Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Nabór na stanowisko ds. nadzoru nad stowarzyszeniami, współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji powiatu w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki
Nabór na stanowisko ds. nadzoru nad stowarzyszeniami, współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji powiatu w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2/2013
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74 - 100 GRYFINO
Starosta Gryfiński ogłasza nabór
na stanowisko ds. nadzoru nad stowarzyszeniami, współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji powiatu w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie wyższe - kierunek (specjalizacja): prawo, administracja, socjologia, ekonomia albo politologia,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- WYMAGANIA DODATKOWE:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów ustawy Prawo o stowarzyszeniach, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o samorządzie powiatowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych,
- umiejętność biegłej obsługi komputera: pakiet MS Office,
- umiejętność planowania i organizowania pracy,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
- sumienność, sprawność, bezstronność, postawa etyczna, komunikatywność.
- ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- wykonywanie zadań z zakresu sprawowania nadzoru nad działalnością stowarzyszeń,
- koordynowanie współpracy z organizacjami pozarządowymi w ramach programu współpracy powiatu z organizacjami pozarządowymi, w tym m in. zlecanie organizacjom pozarządowym oraz podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie realizacji zadań publicznych,
- nadzór nad fundacjami ze względu na siedzibę fundacji,
- prowadzenie spraw z zakresu promocji powiatu,
- realizacja zadań związanych z projektami unijnymi,
- sporządzanie stosownych informacji oraz sprawozdań,
- przygotowywanie projektów zarządzeń Starosty, uchwał Zarządu i Rady Powiatu w zakresie prowadzonych spraw,
- planowanie środków finansowych związanych z realizacją powierzonych zadań,
- przestrzeganie przepisów prawnych określających zasady i tryb dokonywania wydatków.
- INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:
Miejsce pracy: Praca w budynku urzędu i poza nim. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp, budynek wyposażony w podjazd i windę.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą interesanta, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza nim. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych. Praca w terenie.
- WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- WYMAGANE DOKUMENTY:
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
- kopie opinii z zakładów pracy.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy składać do dnia 14 czerwca 2013 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
Starostwo Powiatowe w Gryfinie,
ul. Sprzymierzonych 4,
74 - 100 Gryfino
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Nabór Nr 2/2013 na stanowisko ds. nadzoru nad stowarzyszeniami, współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji powiatu w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki".
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 28 czerwca 2013 r.
data opublikowania: 2013-05-29 13:57:12
data ostatniej aktualizacji: 2013-06-27 10:46:43
Strona odwiedzona 2661 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Agnieszka Turek
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga