Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Nabór na stanowisko ds. wydawania uprawnień do kierowania pojazdami w Wydziale Komunikacji i Transportu
OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 5/2016
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4, 74 - 100 GRYFINO
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko
ds. wydawania uprawnień do kierowania pojazdami w Wydziale Komunikacji i Transportu
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie wyższe,
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- WYMAGANIA DODATKOWE
- preferowana specjalność - prawo, administracja, ekonomia, komunikacja, transport
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność biegłej obsługi komputera,
- znajomość przepisów z zakresu ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2016 r. poz. 627), ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012 poz. 1137 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz.U. z 2016 r. poz. 231), Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie powiatowym,
- umiejętność planowania i organizowania pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- sumienność, sprawność, bezstronność, komunikatywność, kultura osobista w kontaktach z klientami urzędu, postawa etyczna, odporność na stres.
- ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- obsługa systemu KIEROWCA,
- wydawanie zaświadczeń potwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami,
- wydawanie profilu kandydata na kierowcę,
- wydawanie praw jazdy i wtórników praw jazdy,
- wydawanie pozwoleń do kierowania tramwajem,
- wydawanie decyzji o cofnięciu i przywróceniu uprawnień do kierowania pojazdami, o zatrzymaniu i zwrocie uprawnień do kierowania pojazdami, o skierowaniu kierowcy na badania lekarskie, o skierowaniu kierowcy na badania psychologiczne w zakresie psychologii transportu, o skierowaniu kierowcy na kontrolne sprawdzenie kwalifikacji w formie egzaminu państwowego,
- obsługa systemu POJAZD,
- rejestracja pojazdów, wydawanie dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, tablic rejestracyjnych tymczasowych i nalepek legalizacyjnych na tablice tymczasowe,
- przyjmowanie zawiadomień o zbyciu pojazdów zarejestrowanych,
- wyrejestrowywanie pojazdów,
- składanie zamówień do Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych oraz odbieranie i przygotowywanie przesyłek do Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych,
- przechowywanie i zabezpieczanie akt spraw i innych dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.
- INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU
Miejsce pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza nim. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp, budynek wyposażony w podjazd i windę.
Stanowisko pracy: Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych.
- WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- WYMAGANE DOKUMENTY
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru na stanowisko przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
- kopie opinii z zakładów pracy.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy składać do dnia 18 października 2016 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
Starostwo Powiatowe w Gryfinie,
ul. Sprzymierzonych 4,
74 - 100 Gryfino
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Nabór Nr 5/2016 na stanowisko ds. wydawania uprawnień do kierowania pojazdami w Wydziale Komunikacji i Transportu".
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 31 października 2016 r.
data opublikowania: 2016-10-04 10:10:50
data ostatniej aktualizacji: 2016-11-02 15:40:35
Strona odwiedzona 3812 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga