Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Nabór na stanowisko ds. obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego z obowiązkami pracownika na stanowisku ds. kancelaryjnych w Biurze Ochrony Informacji Niejawnych
Nabór na stanowisko ds. obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego z obowiązkami pracownika na stanowisku ds. kancelaryjnych w Biurze Ochrony Informacji Niejawnych
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1/2012
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74-100 GRYFINO
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko ds. obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego z obowiązkami pracownika na stanowisku ds. kancelaryjnych w Biurze Ochrony Informacji Niejawnych
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie wyższe w zakresie bezpieczeństwa publicznego, zarządzania kryzysowego lub wojskowe
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- WYMAGANIA DODATKOWE:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do prac z dokumentami niejawnymi,
- znajomość przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o ochronie informacji niejawnych, rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin, ustawy o samorządzie powiatowym,
- znajomość języka niemieckiego w stopniu podstawowym,
- umiejętność biegłej obsługi programów Word i Excel, znajomość systemu Windows,
- umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego,
- umiejętność opracowywania planów, kierowania ich realizacją oraz koordynowania działań różnych ogniw i podmiotów,
- umiejętność właściwej hierarchizacji zadań,
- umiejętność pracy w zespole,
- operatywność, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność, inicjatywa.
- ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- kierowanie opracowaniem, aktualizacją oraz realizacją planu obrony cywilnej powiatu,
- gromadzenie informacji o istotnych zagrożeniach oraz środkach ich zapobiegania i przeciwdziałania,
- współpraca z urzędami, instytucjami i podmiotami gospodarczymi biorącymi udział w przedsięwzięciach związanych z obroną cywilną na terenie powiatu,
- opracowywanie propozycji do rocznego planu działania w zakresie obrony cywilnej,
- sporządzanie sprawozdań dotyczących obrony cywilnej,
- prowadzenie szkolenia w zakresie obrony cywilnej,
- opracowywanie i aktualizowanie banku danych wydziału,
- prowadzenie magazynu obrony cywilnej,
- zastępowanie inspektora ds. ochrony przed powodzią i spraw obronnych,
- prowadzenie spraw kancelaryjnych z dokumentami niejawnymi o klauzuli tajności "Zastrzeżone".
- INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:
Miejsce pracy: Praca w budynku urzędu i poza nim. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp, budynek wyposażony w podjazd i windę.
Stanowisko pracy: Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa i konserwacja sprzętu w magazynie obrony cywilnej znajdującym się w piwnicy. Szkolenie oraz kierowanie powiatowymi formacjami obrony cywilnej w terenie. Całodobowe dyżury w sytuacji uruchomienia Stałego Dyżuru Starosty lub rozwinięcia Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego.
- WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- WYMAGANE DOKUMENTY:
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
- kopie opinii z zakładów pracy.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy składać do dnia 24 stycznia 2012 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
Starostwo Powiatowe w Gryfinie,
ul. Sprzymierzonych 4,
74-100 Gryfino
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Nabór Nr 1/2012 na stanowisko ds. obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego z obowiązkami pracownika na stanowisku ds. kancelaryjnych w Biurze Ochrony Informacji Niejawnych".
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 06 lutego 2012 r.
data opublikowania: 2012-01-13 15:22:24
data ostatniej aktualizacji: 2012-02-02 08:28:49
Strona odwiedzona 8885 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki