Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Zapytanie o cenę na dostawę oleju opałowego

Działając na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29.01.2004r. o zamówieniach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 117.) Dom Pomocy Społecznej w Trzcińsku-Zdroju kieruje zapytanie o cenę (o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30.000 euro) na dostawę oleju opałowego lekkiego odpowiadającego parametrom oleju typu EKOTERM PLUS.

  1. Opis przedmiotu zamówienia.
    1. przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do 65.000 litrów (w skali roku) oleju opałowego lekkiego odpowiadającego parametrom zgodną z charakterystyką jakościową wymaganą polską normą PN-C-96024, a w szczególności:
      • temperatura zapÅ‚onu: nie niższa niż 61ºC,
      • zawartość siarki: nie wiÄ™cej niż 0,2% m/m,
      • wartość opaÅ‚owa: nie niższa niż 42,6 MJ/kg
      • zawartość wody: nie wiÄ™ksza niż 200 mg/kg
      • temperatura pÅ‚yniÄ™cia: nie wyższa niż - 20ºC
    2. wymogi dodatkowe:
      • dowóz na koszt i ryzyko transportem dostawcy na adres zamawiajÄ…cego,
      • pÅ‚atność przelewem na konto oferenta w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury,
      • realizacja dostaw sukcesywnie w ciÄ…gu trwania umowy (projekt umowy - zaÅ‚. nr 4).

  2. Opis sposobu przygotowania ofert.
    1. Oferta winna być sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania o cenę. Cena ma obejmować wszystkie upusty, rabaty, dowóz i inne koszty.
    2. do oferty muszą być dołączone wszystkie dokumenty wymienione w pkt.5
    3. oferenci sporządzą oferty zgodnie z wymogami "Zapytania o cenę". Nie dopuszcza się możliwości składania oferty wariantowej. Alternatywy zawarte w treści oferty spowodują jej odrzucenie.
    4. oferta musi być sporządzona w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem.
    5. oferta wraz załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji oferenta.
    6. upoważnienie do podpisywania ofert musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez oferenta.
    7. wszystkie strony oferty, a także wszelkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany, muszą być parafowane przez osobę podpisująca ofertę.
    8. W przypadku gdy oferent jako załącznik do oferty dołączył kopię jakiegoś dokumentu, powyższa kopia winna być potwierdzona "za zgodność z oryginałem" i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji oferenta.
    9. oferent składa tylko jedną ofertę.
    10. oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    11. oferent zamieszcza ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w wewnętrznej zamkniętej kopercie zaadresowanej na zamawiającego oraz oznaczonej "Oferta na dostawę oleju opałowego nie otwierać przed 19.03.2004 r. godz. 12.00" , koperta zewnętrzna pozbawiona wszelkich oznakowań identyfikacyjnych Oferenta zaadresowana na adres zamawiającego, opisana tak jak wewnętrzna .
    12. oferent może wprowadzić zmiany w złożonej przez siebie ofercie, pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o zmianie przed upływem terminu składania ofert.
    13. oferent nie może wprowadzić do niej zmian po upływie terminu składania ofert.
    14. oferta oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a oferent składając ofertę zastrzegł w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania.

  3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
    1. wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę niewykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
    2. wykonawców, w stosunku, do których otwarto likwidację lub, których upadłość ogłoszono;
    3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
    4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
    5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
    6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
    7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
    8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
    9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
    10. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3.

  4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
    1. wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów;
    2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
    3. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków;
    4. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

  5. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

  6. OfertÄ™ wykonawcy wykluczonego uznaje siÄ™ za odrzuconÄ….

  7. Złożenie oferty.
    Oferty należy składać do dnia 19.03.2004. godz 12.00 w Domu Pomocy Społecznej w Trzcińsku-Zdroju, Aleja Róż 1,74-510 TRZCIŃSKO ZDROJ,

  8. Dokumenty wymagane w ofercie
    1. formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania o cenę)
    2. oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych (załącznik nr 2 do zapytania o cenę)
    3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku spółek cywilnych dodatkowo umowa spółki (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
    4. oświadczenie w sprawie preferencji krajowych (załącznik nr 3 do zapytania o cenę)
    5. oświadczenie oferenta, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne.
    6. oświadczenie, że oferent jest/nie jest zarejestrowanym płatnikiem VAT.

  9. Kryterium oceny ofert.
    Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierować się wyłącznie ceną.

  10. Wybór oferty.
    W wyniku przeprowadzonego postępowania wybrany zostanie oferent, który zaproponuje najniższą cenę brutto za 1 litr oleju opałowego (należy podać cenę do pełnych groszy, tj. do dwóch miejsc po przecinku). Z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zostanie podpisana umowa zgodna z zał. nr 4 do niniejszego zapytania o cenę, w miejscu i terminie określonym w powiadomieniu o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania z ofertą.

  11. Osoba uprawniona do kontaktu.
    Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest p. Krzysztofa Różyckiego tel. (091) 41-48-060 lub 41-48-162 w godz. 7.00 - 15.00.

  12. Termin realizacji zamówienia.
    Sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.

  13. Okres zwiÄ…zania ofertÄ….
    Dostawca lub wykonawca będzie związany ofertą przez okres 45 dni od daty złożenia oferty.

  14. Preferencje krajowe
    Postępowanie będzie prowadzone z zastosowaniem obowiązkowych preferencji krajowych według zasad określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 1994 r. w sprawie stosowania preferencji krajowych przy udzielaniu zamówień publicznych (Dz. U. z 1994r. Nr 140 poz. 776)

  15. Zapytania, wyjaśnienia i uzupełnienia zaproszenia do składania oferty cenowej.
    Oferent może zwrócić się na piśmie do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania o cenę, zamawiający udzieli odpowiedzi na pisemne zapytania, które otrzyma, co najmniej na 6 dni przed terminem składania ofert, rozsyłając treść odpowiedzi do wszystkich oferentów, którzy zostali zaproszeni do złożenia oferty cenowej w postępowaniu na dostawę oleju opałowego bez ujawniania źródła zapytania.

  16. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu o cenę w postępowaniu o zamówienie publiczne na dostawę oleju opałowego lekkiego odpowiadającego parametrom oleju typu EKOTERM PLUS mają zastosowanie przepisy ustawy o zamówieniach publicznych.

  17. Załączniki do niniejszego zapytania o cenę (do pobrania):
    1. « formularz oferty »
    2. « oÅ›wiadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych »
    3. « oÅ›wiadczenie w sprawie preferencji krajowych »
    4. « wzór umowy na dostawÄ™ oleju opaÅ‚owego »

data opublikowania: 2004-03-10 10:19:51
data ostatniej aktualizacji: 2004-03-10 10:19:51

Strona odwiedzona 798 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: ZdzisÅ‚aw Iwanicki
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Baza Aktów Własnych
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgłoś zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.