Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Remont pokrycia dachu sali gimnastycznej przy ZSP w Chojnie
Gryfino, dnia 7 września 2020 r.
RI.272.1.7.2020.SD
Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie
pn.: "Remont pokrycia dachu sali gimnastycznej przy ZSP w Chojnie"
Powiat Gryfiński reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Gryfinie z siedzibą przy ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino zaprasza do złożenia oferty na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz poniższych informacji:
- Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachu sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chojnie przy ul. Dworcowej 3.
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji zawiera: przedmiar stanowiący zał. nr 2, opis materiałowy stanowiący załącznik nr 3, oraz wzór umowy stanowiący zał. nr 4 do niniejszego zaproszenia.
- Dla właściwego przygotowania oferty Zamawiający zaleca zapoznanie się z warunkami lokalnymi realizacji przedmiotu zamówienia (wizja lokalna) po uprzednim kontakcie zgodnie z pkt.7 niniejszego zaproszenia.
- W przypadku gdy Wykonawca w wyniku prowadzonej działalności jest wytwórcą odpadów innych niż odpady komunalne, jest zobowiązany do rejestracji w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO).
- Termin realizacji zamówienia:
1 miesiąc od daty przekazania placu budowy.
- Kryterium oceny ofert: cena 100 %
- Termin i sposób płatności:
Płatność przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury, do której należy dołączyć kopie protokołu zdawczo-odbiorczego wykonania przedmiotu zamówienia, podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
- Opis sposobu przygotowania oferty.
Na ofertę składa się wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem z załącznika nr 1 do niniejszego zaproszenia. Do oferty należy załączyć co najmniej:
- odpowiedni do formy prawnej dokument z rejestru przedsiębiorców, tj. odpis z KRS lub CEIDG Wykonawcy składającego ofertę.
- Kosztorys ofertowy (uproszczony lub szczegółowy)
- Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami w przedmiotowej sprawie jest Z-ca Naczelnika Wydziału Remontów i Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Gryfinie Pan Marcin Wypchło tel. 91/40 45 000 wew. 249.
Pytania można również kierować na adres: przetargi@gryfino.powiat.pl
- Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18.09.2020 r. do godz. 12:00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, w Kancelarii Ogólnej, pok. 11. Ofertę przesłaną pocztą bądź kurierem uważa się za złożoną w terminie, jeśli znajdzie się w siedzibie Zamawiającego do terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza składanie oferty również w postaci elektronicznej w formie dokumentów podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź w formie skanu podpisanej oferty na adres e-mail: przetargi@gryfino.powiat.pl.
- Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych) DZ.Urz.UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 dalej RODO, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Starosta Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
- dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
telefon: 91 40 45 000 wew. 215
e-mail: iod@gryfino.powiat.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 li. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie "Remont pokrycia dachu sali gimnastycznej przy ZSP w Chojnie",
- w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt 3), dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być:
- podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
- podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ze przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Gwarancja i rękojmia
- Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane prace budowlane na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót. Termin rękojmi za wady jest tożsamy z okresem gwarancji.
- Szczegółowe postanowienia w zakresie gwarancji i rękojmi zawarte są we wzorze umowy.
- Inne postanowienia
- Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty nie będzie możliwy z uwagi na fakt, że dwóch lub więcej Wykonawców złożyło oferty o takiej samej cenie, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami lub zaprosi do złożenia ofert dodatkowych.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.
W załączeniu:
- formularz ofertowy - zał. nr 1

- przedmiar robót - zał. nr 2

- opis materiałowy - zał. nr 3

- wzór umowy - zał. nr 4

Gryfino, dnia 22 września 2020 r.
Informujemy, że w postępowaniu znak RI.272.1.7.2020.SD pn. "Remont pokrycia dachu sali gimnastycznej przy ZSP w Chojnie" w terminie na składanie ofert wpłynęły 4 oferty, zgodnie z zestawieniem w poniższej tabeli:
Lp. | Składający ofertę | Cena brutto za realizacje zamówienia [zł] |
1 | PB FORTISGRYF Sp. z o.o., Steklno 37 L, 74-100 Gryfino | 99.140,95 |
2 | PW AB Grzegorz Biel, ul. Łużycka 87, 74-100 Gryfino | 116.641,75 |
3 | PW IRFAR Sebastian Faryniarz, 71-694 Szczecin, ul. Żurawia 20 | 105.827,39 |
4 | KRULAN Łukasz Kruszyński, Troszyn 44/7, 74-505 Mieszkowice | 97.938,26 |
data opublikowania: 2020-09-09 11:41:01
data ostatniej aktualizacji: 2020-09-22 15:13:04
Strona odwiedzona 1605 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Marcin Wypchło
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga