Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w PPP w Chojnie
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Chojnie, ul. Dworcowa 1
Na podstawie art.3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych(Dz. U. z 2001 r. Nr. 142. poz.1593 z późniejszymi zmianami), Dyrektor Poradni Pasychologiczno-Pedagogicznej w Chojnie ogłasza nabór na stanowisko pracy Referenta ds. administracyjnych w wymiarze 1/2 etatu.
WYMAGANIA:
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie;
- umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka);
- znajomość przepisów w zakresie: ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.), ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 z późn. zm.), Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1078)
- Umiejętność analizy dokumentów
- zaangażowanie, kreatywność, dokładność,
- umiejętność pracy w zespole
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalajÄ…cy na zatrudnienie na stanowisku referenta,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślne,
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przygotowanie w formie pisemnej i elektronicznej różnych informacji lub dokumentów z zastosowaniem technik komputerowych:
- Przepisywanie opinii i orzeczeń wydawanych na rzecz dzieci i młodzieży,
- wewnętrznych dokumentów poradni opracowanych przez Radę Pedagogiczną lub poszczególnych jej członków.
- Przygotowywanie planów urlopowych,
- Prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych i innych nieobecności w pracy,
- Prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej dotyczÄ…cej majÄ…tku poradni,
- Prowadzenie składnicy akt poradni zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- Ewidencja wynagrodzeń, wydawanie (rejestr) zaświadczeń,
- Sporządzanie list obecności
- Prowadzenie biblioteki poradnianej,
- Godne reprezentowanie placówki w pierwszym kontakcie z klientami poradni lub innymi osobami przychodzącymi do poradni
- Wykonywanie innych poleceń dyrektora placówki
- Wymagane dokumenty
- List motywacyjny i cv
- Przebieg dotychczasowej pracy zawodowej (dotyczy osób, które pracowały)
- Potwierdzone kopie dokumentów stwierdzających kwalifikacje i poziom wykształcenia
- Potwierdzone kserokopie dodatkowych kursów i szkoleń jeśli osoba przystępująca do konkursu je posiada
- Oryginał wypełnionego kwestionariusza osobowego
- Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
- Oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia służby na stanowiskach urzędniczych w instytucjach państwowych
- Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie, oraz że aktualnie nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych
- Termin i miejsce składania wniosków
Wymagane dokumenty aplikacyjne można złożyć osobiście w sekretariacie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Chojnie, ul. Dworcowa 1 lub przesłać pocztą na adres Poradni z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko referenta".
W/w dokumenty należy składać do dnia 14 maja 2007 roku do godziny 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Poradni po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o rozstrzygnięciu naboru do dnia 21 maj 2007 r. Złożone dokumenty zostaną odesłana na pisemny wniosek oferenta.
data opublikowania: 2007-04-23 14:10:15
data ostatniej aktualizacji: 2007-05-17 13:04:42
Strona odwiedzona 4108 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Ewa Król-Butrynowska
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga