Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa zespołu budynków, zagospodarowanie terenów rekreacyjnych i sportowych, segregacja układu komunikacji kołowej i pieszej oraz odrestaurowanie murów obronnych w SOSW w Chojnie - I etap
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego z podziałem na dwie części:
Część I: Budynek nr 6- modernizację istniejącego internatu szkoły z dostosowaniem obiektu do zmiany funkcji na Dom Dziecka
została odrzucona oferta:
1.1 Oferta oznaczona nr 2 firmy Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe PROGRES Sp. z o.o. 74-500 Chojna, ul. Szczecińska 1 na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 6 ww. ustawy tj.: "Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli zawiera omyłki rachunkowe , których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny".
UZASADNIENIE
Wykonawca obliczając cenę zastosował stawkę VAT w wysokości 22 %, natomiast roboty budowlane określone w przedmiocie zamówienia dotyczą obiektów sklasyfikowanych w PKOB 1130 tj. "budynków zbiorowego zamieszkania - domy opieki społecznej, internaty i bursy szkolne, domy studenckie, domy dziecka, domy dla bezdomnych oraz budynki mieszkalne na terenie koszar, zakładów karnych i poprawczych, aresztów śledczych", znajdujących się (poz. 20) na "Liście towarów i usług dla których obniża się stawkę podatku do wysokości 7%" (załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług Dz. U. 04. Nr 97, poz. 970 z późn. zm.)
Jednocześnie zawiadamiamy, iż w przedmiotowym postępowaniu została wybrana i zaakceptowana przez Zarząd Powiatu w Gryfinie:
Na część I zamówienia:
Oferta oznaczona nr 1 firmy INEKO Sp. z o.o., ul. 5 Lipca, 70-376 Szczecin z oferowaną ceną w wysokości 1.875.154,18 zł brutto.
Ogłoszenie o przetargu ograniczonym na: Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa zespołu budynków, zagospodarowanie terenów rekreacyjnych i sportowych, segregacja układu komunikacji kołowej i pieszej oraz odrestaurowanie murów obronnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Chojnie - I etap
- Zamawiający: Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4,
74-100 Gryfino
- Tryb zamówienia: przetarg ograniczony.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
(kod CPV: 45.20.00.00-9, 45.26.27.00-8,45.26.28.00-9,45.40.00.00-1)
Przebudowę, rozbudowę nadbudowę zespołu budynków z podziałem na dwie części:
Część I: Budynek nr 6- modernizację istniejącego internatu szkoły z dostosowaniem obiektu do zmiany funkcji na Dom Dziecka
Część II: Budynek nr 2- rozbiórkę istniejącego internatu oraz odbudowa obiektu wg projektu budowlanego mająca na celu dostosowanie do istniejącej zabudowy
Cały kompleks, w którym znajdują się oba budynku jest pod ochroną konserwatorską.
1.1 Zakres robót:
- roboty rozbiórkowe / rozbiórka budynku nr 2 w całości/
- roboty ziemne
- roboty fundamentowe
- roboty murarskie
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty ciesielskie i dekarskie
- wykonanie podłóg i posadzek
- wykonanie okładzin ściennych i podłogowych
- roboty tynkarskie
- roboty malarskie
- roboty elewacyjne , w tym docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką -mokrą
- roboty elektryczne /instalacje wewnętrzne/
- roboty instalacji p-poż
- roboty sanitarne / c.o, c.w.u, wod-kan /
- przyłącza sanitarne i elektryczne
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Wymagany termin realizacji zamówienia:
I część - 180 dni od daty podpisania umowy.
II część - 330 dni od daty podpisania umowy.
- W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy oraz spełniający wymogi określone w SIWZ, a w szczególności Wykonawcy którzy wykażą się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia i wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania wykonali min. 1 robotę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 1.000.000 zł i dotyczyła przebudowy, rozbudowy, remontu budynku.
- Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- Wniosek o dopuszczenie do postępowania,
- Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawionym nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) w postaci:
- odpisu z właściwego rejestru lub
- zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne a w przypadku zaległości w płatnościach zaświadczenie/a, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert,
- Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania robót o profilu podobnym do przedmiotowego z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, podać ilość robót wykonanych w tym okresie o profilu podobnym do przedmiotowego. Należy podać minimum 1 robotę w na kwotę min. 1.000.000 zł każda dotyczącą przebudowy, rozbudowy, remontu budynku,
- Referencje od poprzednich kontrahentów, na rzecz których Wykonawca zrealizował min 1 podobne zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należyta starannością. Referencje muszą dotyczyć robót wymienionych w wykazie,
- Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
- Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (poświadczone kserokopie uprawnień zawodowych) odpowiednio dla danej branży (budowlanej, sanitarnej, elektrycznej)
- uprawnienia zawodowe w formie decyzji,
- aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego dokumentu dopuszczającego Wykonawcę do obrotu prawnego i oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia lub w którym wykonawca ma siedzibę nie wydaje się wymienionych dokumentów, o których mowa w pkt. a - c, zastępuje je się dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia, w którym wykonawca ma siedzibę.
- Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zawierających oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu.
- W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia:
- warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz warunek określony w pkt 1.3 muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- warunki określone w pkt 1.1 do 1.2 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają w/w warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia udziału w postępowaniu, tj. w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania wykonali min. 1 robotę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 1.000.000 zł i dotyczyły przebudowy, rozbudowy, remontu budynku. Zrealizowane prace należy potwierdzić dokumentami (referencjami) wykazującymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
Znaczenie niniejszego warunku - 100 %.
Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100 pkt) Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu i przedstawi w wykazie największą liczbę robót wskazanych w w/w warunku.
Punkty w odniesieniu do pozostałych Wykonawców zostaną wyliczone ze wzoru:
Liczba punktów = liczba robót/ największa liczba robót x 100. W toku oceny wniosków Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli Wykonawcy osiągną taki sam wynik, wygra ten, który udokumentuje wykonanie robót na większą kwotę.
- jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.
- Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 wykonawców.
- Zamawiający wymaga wniesienia wadium. W przypadku złożenia oferty na całość zamówienia należy wnieść wadium wysokości 30.000 zł. W przypadku złożenia oferty na jedną z dwóch części zamówienia należy wnieść wadium wysokości 15.000 zł
- Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
CENA - 100 %
Wybrany zostanie Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę.
- Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w budynku Zamawiającego przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie, pok. Nr 11 w terminie do 05.01.2007 r., godz. 12.00.
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia nie będzie dostępna na stronie internetowej.
- Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje przeprowadzać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest p. Agnieszka Madejak - Saków, tel. 4045000 wew. 244.
- Data wysłania ogłoszenia do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych dnia 21 grudnia 2006 r.
data opublikowania: 2006-12-21 15:17:04
data ostatniej aktualizacji: 2007-02-20 14:56:27
Strona odwiedzona 2389 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Andrzej Krzemiński
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki