Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Nabór na stanowisko Dyrektora PCPR w Gryfinie
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W GRYFINIE
74-100 GRYFINO, UL. ŁUŻYCKA 91
Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza nabór na stanowisko Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie wyższe,
- specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
- co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość w szczególności przepisów: ustawy o pomocy społecznej, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, Prawa zamówień publicznych, Kodeksu pracy,
- znajomość specyfiki działania powiatowego centrum pomocy rodzinie,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy i kierowania pracą w zespole, odporność na stres, umiejętność łagodzenia sytuacji konfliktowych.
- ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- organizowanie pracy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie i reprezentowanie jednostki na zewnątrz,
- prowadzenie polityki kadrowej,
- wydawanie decyzji administracyjnych w imieniu Starosty,
- ustalanie planów działania jednostki,
- zarządzanie mieniem jednostki,
- odpowiedzialność za opracowanie projektu planu finansowego jednostki,
- realizacja przyjętego planu finansowego jednostki oraz sporządzanie sprawozdań z wykonania planu,
- przestrzeganie zasad dyscypliny budżetowej,
- współpraca z innymi jednostkami i osobami prawnymi w zakresie zadań Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie.
- INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU
Miejsce pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza nim. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp, budynek wyposażony w podjazd.
Stanowisko pracy: Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych.
- WYMAGANE DOKUMENTY
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz wymaganą specjalizację,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- oświadczenie o braku skazania zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Zarząd Powiatu w Gryfinie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych na potrzeby naboru,
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
- kopie ewentualnych poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
- kopie ewentualnych opinii z zakładów pracy.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy składać do dnia 16 kwietnia 2018 r. w Starostwie Powiatowym w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
Starostwo Powiatowe w Gryfinie
ul. Sprzymierzonych 4
74 - 100 Gryfino
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Nabór na stanowisko dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie".
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
STAROSTA GRYFIŃSKI
Wojciech Konarski
data opublikowania: 2018-04-05 12:00:21
data ostatniej aktualizacji: 2018-04-30 10:25:09
Strona odwiedzona 2955 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Agnieszka Turek
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga