Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Rekrutacja na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej - na zastępstwo w Wydziale Finansowo-Księgowym Starostwa Powiatowego w Gryfinie
Rekrutacja na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej - na zastępstwo w Wydziale Finansowo-Księgowym Starostwa Powiatowego w Gryfinie
Starosta Gryfiński poszukuje kandydatów na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej w Wydziale Finansowo-Księgowym (zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo)
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, lub podyplomowe ekonomiczne
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- doświadczenie w pracy w księgowości,
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej, finansów publicznych oraz Kodeksu cywilnego,
- sumienność, sprawność, bezstronność, samodzielność, umiejętność komunikacji pisemnej, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, umiejętność dobrej organizacji pracy, odporność na stres.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- sprawdzanie zgodności merytorycznej i formalno - rachunkowej jednostkowych sprawozdań budżetowych i sprawozdań finansowych jednostek organizacyjnych,
- analiza i ocena sprawozdań jednostkowych pod względem ich kompletności, zawartości, prawidłowości i rzetelności,
- sporządzanie zbiorczych i łącznych sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań z operacji finansowych powiatu, określonych przepisami prawa,
- prowadzenie ksiąg rachunkowych budżetu - organu finansowego, w tym roczne zamknięcie ksiąg rachunkowych,
- sporządzanie sprawozdania finansowego (bilansu) z wykonania budżetu powiatu,
- sporządzanie wieloletniej prognozy finansowej powiatu,
- sporządzanie okresowych informacji o wysokości zrealizowanych dochodów jednostki samorządu terytorialnego,
- sporządzanie sprawozdań z dokonanych umorzeń zgodnie z uchwałą Rady
WYMAGANE DOKUMENTY:
- list motywacyjny,
- życiorys,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby rekrutacji na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej - na zastępstwo w Wydziale Finansowo - Księgowym,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
- kopie opinii z zakładów pracy.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
- Dokumenty należy składać do dnia 18 sierpnia 2011 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie na adres:
Starostwo Powiatowe w Gryfinie,
ul. Sprzymierzonych 4,
74-100 Gryfino
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Rekrutacja na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej - na zastępstwo w Wydziale Finansowo-Księgowym".
Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozmowy kwalifikacyjnej.
Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
data opublikowania: 2011-08-08 13:20:34
data ostatniej aktualizacji: 2011-08-08 13:20:34
Strona odwiedzona 1768 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki