Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie powiatu gryfińskiego
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie powiatu gryfińskiego w niżej wymienionych gminach: zadanie I - gmina Stare Czarnowo, zadanie II - gmina Gryfino, zadanie III - gminy: Banie i Widuchowa".
DANE O OFERTACH:
W wymaganym terminie wpłynęły - 3 oferty.
Liczba odrzuconych ofert: - 0
Łączna kwota przeznaczona (planowana) na realizację zadania brutto - 241.149,42zł;
w tym: rok 2014 - 14.340,24 zł; rok 2015 - 226.800,00 zł;
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 09.10.2014r. zatwierdził przetarg i wyłonił Wykonawców na poszczególne zadania:
- Nr I - gmina: Stare Czarnowo, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 1, Usługi Budowlane Ambroziak Jan Gardno, ul.Niepodległości 2/2, 74-100 Gryfino, za kwotę brutto 89.890,56 zł (słownie: osiemdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt 56/100 zł;
- Nr II - gmina: Gryfino, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 2, Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych - ul.Szczecińska 5, 74-100 Gryfino, za kwotę brutto 70.722,72 zł. (słownie: siedemdziesiąt tysięcy siedemset dwadzieścia dwa 72/100 zł.);
- Nr III - gminy: Banie i Widuchowa, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 3, Spółdzielni Usług Rolnych "ROL - BUD", ul.Ceglana 8, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, za kwotę brutto 78.984,72 zł. (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt cztery 72/100 zł.)
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Zestawienie złożonych ofert przedstawia tabela poniżej:
Numer oferty | Nazwa oferenta | Zadanie I w złotych | Zadanie II w złotych | Zadanie III w złotych |
1 | Usługi Budowlane Ambroziak Jan Gardno, ul.Niepodległości 2/2, 74-100 Gryfino. | 89.890,56 zł | - | - |
2 | Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych - ul.Szczecińska 5, 74-100 Gryfino. | - | 70.722,72 zł | 80.857,44 zł |
3 | Spółdzielni Usług Rolnych "ROL - BUD", ul.Ceglana 8, 74-510 Trzcińsko-Zdrój. | - | - | 78.984,72 zł |
*czcionką wytłuszczoną zaznaczono oferty najkorzystniejsze na poszczególne zadania.
Łączna kwota wydatków w latach 2014 - 2015 na zimowe utrzymanie dróg powiatowych wyniesie brutto - 239.598,00 zł w tym: rok 2014 - 14.340,24 zł; rok 2015 - 225.257,76 zł;
Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.
Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcami zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie powiatu gryfińskiego w niżej wymienionych gminach: zadanie I - gmina Stare Czarnowo, zadanie II - gmina Gryfino, zadanie III - gminy: Banie i Widuchowa zostanie zawarta po 15 października 2014r.
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie powiatu gryfińskiego
ZARZĄD POWIATU W GRYFINIE
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
"Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie powiatu gryfińskiego w niżej wymienionych gminach:
zadanie I - gmina Stare Czarnowo;
zadanie II - gmina Gryfino,
zadanie III - gminy: Banie i Widuchowa"
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
- RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie powiatu gryfińskiego w niżej wymienionych gminach: zadanie I - gmina Stare Czarnowo, zadanie II - gmina Gryfino, zadanie III - gminy: Banie i Widuchowa".
- Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie powiatu gryfińskiego w niżej wymienionych gminach: zadanie I - gmina Stare Czarnowo o długości 48,2 km, zadanie II - gmina Gryfino o długości 71,9 km, zadanie III - gminy: Banie i Widuchowa o długości łącznej 76,1 km.
Zakres robót obejmuje:
- Likwidację śliskości poprzez:
- posypywanie jezdni mieszanką piasek-sól 5:1 z wydatkiem jednostkowym umożliwiającym, jak najszybsze złagodzenie śliskości,
- posypywanie będzie się odbywać przy użyciu mieszanki w obrębie skrzyżowań, na zatokach autobusowych, na łukach poziomych i pionowych, w miejscach szczególnie niebezpiecznych,
- Odśnieżanie dróg za pomocą pługów odśnieżających lub sprzętu ciężkiego
- Utrzymanie stałej przejezdności powierzonych do utrzymania zimowego dróg i chodników.
Materiał do zimowego utrzymania dróg (piasek, sól) zapewnia Zamawiający.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 7, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 8.
- Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6 oraz 90.21.30.00-3
- Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak na każde zadanie odrębnie.
- Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
- CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31 marca 2015r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
- WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).), na każde zadanie odrębnie - w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą tj. w:
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- gwarancjach bankowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
Wadium zostanie uznane za wniesione jeżeli wpłynie na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert.
- ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
analiza dowodów dotyczących wykonania lub wykonywania usług związanych z utrzymaniem zimowym na drogach publicznych stanowiących przedmiot zamówienia:
- zrealizowanie lub realizacja przez oferentów minimum 2 umów o wartości nie mniej niż 100.000 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- Potencjał techniczny
analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie potencjałem technicznym w postaci:
- rozsypywarki materiału sypkiego (co najmniej 1 szt. na jedną gminę) z tym, że rozsypywarki mają być zamontowane na pojazdach samochodowych, nie dopuszcza się na tych zadaniach użycia rozsypywarek ciąganych przez ciągniki;
- nośnika pługów średnich - pojazd samochodowy lub ciągnik rolniczy (co najmniej 1 szt. na jedną gminę);
- zestaw sprzętu ciężkiego do odśnieżania;
na każde zadanie odrębnie.
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych i również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykazu narzędzi (sprzętu), wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
- INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
- Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
- INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5).
Wykonawca składa wraz z ofertą:
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
- polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
- KRYTERIA OCENY OFERT: cena - 100%.
- CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
- ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
- Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy):
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
- inne niż wskazane w ust. a-f okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego, np. zastosowanie innych sposobów wykonania zamówienia bez zmiany wysokości wynagrodzenia,
- aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia,
- zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron,
- zmiana stawki podatku VAT.
- zmiany polegające na dopuszczeniu do wykonania zamówienia podwykonawcy proponowanego do wykonania usługi, po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego i spełnieniu wymagań specyfikacji dotyczących wykonania wskazanego zakresu usług przez podwykonawców.
- Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu).
- INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 103, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
- Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19 września 2014r. do godz. 10,00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
- Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
- Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 294208 - 2014 oraz na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 4 września 2014 r.
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. Nr 907, ze zmianami) Zamawiający wprowadza następujące zmiany:
- w Części VI SIWZ pkt 1 otrzymuje nowe brzmienie:
"Zamawiający żąda wskazania w ofercie którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy".
- w Części VI SIWZ pkt 3 otrzymuje nowe brzmienie:
"Umowę z Podwykonawcą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem Umowy".
- w Części X SIWZ, pkt 3 lit a otrzymuje nowe następujące brzmienie:
"rozsypywarki materiału sypkiego (co najmniej 1 szt. na jedną gminę) z tym, rozsypywarki zamontowane na pojazdach samochodowych. Dopuszcza się użycia rozsypywarek ciąganych przez ciągniki wyłącznie na drogach o nawierzchni brukowcowej i gruntowej".
- w Części XI SIWZ, pkt 1.8 lit a otrzymuje nowe następujące brzmienie:
"rozsypywarki materiału sypkiego (co najmniej 1 szt. na jedną gminę) z tym, rozsypywarki zamontowane na pojazdach samochodowych. Dopuszcza się użycia rozsypywarek ciąganych przez ciągniki wyłącznie na drogach o nawierzchni brukowcowej i gruntowej".
- w projekcie umowy (załącznik Nr 4 do SIWZ) skreśla się §1 lit. c i d.
- w projekcie umowy (załącznik Nr 4 do SIWZ) §3 ust. 2 otrzymuje nowe następujące brzmienie:
"Zamawiający zobowiązuje się płacić Wykonawcy ryczałt miesięczny za gotowość w okresie od 01.12.2014 r. do 31.03.2015 r. w wysokości 0,5% wartości całego zadania".
- w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik Nr 7 zadanie I) pkt 4.3 lit. b otrzymuje nowe następujące brzmienie:
"b) posypywanie odbywać będzie się przy użyciu piaskarek (rozsypywarek) zamontowanych na pojazdach samochodowych:
- w obrębie skrzyżowań, na zatokach autobusowych
- na łukach poziomych i pionowych
- w miejscach szczególnie niebezpiecznych
Dopuszcza się użycia rozsypywarek ciąganych przez ciągniki wyłącznie na drogach o nawierzchni brukowcowej i gruntowej".
- w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik Nr 7 zadanie I) pkt 7.3 otrzymuje nowe następujące brzmienie:
"W okresie od 01.12.2014 r. do 31.03.2015 r. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy dodatkowo ryczałt miesięczny za gotowość, stanowiący 0,5% wartości całego zadania".
- w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik Nr 7 zadanie II) pkt 4.3 lit. b otrzymuje nowe następujące brzmienie:
"b) posypywanie odbywać będzie się przy użyciu piaskarek (rozsypywarek) zamontowanych na pojazdach samochodowych:
- w obrębie skrzyżowań, na zatokach autobusowych
- na łukach poziomych i pionowych
- w miejscach szczególnie niebezpiecznych
Dopuszcza się użycia rozsypywarek ciąganych przez ciągniki wyłącznie na drogach o nawierzchni brukowcowej i gruntowej".
- w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik Nr 7 zadanie II) pkt 7.3 otrzymuje nowe następujące brzmienie:
"W okresie od 01.12.2014 r. do 31.03.2015 r. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy dodatkowo ryczałt miesięczny za gotowość, stanowiący 0,5% wartości całego zadania".
- w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik Nr 7 zadanie II) pkt 8 otrzymuje nowe następujące brzmienie:
"Zamawiający informuje, że posiada plac składowy z mieszanką do zimowego utrzymania dróg w Gryfinie na ul. Targowej. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca nieodpłatnie przewiezie materiał na własny plac składowy i zobowiązuje się do jego przechowywania i zabezpieczenia na okres do 30.11.2015 r."
- w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik Nr 7 zadanie III) pkt 4.3 lit. b otrzymuje nowe następujące brzmienie:
"b) posypywanie odbywać będzie się przy użyciu piaskarek (rozsypywarek) zamontowanych na pojazdach samochodowych:
- w obrębie skrzyżowań, na zatokach autobusowych
- na łukach poziomych i pionowych
- w miejscach szczególnie niebezpiecznych
Dopuszcza się użycia rozsypywarek ciąganych przez ciągniki wyłącznie na drogach o nawierzchni brukowcowej i gruntowej".
- w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik Nr 7 zadanie III) pkt 7.3 otrzymuje nowe następujące brzmienie:
"W okresie od 01.12.2014 r. do 31.03.2015 r. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy dodatkowo ryczałt miesięczny za gotowość, stanowiący 0,5% wartości całego zadania".
- w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik Nr 7 zadanie III) pkt 8 otrzymuje nowe następujące brzmienie:
"Zamawiający informuje, że posiada plac składowy z mieszanką do zimowego utrzymania dróg w Gryfinie na ul. Targowej. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca nieodpłatnie przewiezie materiał na własny plac składowy i zobowiązuje się do jego przechowywania i zabezpieczenia na okres do 30.11.2015 r."
data opublikowania: 2014-09-04 12:43:21
data ostatniej aktualizacji: 2014-10-09 12:56:11
Strona odwiedzona 1718 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga