091) 414-60-24; telefax: 414-63-70, budynek główny, pokój nr 9.
  • W przetargu mogą brać udział oferenci spełniający wymogi określone w art.22 i 23 ustawy: Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29-01-2004.
  • Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 9 budynku głównego. Termin składania ofert upływa dnia 07-04-2005 r o godz. 8.00
  • Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego o godz. 8.30 w dniu 07.04.2005 r.

data opublikowania: 2005-03-21 15:39:08
data ostatniej aktualizacji: 2005-04-14 09:31:17

Strona odwiedzona 1066 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Helena Łagotko
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Baza Aktów Własnych
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgłoś zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.