Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa zespołu budynków, zagospodarowanie terenów rekreacyjnych i sportowych, segregacja układu komunikacji kołowej i pieszej oraz odrestaurowanie murów obronnych w SOSW w Chojnie - I etap
OGŁOSZENIE O PRZETARGU OGRANICZONYM NA: Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa zespołu budynków, zagospodarowanie terenów rekreacyjnych i sportowych, segregacja układu komunikacji kołowej i pieszej oraz odrestaurowanie murów obronnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Chojnie - I etap.
- Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
(kod CPV: 45.20.00.00-9, 45.26.27.00-8,45.26.28.00-9,45.40.00.00-1)
Przebudowę, rozbudowę nadbudowę zespołu budynków:
Budynek nr 1- modernizację istniejącego internatu szkoły z dostosowaniem obiektu do zmiany funkcji na Dom Dziecka
Budynek nr 2- rozbiórkę istniejącego internatu oraz odbudowa obiektu wg projektu budowlanego mająca na celu dostosowanie do istniejącej zabudowy
Cały kompleks, w którym znajdują się oba budynku jest pod ochroną konserwatorską.
2.1. Zakres robót:
- roboty rozbiórkowe / rozbiórka jednego z budynków w całości/
- roboty ziemne
- roboty fundamentowe
- roboty murarskie
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty ciesielskie i dekarskie
- wykonanie podłóg i posadzek
- wykonanie okładzin ściennych i podłogowych
- roboty tynkarskie
- roboty malarskie
- roboty elewacyjne , w tym docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką -mokrą
- roboty elektryczne /instalacje wewnętrzne/
- roboty instalacji p-poż
- roboty sanitarne / c.o, c.w.u, wod-kan /
- przyłącza sanitarne i elektryczne
2.2. Gwarancja.
Wykonawca udzieli minimum na 5 lat gwarancji na wykonane roboty, od daty odbioru końcowego .
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
- Wymagany termin realizacji zamówienia: 270 dni od daty podpisania umowy.
- Wykonawca będzie związany ofertą 30 dni, licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
- W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający przesłanki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 tejże ustawy oraz spełniający wymogi określone w SIWZ, a w szczególności Wykonawcy, którzy:
- wykażą się doświadczeniem w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 1 robotę o wartości co najmniej 1.000.000 zł, dotyczącą przebudowy, rozbudowy , remontu budynku.
- Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- wniosek o dopuszczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego / formularz dostępny na stronie internetowej Zamawiającego/
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, / formularz dostępny na stronie internetowej Zamawiającego/
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, / formularz dostępny na stronie internetowej Zamawiającego/
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania wniosków)
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania wniosków).
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat ora składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania wniosków).
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
- Oświadczenie, że Wykonawca jest / nie jest zarejestrowanym płatnikiem podatku od towarów i usług VAT/ formularz dostępny na stronie internetowej Zamawiającego/
- wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych o profilu podobnym do przedmiotowego z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy podać min. 1 robotę o wartości co najmniej 1.000.000 zł, dotyczącą przebudowy, rozbudowy , remontu budynku. / formularz dostępny na stronie internetowej Zamawiającego/
- Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie.
- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7 lit d. - f., składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
8.1 dokumenty o których mowa w pkt 8 lit a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 8 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków.
8.2 Jeżeli w kraju pochodzenia lub w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionych w pkt. 8 dokumentów zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy o których mowa w ppkt 8.1 stosuje się odpowiednio.
- Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy.
9.1 Wniosek wspólny składany przez dwie lub więcej firm występujących jako partnerzy powinien spełniać następujące wymagania (Uwaga! Dotyczy to również spółek cywilnych):
- Wniosek wspólny powinien być sporządzony zgodnie z ogłoszeniem oraz zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty wszystkich partnerów (pkt. 7. lit c.- g) (oraz w celu potwierdzenia reprezentacji o ile to nie wynika z innych dokumentów; umowę konsorcjum lub spółki cywilnej)
- wniosek wraz z załącznikami powinien być podpisany przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentacji Wykonawców,
- warunki i dokumenty wymagane przez Zamawiającego w ogłoszeniu muszą być spełnione łącznie, (dokumenty wymienione w pkt.7 lit. a,b oraz lit. h- j,) partnerzy podpisują razem lub podpisuje je upoważniony pełnomocnik)
- pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, on zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informację, korespondencję itp.
9.2 Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
- Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zawierających oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu.
- W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:
- warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz warunek określony w ust. 1 pkt 3 muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- warunki określone w ust. 1 pkt 1 do pkt 2 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają w/w warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali największą ocenę spełnienia udziału w postępowaniu, tj. wykażą się doświadczeniem w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 1 robotę o wartości co najmniej 1.000.000 zł, dotyczącą przebudowy, rozbudowy , remontu budynku.
Zrealizowane prace należy potwierdzić dokumentami (referencjami) wykazującymi że roboty te zostały wykonane należycie.
Znaczenie niniejszego warunku - 100 %.
Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100 pkt) Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu i przedstawi w wykazie największą liczbę robót wskazanych w w/w warunku.
Punkty w odniesieniu do pozostałych Wykonawców zostaną wyliczone ze wzoru:
D = liczba robót/ największa liczba robót x 100. W toku oceny wniosków Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli Wykonawcy osiągną taki sam wynik, wygra ten, który udokumentuje wykonanie robót na większą kwotę.
- jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.
- Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którym wraz z zaproszeniem do złożenia oferty zostanie przesłana SIWZ.
- Zamawiający wymaga wniesienia do oferty wadium wysokości 30.000 zł.
- Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: CENA - 100%.
- Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w budynku Zamawiającego przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej Starostwa w Gryfinie, pok. Nr 11 w terminie do 25.09.2006 r., godz. 1100.
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia nie będzie dostępna na stronie internetowej.
- Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje przeprowadzać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest p. Agnieszka Madejak - Saków, tel. (091) 4045000 wew. 244, 217.
- Druki wniosków, oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego przy składaniu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Gryfińskiego: bip.gryfino.powiat.pl oraz w Starostwie Powiatowym w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 d pok. 102.
- Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych: 08.09.2006 r.
data opublikowania: 2006-09-08 19:30:34
data ostatniej aktualizacji: 2006-09-15 14:50:43
Strona odwiedzona 1153 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga