Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Nabór na stanowisko ds. regulowania prawa własności w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego
OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 3/2017
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4, 74 - 100 GRYFINO
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko
ds. regulowania prawa własności
w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie wyższe,
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- WYMAGANIA DODATKOWE
- preferowana specjalność - prawo, administracja, ekonomia,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność biegłej obsługi komputera,
- znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 2147 ze zm.),
- ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 814 ze zm.) w części dotyczącej przywracania gruntów rolnikom, którzy przekazali gospodarstwo rolne na rzecz państwa w zamian za rentę lub emeryturę,
- ustawy z dnia 24 lutego 1986 r. o zmianie ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników indywidualnych i członków ich rodzin oraz o zmianie ustawy o podatku rolnym (Dz. U. nr 10, poz. 53 ze zm.) - w zakresie dotyczącym przywracania gruntów pod budynkami rolnikom, którzy przekazali gospodarstwo rolne na rzecz państwa w zamian za rentę lub emeryturę,
- ustawy z dnia 10 maja 1990 r. przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 31 poz. 131 ze zm.) - w zakresie dotyczącym przekazywania na rzecz gmin nieruchomości podlegających komunalizacji,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.)
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 814 ze zm.),
- umiejętność planowania i organizowania pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- sumienność, sprawność, bezstronność, komunikatywność, pozytywne podejście do interesanta, postawa etyczna, odporność na stres.
- ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- przywracanie gruntu pod budynkami osobom będącym właścicielami budynków lub ich zstępnym,
- przywracanie działek dożywotnich osobom, które przekazały gospodarstwo rolne na rzecz Państwa w zamian za emerytury lub renty oraz ich zstępnym,
- prowadzenie spraw związanych z zakładaniem i regulowaniem Ksiąg Wieczystych dla nieruchomości stanowiących własność Powiatu Gryfińskiego i Skarbu Państwa,
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zakładania ksiąg wieczystych,
- składanie wniosków o założenie ksiąg wieczystych do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Gryfinie,
- przygotowywanie wniosków o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa i Powiatu Gryfińskiego,
- prowadzenie spraw związanych z nieruchomościami Skarbu Państwa, podlegającymi komunalizacji na rzecz gmin,
- przygotowywanie projektów pism do Wojewody o komunalizację z urzędu,
- przygotowywanie sprawozdań w zakresie zakładania Ksiąg Wieczystych.
- INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU
Miejsce pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza nim. Pomieszczenie biurowe znajduje się na II piętrze budynku, w którym nie ma windy oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Stanowisko pracy: Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych.
- WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- WYMAGANE DOKUMENTY
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru na stanowisko przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
- kopie opinii z zakładów pracy.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy składać do dnia 18 maja 2017 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
Starostwo Powiatowe w Gryfinie,
ul. Sprzymierzonych 4,
74 - 100 Gryfino
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Nabór Nr 3/2017 na stanowisko ds. regulowania prawa własności
w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego"
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 31 maja 2017 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
data opublikowania: 2017-05-05 14:36:57
data ostatniej aktualizacji: 2017-05-31 13:46:17
Strona odwiedzona 3832 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga