Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Nabór na stanowisko ds. ochrony przyrody, leśnictwa, łowiectwa, rolnictwa i rybactwa w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko ds. ochrony przyrody, leśnictwa, łowiectwa, rolnictwa i rybactwa w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie wyższe,
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- WYMAGANIA DODATKOWE
- preferowana specjalność - ochrona środowiska, inżynieria środowiska lub podobne,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność biegłej obsługi komputera,
- znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 799 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 142 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 788 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2117 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1295 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 652 z późn. zm.)
- ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 z późn.zm.),
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.),
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1868 ze zm.),
- umiejętność planowania i organizowania pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- sumienność, sprawność, bezstronność, komunikatywność, samodzielność, kultura osobista w kontaktach z klientami urzędu, postawa etyczna, odporność na stres.
- ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- realizacja ustawowych zadań z zakresu ochrony przyrody poprzez:
- prowadzenie rejestru zwierząt podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej i w związku z tym przyjmowanie wniosków o dokonanie stosownego wpisu lub skreślenia z rejestru z chwila wejścia w posiadanie lub wyzbycie się zwierzęcia,
- prowadzenie spraw związanych z ochroną terenów zieleni i zadrzewień i w związku z tym zezwalanie na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości będących własnością gminy,
- realizacja ustawowych zadań z zakresu leśnictwa poprzez:
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką leśną,
- prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa,
- prowadzenie spraw związanych z cechowaniem drewna pozyskanego w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa, z uznawaniem lasu za ochronny oraz z planami urządzania lasu,
- realizacja ustawowych zadań z zakresu łowiectwa poprzez:
- prowadzenie spraw związanych z zezwalaniem na hodowanie chartów rasowych lub ich mieszańców,
- prowadzenie spraw związanych z naliczaniem czynszów dzierżawnych dla kół łowieckich,
- prowadzenie spraw związanych z wydzierżawianiem obwodów łowieckich polnych,
- prowadzenie spraw związanych z wydawanie decyzji o odłowie lub odstrzale redukcyjnym zwierzyny,
- realizacja ustawowych zadań z zakresu rybactwa śródlądowego, rejestracja sprzętu pływającego służącego do połowu ryb, wydawanie kart wędkarskich i kart łowiectwa podwodnego oraz prowadzenie spraw związanych ze Społeczną Strażą Rybacką,
- zgodne z prawem prowadzenie postępowań administracyjnych oraz terminowe załatwianie spraw należących do właściwości wydziału,
- przeprowadzanie wizji lokalnych w związku z prowadzonymi postępowaniami.
- INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU
Miejsce pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza nim oraz koniecznością wizji lokalnych w terenie. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp, budynek wyposażony w podjazd i windę.
Stanowisko pracy: Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych.
- WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- WYMAGANE DOKUMENTY
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru na stanowisko przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
- kopie opinii z zakładów pracy.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy składać do dnia 22 czerwca 2018 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
Starostwo Powiatowe w Gryfinie,
ul. Sprzymierzonych 4,
74 - 100 Gryfino
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Nabór Nr 5/2018 na stanowisko ds. ochrony przyrody, leśnictwa,
łowiectwa, rolnictwa i rybactwa
w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa".
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 6 lipca 2018 r.
Starosta Gryfiński informuje, że rozstrzygnięcie naboru nr 5/2018 na stanowisko ds. ochrony przyrody, leśnictwa, łowiectwa, rolnictwa i rybactwa w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Gryfinie nastąpi do dnia 31 lipca 2018 r.
data opublikowania: 2018-06-08 15:10:54
data ostatniej aktualizacji: 2018-07-30 09:49:33
Strona odwiedzona 3776 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki